۹۸۵۳۳۸
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

شجاعی: به دنبال شکایت از استقلال نبوده‌ایم

همسر مرحوم پورحیدری و نایب رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: به دنبال شکایت و این مسائل از استقلال نیستیم، اما متأسفانه ورزش ما برای اسطوره‌ها ارزشی قائل نیست و کمیته‌ای پیدا نمی‌شود که حق پیشکسوتان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیگیری کند.

خبرگزاری فارس: فریده شجاعی در مورد توجه فدراسیون جهانی بسکتبال به عملکرد بانوان ایران اظهار داشت: کار بانوان ما بازتاب بسیار زیادی داشت و خوشحالیم که کارمان دیده می‌شود. خوشحالیم که توانستیم مورد توجه فیبا قرار بگیریم و آنها متوجه شدند که ما چه کارهایی کرده‌ایم. ما در دو سال گذشته دستاوردهای زیادی داشتیم، البته در گذشته هم تلاش‌های زیادی شد و مجوز حضور بانوان با لباس اسلامی گرفته شد که خودش موفقیت بزرگی است.

* می‌توانیم قهرمان لیگ بانوان را مشخص کنیم، اما ادامه مسابقات را برگزار می‌کنیم

وی در مورد این که به خاطر ویروس کرونا چقدر نگران آینده بسکتبال بانوان است، گفت: کرونا پدیده اجتناب‌ناپذیر و فراگیری است. این موضوع درد و مشکل تمام دنیاست. ما ابتدا باید ببینیم سیاست‌های بهداشتی چیست و وزارت بهداشت چه کارهایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیش بینی می‌کند. تا آنجا که اطلاع دارم بچه‌ها در خانه تمرین می‌کنند و ما هم پیگیر هستیم. بازیکنان آماده نسبی دارند و منتظریم ببینیم ستاد ملی مقابله با کرونا چه زمانی مجوز برگزاری تمرین و بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌دهد.

نایب رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد اعلام دیدارهای لیگ برتر بانوان گفت: بازی‌های نیمه نهایی ما دو پیروزی از سه مسابقه بود و فینال هم به صورت رفت و برگشت، در بازی رفت بهمن توانست گرگان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکست دهد و منتظریم تا ادامه لیگ را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برگزار کنیم.

وی در مورد این که آیا شما برنامه‌ای برای پایان لیگ دارید یا خیر، اظهار داشت: بچه‌ها تا اینجا زحمت زیادی کشیده‌اند و در این شرایط اسپانسر گرفتن سخت است. لیگ تا اینجا آمده و همه می‌خواهند برگزار شود. البته شرایط ما با لیگ آقایان فرق دارد چون آنها هنوز به مرحله پلی آف نرسیده‌اند. ما هم می‌توانیم قهرمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ معرفی کنیم، اما چون بازی‌ها مانده، به همین دلیل می‌خواهیم عدالت رعایت شود. فکر می‌کنم بعد از ماه مبارک رمضان مسابقات را برگزار و لیگ را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به پایان برسانیم.

شجاعی در پاسخ به این سوال که فدراسیون چه راهکاری دارد تا بازیکنان در این شرایط به تمام پول خود برسند، عنوان کرد: هر باشگاهی آیین‌نامه و قوانین خاص خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارد و فدراسیون نمی‌تواند ورود کند. به هر حال بحران اقتصادی همه‌گیر بوده است اما کادر فنی و سرپرستی تیم‌ها پیگیر هستند که قراردادها به طور کامل پرداخت شود. فکر نمی‌کنم در این مورد مشکلی پیش بیاید و ما هم پیگیر هستیم.

* به دنبال شکایت از استقلال نبوده‌ایم/ ورزش ما برای اسطوره‌ها ارزش قائل نیست

همسر مرحوم پورحیدری در مورد جلسه با سعادتمند مدیرعامل جدید باشگاه استقلال گفت: در این جلسه به اتفاق پسرم و سایر پیشکسوتان برای خیر مقدم حضور پیدا کردیم. خودم به عنوان همسر پورحیدری و این که از خانواده استقلال هستیم برای سعادتمند آرزوی موفقیت کردم. او هم در این جلسه از برنامه‌های پیش روی خود خود گفت. سعادتمند مدیر توانمندی بوده و نشان داده کاربلد است. البته در کنار مدیر کاربلد باید منابع مالی هم باشد. مخصوصا در باشگاه‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس. امیدوارم مشکلات برطرف شود تا او هم با فراغ بال و بدون دغدغه استقلال را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به جایگاه اصلی خودش برساند.

شجاعی در مورد این که طلب قدیمی مرحوم پورحیدری از استقلال به کجا رسید، گفت: اگر این طلب می‌خواست راه خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ طی کند که پول قابل توجهی می‌شد،‌ اما ۴-۳ سال می‌گذرد و اتفاقی نیفتاده است. امیدوارم سعادتمند در این باره کاری کند. ما چون خودمان از خانواده استقلال هستیم به دنبال شکایت و این مسائل نیستیم، اما متأسفانه ورزش ما برای اسطوره‌ها ارزشی قائل نیست و کمیته‌ای پیدا نمی‌شود که حق پیشکسوتان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیگیری کند.

* خانواده پورحیدری 130 سال برای این ورزش خدمت کرده است

وی که با رادیو تهران گفتگو می کرد، ادامه داد: پورحیدری ۵۰ سال کار کرده و وقتی هیچ چیزی نداشته، این معنی‌اش چیست؟ باید برای چنین کسی ارزش قائل شوند. رقم،‌ رقمی نبود که این چنین برخورد کنند. معتقدم قبل از این که کار به اینجا برسد باید پیش بینی مسائل را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشته باشیم. همیشه گفته‌اند پیشگیری بهتر از درمان است، هر چند دیر شده اما الان هم می‌توانند بنشینند و آسیب‌ شناسی کنند. نه به خاطر آن رقم طلب ناچیز، بلکه به خاطر ارزش‌ها. در ورزش ما ارزش‌ها به درستی ارزش گذاری نشده است. منصور پورحیدری، من و دخترم روی هم رفته ۱۳۰ سال به این ورزش خدمت کردیم، اما کسی برای اینها ارزشی قائل نمی‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حبیب

      ولی خوشم میاد اینو پسرش هر جا میشینه می گه ما ازکیسه طلب داریم ونمیدن به نظر من آبرویی برای کیسه نزاشتن این مادر وپسر....چاپ کنید لطفا

      پاسخ ها

      • داش اکل

        والله بوخدا یکی پول اینا بده که باشگاه رسوا کردهرجا میشنه حرف میزنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج