۹۹۳۳۹۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ماجرای وجود تنها دو صفحه از قرارداد ویلموتس در مجلس

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی می گوید قرار است تا مسائل مربوط به قرارداد مارک ویلموتس در کمیته ورزش کمیسیون فرهنگی مجلس مورد بررسی قرار بگیرد!

ورزش سه: عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی می گوید قرار است تا مسائل مربوط به قرارداد مارک ویلموتس در کمیته ورزش کمیسیون فرهنگی مجلس مورد بررسی قرار بگیرد!

در حالی که پیش از قراردادهای بسته شده در فوتبال ایران پیش از این در فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفته شده بود، کمیسیون فرهنگی مجلس نیز خواستار قرارداد سه مربی خارجی فوتبال ایران یعنی کارلوس کی روش، مارک ویلموتس و آندره‌آاستراماچونی شده بود اما گویا نه قرارداد کی روش و استراماچونی به دست آنها رسید و در این میان تنها دو صفحه از قرارداد ویلموتس به این کمیسیون رسید. این اتفاق در حالی می افتد که عنوان شده بود قرارداد ویلموتس به دست مجلس شورای اسلامی رسیده و مورد بررسی هم قرار گرفته شده است.

پس از این اتفاق، علی اصغر یوسف نژاد، نماینده مجلس شورای اسلامی با حضور روی خط برنامه ای تلویزیونی در این باره گفت: در جلسه ای که پیش از این داشتیم با مسئولینی همچون آقای تاج و وزیر ورزش داشتیم که البته همه آن هم ضبط شده و رسمی بوده و در صورت لزوم از آنها استفاده خواهد شد که در آن به طور کامل درباره همه مسائل قراردادی آقای ویلموتس صحبت شده است.

او در پاسخ به این سوال که آیا واقعا تنها دو صفحه از قرارداد ویلموتس به دست کمیسیون فرهنگی مجلس رسیده است یا خیر گفت: ببینید من عضو کمیسیون فرهنگی نیستم ولی به دلیل اینکه نایب رئیس کمیسیون ورزش هستم در آن جلسه حضور داشتم می توانم این موضوع را بپرسم تا بعدا به اطلاع شما برسانم. در آن دوره فاکسیون ورزش جلسه مشترک داشت، کمیسیون فرهنگی هم حضور داشت و به همین دلیل مسئول رسیدگی به این پرونده کمیسیون فرهنگی مجلس بود و من می توانم از آنها درباره این موضوع بپرسم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی درباره این که با وجود حضور فراکسیون ورزش، چرا کمیسیون فرهنگی مجلس پیگیر وضعیت قرارداد مارک ویلموتس شده است گفت: فراکسیون ورزش، فراکسیونی خاص است! اهمیت و اعتبار کمیسیون ها در سیستم مجلس، بسیار از فراکسیون ها بالاتر است و به همین دلیل کمیسیون فرهنگی مجلس چون کمیته ای دارد به نام کمیته ورزش، مسئول پیگیری این موضوع شد. من این موضوع را می پرسم و به شما می گویم.

یوسف نژاد درباره اینکه عنوان می شود تنها دو صفحه از قرارداد ویلموتس به دست کمیسیون فرهنگی مجلس رسیده است گفت: تا جایی که من می دانم این است که قرارداد آقای ویلموتس به طور کامل رسیده است و روی آن بحث هم شده است اما اینکه گفته می شود تنها دو صفحه قرارداد به دست کمیسیون فرهنگی مجلس رسیده است را دقیق نمی دانم باید بپرسم و سپس به شما بگویم.

او درباره اینکه چرا قراردادهای استراماچونی و کی روش به کمیسیون فرهنگی مجلس نرسید نیز گفت: دریافت قرارداد این دو مربی اصلا مطالبه کمیسیون فرهنگی مجلس نبود. در آخرین جلسه ای که داشتیم بحث ما روی آقای ویلموتس بود.

نماینده شورای اسلامی در پایان گفت: راجع به استقلال و پرسپولیس امیدوارم وقتی گذاشته شود تا دربار عملکرد ۱۰ ساله آنها راجع به قراردادها و مسائل مختلف تحقیقاتی کرده ایم و که باید درباره آن ها در خدمت شما و مردم عزیز باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج