adexo3
۳۹۰۷۴۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

مشتاقی: بنا خودش کناره‌گیری کرد

عضو شورای فنی تیم ملی کشتی فرنگی پس از نشست امروز این شورا و انتخاب علی اشکانی، گفت: سرمربی جدید تیم کشتی فرنگی با توجه به فاکتور جوانی بر مبنای کسب موفقیت در المپیک ۲۰۲۰ انتخاب شد.

خبرگزاری مهر: بهرام مشتاقی با بیان اینکه علی اشکانی بهترین گزینه موجود پس از نشست شورای فنی کشتی فرنگی بود، گفت: متاسفانه سالها در عرصه کشتی گلخانه ای کار کرده ایم و این مسائل علاوه بر ایجاد مشکل در بحث کشتی گیران، در امر پرورش سرمربی و مربی نیز به وجود آمد. ما باید به مربیان جوان بها دهیم تا این مربیان نیز با داشتن زمینه فعالیت بتوانند به سرمربیان بزرگ و توانمندی تبدیل شود.

وی در خصوص انتخاب علی اشکانی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی، گفت: وی از مربیان جوان و موفقی بوده که حدود ۳ سال در رده نوجوانان سرمربیگری کرد و به تازگی نیز تیمش قهرمان جهان شد. او فردی تحصیلکرده با مدرک دکتری است که باید از این پس به عنوان سرمربی بزرگسالان در تیم ملی فعالیت کند.

مشتاقی افزود: ما به هیچ عنوان در بحث انتخاب اشکانی به نتیجه و نتیجه گرایی توجهی نداریم و به او تا بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا فرصت دادیم تا به خوبی امور تیم ملی را در دست داشته باشد. البته مبنای اصلی ما المپیک ۲۰۲۰ است و ما باید این فرصت مطلوب را در اختیار او قرار دهیم. ‌

وی در پاسخ به این سوال که آیا گزینه های دیگری در نشست امروز مطرح شد؟ گفت: گزینه های دیگری همچون حسن رنگرز و محمد بنا نیز امروز در جلسه نشست مورد بررسی قرار گرفتند که البته حسن رنگرز روز گذشته عدم تمایل خود را اعلام کرده بود و محمد بنا نیز چندی پیش خودش استعفا داده دیگر حاضر به همکاری نبود. در اصل او خودش تمایلی به کار نداشت که امیدواریم بتوانیم در جای دیگری از او استفاده کنیم. بدین ترتیب علی اشکانی با حداکثر آراء و با اجماع اعضاء انتخاب شد. اگر در این فرصت نتیجه هم نگیرد باز هم مورد حمایت ماست چرا که ما باید در عرصه مربیگری هم سازندگی کنیم.

عضو شورای فنی تیم ملی کشتی فرنگی افزود: بحث نتیجه گرایی بسیار خوب و مطلوب است اما باید با سازندگی همراه باشد که متاسفانه ما در کشتی فرنگی شاهد چنین بحثی نبودیم. امیدواریم از این پس با میدان دادن به مربیان جوان و با انگیزه این کاستی را برطرف کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایا اگر بنا هم مربی بود به نتیجه گرای اهمیت نمیدادید یا منتظر میموندید نتیجه نگیره انتقادهای وحشناکتون شروع کنید بنا اگر با شماها مشورت نکرد جون قبل از او خیلیها امثال شماها سرمربی بودید هیچ مقامی نیاوردید مگر یک مربی خوب با صعیفتر از خودش مشورت میکند شما از الان میدانید سرمربی جدید فرنگی نتیجه نخواهد گرفت برای همین میگید دنبال نتیجی گرای نییستید بنا به راحتی میتواند به ادربایجان یا ترکیه حتی روسه بروم ومتاسفانه تیم ملی ایران زسکست دهد اما امثال اگر به خارج بروید حتی برای دیدن مسابقات به ورزشگاه راهتون نمیدن حرف از جونگرای میزنید ولی اگر مییر جوانگرای را بلد نباشد که نستید به هیچجا نخواهید رسید کی بود که کشتی فرنگی را در ون چاه تحویل گرفت به اج قله های جهانی المپیک رساند گفتید دنبال نتیجه گرای نیستید ولی مردم نتیجه میخوان به شما اجازه نخواهند داد کستی فرنگی را به تمسخر بگیرید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج