اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۴۹۷۱۴
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

مراحل پایانی مرمت و احیای خانه نیما یوشیج

سرپرست معاونت فنی و طراحی سازمان زیباسازی شهر تهران گفت که پروژه مرمت و بازسازی خانه نیما یوشیج پیشرفت خوبی داشته و احتمال می‌دهم که این پروژه به زودی به بهره‌برداری برسد.

خبرگزاری صبا: سرپرست معاونت فنی و طراحی سازمان زیباسازی شهر تهران گفت که پروژه مرمت و بازسازی خانه نیما یوشیج پیشرفت خوبی داشته و احتمال می‌دهم که این پروژه به زودی به بهره‌برداری برسد.

مراحل پایانی مرمت و احیای خانه نیما یوشیج

شاپور دیوسالار سرپرست معاونت فنی و طراحی شهری سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده برای مرمت و احیای خانه نیما یوشیج گفت: در حال حاضر مرمت بنای اصلی خانه بین ۸۰ تا ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

او افزود: مرمت و بازسازی دیوارها، کف‌سازی، در و پنجره به خوبی انجام شده است. همچنین بازسازی اتاق‌ها پیشرفت زیادی داشته‌اند و تقریبا عملیات اجرایی آن‌ها رو به پایان است.

سرپرست معاونت فنی و طراحی سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه سرداب این خانه هم کاملا مرمت شده است، تصریح کرد: در بحث محوطه نیز اقدامات زیادی انجام شده و پروژه بیش از ۸۰ درصد پیشرفت داشته است.

دیوسالار با اشاره به اینکه دیوار محوطه کاملا ناپایدار بود، بیان کرد: دیوارهای محوطه و دیوارهای داخلی با دقت مرمت و بازسازی شده است. کف‌سازی بنا هم بر اساس طرح مشاور و مستنداتی که از گذشته بنا موجود بود، مجدد ساخته و اجرا شد.

او در پایان عنوان کرد: در حال حاضر پروژه مرمت و بازسازی خانه نیما یوشیج پیشرفت خوبی داشته و احتمال می‌دهم که این پروژه به زودی بهره‌برداری شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجیبه این گذاشتن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج