اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۷۵۸۶۴
۸۴۶
۸۴۶
پ

رپورتاژ آگهی

بررسی ترید و معاملات کوتاه مدت در بیت کوین

روش‌های متفاوتی برای کسب درآمد در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد. ترید یا همان معامله از مرسوم‌ترین و پرطرفدارترین این روش‌ها است؛

بررسی ترید و معاملات کوتاه مدت در بیت کوین

روش‌های متفاوتی برای کسب درآمد در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد. ترید یا همان معامله از مرسوم‌ترین و پرطرفدارترین این روش‌ها است؛ به عنوان مثال معامله به این صورت است که شما تحلیل می‌کنید که قیمت بیت کوین قرار است افزایش یابد بنابراین آن را خریده و با گذشت زمان در قیمت بالاتری آن را می‌فروشید و از مابه تفاوت آن سود دریافت می‌کنید. در این مقاله به طور مفصل این فرایند را توضیح می‌دهیم پس همراه ما باشید.

ترید چیست؟

معامله ارزهای رمزنگاری شده به معنای اتخاذ یک موقعیت مالی در جهت قیمت ارزهای دیجیتال در برابر دلار (در جفت کریپتو/دلار) یا در برابر ارزهای دیجیتال دیگر، از طریق جفت ارزهای دیجیتال به کریپتو است. به عنوان مثال اگر معتقدید ارزش یک ارز دیجیتال افزایش می‌یابد، می‌توانید خرید کنید (یا اصطلاحاً لانگ باز کنید) یا اگر فکر می‌کنید ارزش آن کاهش می‌یابد، می‌توانید معامله فروش (یا اصطلاحاً شورت) باز کنید. هر دو ابزار اهرمی هستند، به این معنی که شما فقط به یک سپرده کوچک، نیاز دارید تا با استفاده از اهرم حجم معاملات بیشتری باز کنند. با این حال، از آنجایی که سود یا زیان شما هنوز بر اساس حجم کل سرمایه‌گذاری شما تعیین می‌شود، استفاده از اهرم معاملاتی می‌تواند باعث افزایش درآمد و یا زیان شود.

قبل از اینکه حتی به معامله در کریپتو فکر کنید، مهم است که درک جامعی از دارایی‌ها و فناوری‌های درگیر داشته باشید. بیت کوین خاکی است که هزاران ارز دیجیتال دیگر از آن رشد کرده‌اند. مانند سهام و سایر بازارهای مالی، معامله ارز دیجیتال می‌تواند پیچیده باشد و شامل اجزای مختلفی باشد و نیاز به دانش داشته باشد. بیت کوین در سال 2009 به عنوان اولین دارایی رمزنگاری شده راه اندازی شد و همچنان بزرگترین ارز رمزنگاری شده از نظر ارزش بازار است.

با این حال، در طول سال‌ها، یک صنعت کامل از سایر دارایی‌های دیجیتالی به وجود آمده است که دارایی‌ها برای کسب سود قابل معامله هستند. تمام ارزهای دیجیتال دیگر که بیت کوین نیستند به عنوان آلت‌کوین شناخته می‌شوند که بزرگترین آنها اتریوم (ETH) است.

نحوه معامله ارز دیجیتال برای مبتدیان

رویکردهای مختلفی از نظر نحوه معامله ارزهای دیجیتال وجود دارد. برای شروع معامله ارزهای دیجیتال، ابتدا به دانش کافی در مورد موضوع نیاز دارید. همچنین دانستن ریسک‌های مرتبط بسیار مهم است و قوانینی که ممکن است بر اساس صلاحیت فرد اعمال شود و تصمیمات باید بر اساس آن اتخاذ شود.

بررسی ترید و معاملات کوتاه مدت در بیت کوین

مراحل معامله در بیت کوین

  • در یک صرافی ارز دیجیتال ثبت نام کنید.

شما باید یک حساب کاربری در یک صرافی رمزنگاری باز کنید، بعد از وارد کردن اطلاعات عمومی و ایمیل خود یک نام کاربری و رمز عبور انتخاب می‌کنید. بهترین کارگزاری‌های رمزنگاری موجود در بازار عبارتند از کوین بیس، والکس و بایننس. هر سه این سرویس‌ها دارای یک رابط کاربری ساده و طیف گسترده‌ای از آلت‌کوین‌ها برای انتخاب هستند. از جمله موارد دیگر احراز هویت شما است که از طریق نوشتن یک متن بصورت توافقنامه صورت می‌گیرد.

  • حساب خود را شارژ کنید.

پس از ثبت نام در یک صرافی رمزنگاری، باید حساب بانکی خود را متصل کنید. اکثر صرافی‌های ارز دیجیتال سپرده‌های بانکی را از طریق کارت‌های نقدی و حواله‌‌ای می‌پذیرند.

  • یک ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری انتخاب کنید.

اکثر معامله‌گران ارزهای دیجیتال، پول خود را در بیت کوین و اتریوم می‌گذارند. با این حال، تجارت با استفاده از شاخص‌های فنی امکان‌پذیر است، زیرا این ارزهای دیجیتال به طور قابل پیش‌بینی‌تری نسبت به آلت‌کوین‌های کوچکتر حرکت می‌کنند.

بسیاری از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال، بخشی از پول خود را در آلت‌کوین‌ها قرار می‌دهند. اگرچه ارزهای دیجیتال با سقف بازار بزرگ ریسک بیشتری دارند، اما ارزهای دیجیتال با سقف متوسط بازار کوچک پتانسیل صعودی بیشتری دارند.

  • معاملات را شروع کنید.

اگر به دنبال یک استراتژی معاملاتی کریپتو هستید، باید ابتدا انواع آن را بشناسید به طور کلی سه شیوه معاملاتی وجود دارد که پیش نیاز آن دانستن تحلیل تکنیکال است عبارتند از:

  • معامله‌گر روزانه
  • معامله‌گر سوینگ
  • پوزیشن تریدینگ

دی ترید یا معامله‌گر روزانه کیست؟

معاملات روزانه به معنای خرید بیت کوین و فروش آن یا هر رمزارز دیگری در یک روز یا حتی در عرض چند ثانیه است. در این سبک استفاده از تایم فریم‌های پایین مثل 15 دقیقه یا پایین‌تر برای شناسایی نقطه ورود و خروج مد نظر گرفته می‌شود.

مزایای دی تریدینگ

سودهای زود هنگام و کنترل بهتر ریسک‌های غیر سیستماتیک: در این سبک معاملاتی شما الزاماً نیازی به دانستن اقتصاد کلان ندارید و با تکیه به تحلیل تکنیکال و مدیریت سرمایه می‌توانید بصورت روزانه سود خود را دریافت کنید.

معایب دی تریدینگ

اگر چه سود‌ها سریع‌تر بدست می‌آیند، ضررها نیز به دنبال آن سریع‌تر اتفاق می‌افتند و می‌تواند شما را با ترید بیش از حد (Over trading) مواجه و دچار اضطراب کند.

مدیریت سرمایه

مدیریت ریسک نیز یکی از جنبه‌های مهم معامله‌گری است. قبل از ورود به یک معامله، مهم است که بدانید در صورت حرکت در جهت عکس (حد ضرر)، چقدر حاضرید در آن معامله کریپتو ضرر کنید. این می‌تواند بر اساس تعدادی از عوامل، مانند سرمایه شما باشد. به عنوان مثال، ممکن است شخصی بخواهد فقط 1٪ از کل سرمایه خود را در کل یا در هر معامله از دست بدهد.

جمع بندی

شناخت بازار رمزارزها و بیت کوین اولین گام شروع درآمدزایی است. سپس با توجه به شخصیت خود و میزان ریسک‌پذیری سبک معاملاتی خود را پیدا کنید و با تمرین به آن مسلط شوید. دی تریدینگ یکی از سبک‌های معاملات در معامله بازار ارزهای دیجیتال است که با آن می‌توان به خرید BTC و معامله روی رمزارزها پرداخت. والکس پلتفرم آنلاین خرید بیت کوین و فروش آن و همچنین بیش از 100 رمزارز معتبر بازار ارزهای دیجیتال در ایران است؛ شما می‌توانید با مراجعه به این وب‌سایت یا اپلیکیشن از قیمت BTC و سایر رمزارزها به طور لحظه‌ی خبردار شوید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج