۱۳۷۸۰۶۵
۳۷۰
۳۷۰
پ

رپورتاژ آگهی

بهترین کرم پودر در دنیا

وقتی میخوایم یک میکاپ درست و حرفه ای انجام بدیم، نیاز داریم به محصولی که در وحله ی اول بتونه پوست مارو خیلی یکدست ، صاف و بی عیب نشون بده، چرا که در میکاپ محصولی که اول از همه استفاده میکنیم بِیس آرایش مارو میسازه و این که چه چیزی استفاده میشه اهمیت خیلی بالایی داره.

بهترین کرم پودر در دنیا

برای این کار محصولاتِ خیلی زیادی وجود داره اما حرفه ای ترین و بهترین محصول برای یکدست کردن رنگ و بافت پوست کرم پودرها هستن.هدف تولید کرم پودر ایجادِ بومی صاف و یکدست روی پوست ماست. خیلی از افراد برای انتخاب یک کرم پودر خوب دچار مشکل هستن و حتی ممکنِ با وجودِ انتخاب بهترین برند و محصول باز هم نتیجه ای که میخوان رو دریافت نکنن، خب فکر میکنین مشکل کجاست؟ من به شما میگم. برای انتخاب این محصول باید به دو نکته ی خیلی مهم توجه داشت باشین:

  1. کرم پودر رو بر اساس نوع پوستتون (خشک، چرب و یا نرمال) انتخاب کنید.
  2. به میزان کاوری که نیاز دارین دقت داشته باشین.

وقتی این دو مورد رو درست متوجه شده باشیم اونوقت انتخاب کرم پودر راحت تر میشه و در نهایت محصولی درست خریداری میکنیم. اگرهنوز نوعِ پوستتون رو نمیشناسید پیشنهاد میکنم وارد سایت مای سفورا بشین و در بخشِ آموزش با پوست و روتین پوستی خودتون آشنا بشین.

در ادامه میریم سراغِ معرفی بهترین کرم پودر های دنیا، امروز میخوایم 5 تا از این محصولات رو به شما معرفی کنیم ، ویژگی و مزایای اون هارو مطالعه کنید در نهایت بهترین محصول رو برای خودتون انتخاب کنید.

کرم پودر مک

بهترین کرم پودر در دنیا

همونطور که گفتیم کرم پودر رو باید مناسب با نوعِ پوستتون انتخاب کنید، اما گاهی اوقات بعضی از محصولات هستن که برای انواع پوست مناسبن، کرم پودر مک هم دقیقا جزو این محصولات هست. این کرم پودر دارای ویژگی های فوق العاده ایه که انواع پوست میتونن با خیال راحت از اون استفاده کنن.

ویژگی های اصلی کرم پودر مک :

  1. ۲۴ساعت موندگاری روی پوست
  2. ظاهر نهایی مات و مخملی
  3. آبرسان پوست
  4. کنترل ترشح چربی پوست
  5. کاهش خطوط ریز و منافذ پوستی
  6. ضد تعریق و رطوبت
  7. فاقد مواد مضر
  8. ضد جوش و غیر آکنه زا

آبرسانی که مک برای پوست انجام میده، 8 ساعت موندگاری داره و این باعث میشه کرم به هیچ عنوان روی پوست شما دچار خشکی و یا پوستگی نشه که برای افرادی با پوست خشک ویژگی بی نظیری هست، البته که اگر پوستتون خیلی خیلی خشک هست باید قبل از استفاده حتما از یک پرایمر مناسب استفاده کنید و یا این که کرم پودرتون رو با مرطوب کننده و یا محصولی مثلِ اسنشیال اویل مک ترکیب کنید ،قیمت کرم پودر مک و اسنشیال اویل رو میتونید در سایت مای سفورا ببینید.

از طرفی کرم پودر مک، خیلی خوب میتونه ترشح چربی پوست شمارو کنترل کنه، اگر پوست چربی دارین و از براق  و درخشان شدنِ پوستتون کلافه شدین مک از این اتفاق به شدت جلوگیری میکنه و با موندگاری 24 ساعته ای که داره، تا آخرین لحظه مات و یکدست روی پوستتون میمونه.

این کرم پودر از اون دسته محصولاتیه که در طول روز پوستتون رو خیلی صاف نگه میداره چرا که فرمولاسیون اون به شکلی هست که در منافذ و خطوط ریز روی پوست نفوذ نمیکنه و این نواحی رو بولد و بیشتر نشون نمیده برای همین وقتی روی پوستتون هست نیازی نیست که اون رو تمدید و یا چک کنید.

کاور قابل ساختی داره و میتونید اون رو لایه لایه استفاده کنید، بهترین نحوه استفاده مک به این شکل هست که ابتدا مقدار کمی از کرم رو اپلای و فید کنید، اجازه بدین خشک بشه و در نهایت اگر نیاز به کاور بیشتری داشتین میتونید به اون اضافه کنید. یادتون باشه به میزانی که از محصول استفاده میکنید و ابزاری که کرم رو با اون فید میکنید کاور کرم پودر مک تغییر میکنه، برای مثال شما مقدار کمی از کرم رو روی پوستتون اپلای میکنید و بعد با براش مخصوص کرم پودر اون رو فید میکنید، این باعث میشه کاور لایت و طبیعی به شما بده اما برعکس اگر کرمتون رو با اسفنج فید کنید، کاور اون بیشتر میشه، طرز استفاده ی درست و دقیق کرم پودر مک رو در مای سفورا به طور کامل توضیح دادیم.

کرم پودر هدی بیوتی

بهترین کرم پودر در دنیا

محصول بعدی کرم پودر هدی بیوتی که کاور بی نظیر اون بسیار معروف و محبوب هست، این کرم پودر برای افرادی که پوست چرب و مختلط دارن مناسبه و میتونه به بهترین شکل ممکن و بدون ایجاد چربی و سنگینی پوست رو پوشش بده و ظاهری مات و مخملی برای اون به وجود بیاره.

ویژگی های اصلی کرم پودر هدی بیوتی:

  1. ۲۴ ساعت موندگاری روی پوست
  2. فول کاور
  3. ظاهر نهایی مات و مخملی
  4. ضد آب
  5. ضد تعریق و رطوبت
  6. گیاهی
  7. مقاوم در برابر اکسید شدن
  8. فاقد مواد مضر
  9. فاقد عطر و بو
  10. غیر آکنه زا

هدی بیوتی محصولی گیاهی و فاقد مواد مضر و ترکیباتی کمدوژنیک (جوش زا) هست برای همین وقتی اون رو استفاده میکنید خیالتون راحته که کرم پودر به پوستتون آسیبی وارد نمیکنه و با یکی از بهترین و مطمئن ترین کرم پودرهای دنیا پوستتون و صاف و یکدست و مخملی کردین.

تکسچری فلوئیدی و مایع داره، برای همین فیدش روی پوست خیلی خیلی راحته و کاور بالای اون به شما این امکان رو میده که با 1 الی 2 پمپ از اون کل پوستتون رو به بهترین شکل ممکن کاور کنید. برای همین پیشنهاد میکنیم موقعی که از این محصول استفاده میکنید به هیچ وجه در مرحله ی اول مقدار خیلی زیادی از کرم پودر رو اپلای نکنید، این کار فقط باعث میشه فید کرم به دلیل کاور بالای اون، سخت بشه و اگر نتونید اون رو خیلی خوب بِلِند کنید، روی پوستتون ممکنِ کیکی به نظر برسه. پس یکی از بهترین روش های کرم پودر زدن این هست اون رو کم کم و لایه لایه استفاده کنید تا بهترین فید رو برای اون انجام بدین.

انتخاب رنگ بندی کرم پودر هدی بیوتی ، اهمیت خیلی بالایی داره سعی کنید نزدیک ترین رنگ به پوستتون رو انتخاب کنید، بعد از استفاده از زیبایی و مخملی بودن پوستتون هیجان زده میشین. این کرم پودر ضد آب،  ضد تعریق و رطوبته پس با خیال راحت اون رو توی هر شرایط و آب و هوایی استفاده کنید.

 

کرم پودر نارس

بهترین کرم پودر در دنیا

برخلاف محصول قبلی کرم پودر نارس برای افرادی با پوست خشک، نرمال و کدر تولید شده، اگر جزو این دسته از پوست هستین به هیچ عنوان این کرم پودر رو از دست ندین، روی پوستتون معجزه میکنه و دیگه اون رو عوض نمیکنید.

ویژگی های اصلی کرم پودر نارس:

  1. ۱۶ ساعت ماندگاری روی پوست
  2. ضد تعریق و رطوبت
  3. بدون اکسید (تیره) شدن در طول روز
  4. رطوبت رسان
  5. دارای ترکیباتی مفید برای بهبود ظاهر پوست
  6. کاور مدیوم تا فول
  7. ظاهر نهایی طبیعی و درخشان
  8. فاقد مواد مضر
  9. فاقد عطر و بو
  10.  تست شده توسط تخصص پوست
  11. ضد جوش و غیر آکنه زا

ترکیباتی که کرم پودر نارس داره، پوست رو در کنارِ این پوشانندگی و کاور خیلی خوب رطوبت رسانی میکنه برای همین هم وقتی کرم پودر رو روی پوستتون میزنید به اون ظاهری شاداب، باطراوت و سالم میده و درخشندگی بی نظیری رو به اون اضافه میکنه، ویژگی که خیلی از افراد با پوست خشک به دنبال اون هستن.

کرم پودر نارس ، دارای ترکیبی از عصاره های تمشک، هندوانه و سیب هست، این ترکیب سبب میشه بافت پوست به مرور زمان بهبود داده بشه و خیلی درخشان دیده بشه و از طرفی موندگاری کرم رو خیلی بهتر میکنه به این شکل که بعد از چند ساعت که از میکاپتون گذشت، خودتون رو در آینه که ببینید متوجه تازگی و زیبایی کرمتون میشین به این شکل که انگار اون رو همین الان روی پوستتون اپلای کردین.

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که باید به اون اشاره کرد اینه که فرمولاسیونی که در نارس به کار رفته ، اون رو خیلی متمایز از بقیه ی کرم پودرها کرده، چرا که وقتی شما نارس رو روی پوستتون اپلای میکنید، باگذشتِ زمان ظاهر اون روی پوست خیلی زیباتر میشه و کرم پودر رنگِ پوست شمارو تقلید میکنه.پس کرمِ رنگ به پوستتون رو انتخاب کنید و خیالتون راحت باشه که به نزدیک ترین شکل و رنگ پوست شما درمیاد.

برای انتخاب رنگ کرم پودر نارس میتونید با مشاورین سایتِ مای سفورا در تماس باشین.

 

کرم پودر استی لادر

بهترین کرم پودر در دنیا

محصول بعدی کرم پودر استی لادر، یکی از محبوب ترین کرم پودرها بین میکاپ آرتیست های حرفه ای هست. این کرم پودر برای افرادی با پوست چرب ومختلط مناسب هست و میتونه کاوری قابل ساخت و فول بدونِ از بین بردنِ ظاهر طبیعی پوست به شما بده.

ویژگی های اصلی کرم پودر استی لادر:

  1. ۲۴ساعت موندگاری روی پوست
  2. ضد آب
  3. ضد تعریق و رطوبت
  4. ضد جوش و غیر آکنه زا
  5. مقاوم در برابر اکسید شدن
  6. تست شده توسط متخصص پوست
  7. کنترل چربی پوست
  8. فاقد مواد مضر
  9. فاقد عطر و بو
  10. کاور بسیار عالی
  11. ظاهر نهایی مات و طبیعی

"اعتماد به نفس رو تنت کن" این شعاری هست که این برند روی محصولِ فوق العاده ی خودش گذاشته و وقتی اون رو استفاده میکنید میبینید تمام لک، جوش، منافذ و... پوستتون رو کاور کرده بدونِ این که ظاهری غیر طبیعی به شما بده و این اصلی ترین ویژگی کرم پودر استی لادره که درست مثل پوستِ دوم برای ما عمل میکنه و تقریبا کسی متوجه نمیشه شما کرم پودر استفاده کردینJ.

وقتی رنگ بندی کرم پودر استی لادر رو نگاه میکنید، میبینید که به هیچ عنوان تناژ خاکستری در رنگ بندی اون وجود نداره و این برای افرادی که پوست تیره ای دارن و کرم پودر روی پوستشون خاکستری و تیره میشه ویژگی عالی هست. کافیه رنگ مناسب رو انتخاب کنید و خیالتون راحت باشه که کرم پودر روی پوستتون به همون شکلِ اولیه ی خودش میمونه و اکسید (تیره) نمیشه و هیچ تغییری نمیکنه.

کاوری که استی لادر داره مثلِ مک قابلِ ساخته پس میتونید هر میزان پوشانندگی که میخواین رو از این محصول به دست بیارین. از ویژگی های مهمِ دیگه ی کرم پودر استی لادر اینه که در کنار کاور منافذ و خطوط روی پوست این کرم پودر منافذ رو مسدود نمیکنه و به اصطلاح به پوست اجازه ی نفس کشیدن میده برای همین آسیبی به اون وارد نمیشه و دچاز جوش  لک نخواهد شد.

 

کرم پودر لورال

بهترین کرم پودر در دنیا

و آخرین معرفی یکی از سبک ترین کرم پودرهاست که انواع پوست میتونن اون رو استفاده کنن. کرم پودر لورال درست مثلِ هوا روی پوست میمونه و به هیچ وجه اون رو اذیت نمیکنه.

ویژگی های اصلی کرم پودر لورال:

  1. موجود در دو مدل ۲۴و۳۲ ساعته
  2. فوق العاده سبک روی پوست
  3. کاور مدیوم تا فول
  4. تست شده توسط متخصص پوست
  5. حاوی آنتی اکسیدان
  6. مقاوم در برابر اکسید شدن

کرم پودر لورال مثلِ استی لادر منافذ رو به هیچ عنوان مسدود نمیکنه برای همین هم به هیچ عنوان باعث ایجاد جوش و لک نمیشه. این کرم پودر رو میتونید با خیال راحت روزانه استفاده کنید و مطمئن باشین که به پوستتون آسیبی وارد نمیکنه. ترکیباتی مفید مثل SPF داره که میتونه تا حد خوبی از پوست شما در برابر اشعه های مضر محافظت کنه. این کرم پودر حاوی آنتی اکسیدانه و این ترکیب باعثِ محافظت از پوست در برابر آلودگی های محیطی میشه.

 

با هم 5 تا از بهترین کرم پودرهای دنیا رو بررسی کردیم و شناختیم، شما میتونید با توجه به نیاز پوست و سلیقتون یکی از این محصولات رو انتخاب و استفاده کنید.

میدونید که محصولاتِ بیشتری میتونن توی این لیست قرار بگیرند، پس برای آشنایی با بهترین محصولاتِ آرایشی و پوستی وارد سایت مای سفورا بشین و در نهایت میتونید با خیالی مطمئن خریدتون رو انجام بدین، مای سفورا نمایندگی بهترین برندهاست و تمامی محصولاتش رو با ضمانت اصل بودن به شما ارائه میده. 

بهترین کرم پودر در دنیا

www.mysephora.i

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج