اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۶۵۹۱۹
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

رکورد‌ صادرات نفت‌ ایران شکسته شد

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: در پسابرجام تمامی رکوردها در بحث صادرات نفتی و میعانات گازی توسط شرکت پایانه‌های نفتی ایران شکسته شد.

خبرگزاری تسنیم: سیدپیروز موسوی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در خارگ با بیان اینکه طرح‌های تدوین شده این پایانه در قالب اقتصاد مقاومتی محقق شده است، اظهار داشت: شرکت پایانه‌های نفتی ایران در قالب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با توسعه زیرساخت‌ها و نوسازی تجهیزات تأسیسات، توانسته در بخش صادرات نفت خام و میعانات گازی در گروه‌های جهانی قرار بگیرد.

وی با اعلام اینکه شرکت پایانه‌های نفتی ایران مهم‌ترین شرکت‌های صادراتی نفت و میعانات گازی در خاورمیانه و جهان است، خاطرنشان کرد: در پسابرجام تمامی رکوردها در بحث صادرات نفتی و میعانات گازی توسط شرکت پایانه‌های نفتی ایران شکسته شد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از توسعه اسکله‌ها، مخازن و تجهیزات پایانه نفتی ایران خبر داد و تصریح کرد: در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با تلاش متخصصان داخلی اسکله‌ها، مخازن و تجهیزات پایانه نفتی ایران توسعه یافت.

وی درباره افزایش صادرات نفت خام ایران در پسابرجام گفت: در یک روز صادرات بیش از ۷ میلیون بشکه نفت خام نمونه‌ای از موفقیت‌های این پایانه در زمینه توسعه صادرات نفت و دستیابی به رکوردهای جدید است.

موسوی با بیان اینکه شرکت پایانه‌های نفتی ایران تمام سیاست‌های اقتصاد مقاومتی عملیاتی کرده است، افزود: با عملیاتی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی آثار آن در بخش‌های مختلف پایانه‌های نفتی مشاهده می‌شود که این سیاست با همکاری متخصصان داخلی ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خام فروشی سرمایه ملی افتخار نیست

    • بدون نام

      به زودی رکورد اختلاس و دزدی های جدید هم میشکنه . چون معمولا با این همه پولی که به مملکت وارد میشه باید اقتصاد بهتر بشه و ارزش پولمون بالا بره ولی دقیقا برعکسه چون این وسط بیشتر از چیزی که در میاد ...

    • بدون نام

      درحالی که قیمت نفت ومیعانات به کف رسیده سهم ملت ایران گرانفروشی شماست سی ان جی دوبرابر قیمت فروش به خارجیهابماعرضه میشه وقتی مابی نصیبیم میخواهیم نباشدجهان

    • محمد رضا

      ببخشید این پول نفت کجا میره ما که اقتصاد در و داغون و بازار کسادی داریم

    • مهدی رویانی

      با سلام ،اوضاع طوری شده که اگر روزی100میلیون بشکه هم صادرات داشته باشیم مردم معمولی هیچ تاثیری تو زندگیشان احساس نمیشه،همش ...

    • مهدیه

      آخه اینم پز دادن داره؟؟؟ وابستگی صادرات یه کشور به نفت یعنی فاجعه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج