اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۳۹۹۱۲
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

شکست سوپراسپرت الکتریکی توسط مک‌لارن

حدود دو هفته پیش خودرو الکتریکی Nio EP۹، رکورد پیست نوربرگ‌رینگ را شکست و خیلی‌ها را شگفت زده کرد. اما این رکوردشکنی مدت زیادی دوام نداشت و حالا مک‌لارن P۱LM در پیستی که به جهنم سبز مشهور است رکورد جدیدی را ثبت کرده است.

خبرآنلاین: حدود دو هفته پیش خودرو الکتریکی Nio EP۹، رکورد پیست نوربرگ‌رینگ را شکست و خیلی‌ها را شگفت زده کرد. اما این رکوردشکنی مدت زیادی دوام نداشت و حالا مک‌لارن P۱LM در پیستی که به جهنم سبز مشهور است رکورد جدیدی را ثبت کرده است.
شکست سوپراسپرت الکتریکی توسط مک‌لارن

مک‌لارن P۱LM در یک اقدام جنجالی با کمترین زمان ممکن یک دور پیست نورنبرگ رینگ را طی کرد و با ثبت زمان ۶ دقیقه و ۴۳ ثانیه و ۲۲ صدم ثانیه علاوه بر شکستن رکورد سوپر اسپرت الکتریکی و تازه‌وارد NIO، اشک بسیاری از رقبای مهم خود را درآورد!
شکست سوپراسپرت الکتریکی توسط مک‌لارن

پیست نوربرگ‌رینگ به دلیل مسافت حدود ۲۵ کیلومتری و وجود ۱۷۰ پیچ یکی از چالش برانگیز‌ترین پیست‌های موجود برای رانندگان و خودروها به حساب می‌آید و به جهنم سبز مشهور شده است. به همین دلیل زمان‌های ثبت شده از خودروها در این پیست از معیار‌های اصلی توانایی آن‌ها به حساب می‌آید.

مک‌لارن P۱ یک پیشرانه ۹۸۶ اسب‌بخاری دارد که به این سوپراسپرت هیجان‌انگیز اجازه می‌دهد به حداکثر سرعت دست پیدا کند. مدل P۱ LM نسخه‌ ویژه سوپراسپرت هیبریدی P۱ است که با تیراژ تولید ۵ دستگاه، به عنوان یک خودرو تولید محدود شناخته می‌شود.

شکست سوپراسپرت الکتریکی توسط مک‌لارن

این عنوان که تا پیش‌ازاین در اختیار لامبورگینی و دیگر برندهای ایتالیایی بود، اخیراً توسط یک برند گمنام که به تولید محدود خودروهای سوپراسپرت مشغول است شکسته شده بود. ابر خودروی NIO آی‌پی ۹ که از پیشرانه‌هایی الکتریکی با توان ۱۳۴۰ اسب بخار سود می‌برد، توانست از خود رکورد جدیدی در این زمینه به جای بگذارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج