اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۴۹۷۷۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

درخواست دیوید کامرون از «ترزا می»

نخست وزیر پیشین انگلیس در آستانه شروع مذاکرات خروج این کشور از اتحادیه اروپا گفت نخست وزیر کنونی باید طی این گفت‌وگوها به نظرات همه احزاب سیاسی و نظر پارلمان گوش دهد.

خبرگزاری فارس، دیوید کامرون نخست وزیر پیشین بریتانیا گفت ترزا می نخست وزیر کنونی باید در مذاکرات برگزیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) به دیگران هم گوش کند.

به نوشته سایت پارلمان اسکاتلند (هالیرود)، کامرون که مدت ۶ سال نخست وزیر انگلیس و ترزا می در آن زمان وزیرش بود، ضمن اشاره به برگزیت گفت شکی نیست که مذاکرات خروج از اتحادیه اروپا سخت خواهند بود ولی می‌تواند فرصتی باشد تا میان احزاب سیاسی مشورت‌هایی صورت بگیرد.

کامرون یادآور شد، اسکاتلند رای به ماندن در اتحادیه اروپا داده بود بنابراین بازیگری در جدیدی وارد عرصه شده است.

نخست وزیر پیشین انگلیس که خودش در کمپین ماندن در اتحادیه اروپا بود در ادامه گفت، باید اکنون فشار را برای برگزیت نرم وارد کرد و پارلمان هم باید حقی اظهار نظر در مذاکرات داشته باشد.

همه این‌ها در حالیست که ترزا می پیش از ای ن روش خودش را برای مذاکرات برگزیت در پیش گرفته بود و به دیگر احزاب توجه چندانی نکرده و حرف از اتحاد همه بریتانیا می‌زد اما این مساله همواره با مخالفت شدید اسکاتلند همراه بود.

مردم بریتانیا (انگلیس، اسکاتلند، ولز، ایرلندشمالی) سال گذشته رای به خروج از اتحادیه اروپا دادند اما مذاکرات رسمی خروج که بر اساس معاهده لیسبون ۲ سال به طول می‌انجامد، هنوز شروع نشده و احتمالا نیمه دوم ژوئن به جریان بیافتد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج