اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۸۱۴۶۳
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

قاچاق لوازم خانگی افزایش یافت

سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی از افزایش قاچاق لوازم خانگی خبر داد و گفت که دولت باید اقدام مؤثری برای بهبود فضای صنعت لوازم خانگی انجام دهد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی از افزایش قاچاق لوازم خانگی خبر داد و گفت که دولت باید اقدام مؤثری برای بهبود فضای صنعت لوازم خانگی انجام دهد.

محمدرضا غزنوی با بیان اینکه تخمینی از میزان قاچاق لوازم خانگی وجود ندارد، اظهار کرد: به نظر می‌رسد قاچاق این کالا نسبت به ماه‌های پیش به مراتب بیشتر شده است.

وی از جمله دلایل افزایش قاچاق لوازم خانگی را ممنوعیت کامل واردات و کاهش برندهای کره‌ای در بازار عنوان کرد و گفت: در حال حاضر قاچاق فرصت مناسبی برای حضور مؤثر در بازار یافته است.

سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی با اشاره به اینکه آمارها گویای کاهش نسبی تولید لوازم خانگی است، تصریح کرد: در حالیکه بازار بهتری برای تولیدکنندگان فراهم شده، شرایط تولید سخت‌تر شده و نیاز است که دولت اقدام مؤثری برای بهبود فضای صنعت لوازم خانگی انجام دهد.

وی افزود: از طرف دیگر افزایش قیمت لوازم خانگی باعث شده که واردات غیر قانونی این محصول برای قاچاقچیان صرفه اقتصادی داشته باشد.

غزنوی با بیان اینکه عرضه‌کنندگان لوازم خانگی به سرمایه در گردش و متقاضیان به تسهیلات ارزان‌قیمت نیاز دارند، اظهار کرد: در شرایط فعلی تقاضای لوازم خانگی ثابت بوده اما عرضه این محصول کاهش نسبی داشته، در حالیکه هزینه‌های سربار تولید در جای خود باقی است و به دلیل نیاز واحدهای تولیدی به سرمایه در گردش، امکان افزایش تولید وجود ندارد.

سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی در ادامه تصریح کرد: قاچاق در زمان‌های مختلف نقش خود را تغییر می‌دهد و حتی در زمان‌هایی قاچاق از داخل به خارج انجام می‌شود، اما در حال حاضر شاهد واردات غیرقانونی لوازم خانگی هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد که وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال‌های گذشته اقدامات خوبی در زمینه ایجاد کد رهگیری برای کشف کالای قاچاق انجام داده که باید سرانجام آن از این وزارتخانه پیگیری شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خداروشکر

    • بدون نام

      تازه دو ماه از تحریم گذشته و تحریم بین‌المللی و اتحادیه اروپا هم در راه است ....چطور میخوای اونو تحمل کنی ..

    • بدون نام

      داره میشه مثل بازار خودرو، جلوی واردات رو گرفتن و یه مشت آشغال میسازن باقیمت خون پدرشون و با هزاران درصد سود میخورن و مافیا درست کردن، حالا لوازم خونه رو هم همونجوری کردن،واردات رو بستن و به بهونه صنعت داخلی دارن آشغال درست میکنن و قیمت لوازم خارجی رو میگیرن و میدن به این مردم بدبخت..خدا لعنتت کنه بنفش

    • بدون نام

      از گرانی لوازم.خانگی داخلی که خیری ندیدیم چون گران است وبی کیفیت لااقل بگذارید لوازم خارجی با قاجاق وارد.شود شاید بفکر مردم باشیدواجناس در رقابت تنزل میکند

    • بی نام

      روزانه چندین پیامک دریافت می کنم از لوازم خانگی از بانه

    • بدون نام

      بابا کار اقتصاد را به خبرگان و نخبه های اقتصادی بسپاربد دیگه پدر این ملت با ابن ندانم کاری های شما در آمده.
      گرچه بوریا باف و حریر باف هر دو بافنده اند
      خردمند ابریشم خود نسپارد به دست بوریا باف

    • بدون نام

      یه سر برید جنوب کشور حساب کار دستتون میاد
      در 90درصد مغازه ها اجناس قاچاق موجود میباشد
      از پوشاک و البسه تا مواد بهداشتی و خوراکی و لوازم برقی و غیره
      اینها همش دروغه که جلو قاچاق گرفتیم
      تا کسی نرود از نزدیک نبینه باور نمیکنه
      تمام وسایل هم از دبی بصورت قاچاق با لنجهای باری میارند تو انبارها و بعدش یه عده ایی با ماشین و بصورت قاچاق و بعضا با دادن رشوه به برخی از نیروهای انتظامی به شهرها واستانهای همجوار مانند شیراز و ...میبرند

    • بدون نام

      قاچاق گسترده با الاغ که انجام نمیشه با کشتی و کامیون و هواپیما اونم واقعی ن اسباب بازی.......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج