اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۷۲۱۳۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

زندوکیلی: با پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها رفیقم

علی زندوکیلی خواننده مطرح کشورمان دوشنبه شب در سالن همایش‌های صدا و سیما با کمال کامیابی‌نیا هافبک پرسپولیس و ساعد سهیلی بازیگر سینما و تلویزیون ملاقات کرد.

خبرورزشی: علی زندوکیلی که در کنار موسیقی به فوتبال هم علاقه دارد و از چهره‌های مطرح و شناخته شده موسیقی کشورمان محسوب می‌شود، در مورد مسائل مختلف فوتبالی به همکارمان گفت: من بازی‌های تیم ملی را پیگیری می‌کنم و معتقدم تیم ایران بدون دغدغه می‌تواند راهی جام جهانی قطر شود. تیم ما لژیونرهای خیلی خوبی دارد که حضورشان به تیم ملی کمک می‌کند تا انشاالله بقیه بازی‌ها را هم ببریم و به عنوان تیم صدرنشین به جام جهانی قطر صعود کنیم.

زندوکیلی در ادامه گفت: من در میان اهالی فوتبال با پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها رفاقت دارم و بسیاری از دوستانم طرفدار این دو تیم مطرح کشور هستند. خدا را شکر می‌کنم که یکی دو هفته است تماشاگران می‌توانند به ورزشگاه بروند و بازی تیم‌های محبوب خود را از نزدیک تماشا کنند. من شخصاً بابت این قضیه خیلی خوشحالم و البته امیدوارم با رفتن کرونا شرایطی فراهم شود که همه فوتبالدوستان در تمام کشور بتوانند با حضور در ورزشگاه‌ها بازی‌های تیم محبوب خود را از نزدیک تماشا کنند.

زندوکیلی برای کمال کامیابی نیا هم در پرسپولیس آرزوی موفقیت کرده و خطاب به او گفت: امیدوارم تو را در تیم ملی و درنهایت جام جهانی ببینم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج