اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۸۹۴۵۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

لایق: یزدانی به جام جهانی می‌رسد

رضا لایق: یزدانی در حین تمرینات مرور فن دچار مصدومیت شد و هرچند هنوز نیز کمی می‌لنگد اما بهتر شده و باید کمی استراحت کند.

خبرگزاری تسنیم: رضا لایق در خصوص مصدومیت حسن یزدانی در آخرین تمرین تیم ملی کشورمان اظهار داشت: یزدانی در حین تمرینات مرور فن دچار مصدومیت شد و هرچند هنوز نیز کمی می‌لنگد اما بهتر شده و باید کمی استراحت کند.


وی افزود: او نیز همراه با سایر آزادکاران از فردا در اردو حاضر خواهد شد و قرار کار فیزیوتراپی را روی پای وی انجام دهیم. امیدواریم او با فیزیوتراپی خوب شود. به اعتقاد دکتر تیم وضعیت او چندان حاد نیست.

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه در وزن ۷۰ کیلوگرم تنها یک ملی‌پوش در جام جهانی کشتی آزاد روی تشک خواهد رفت Hیا مصدومیت یزدانی شما را نگران نکرده است، عنوان کرد: درست است که مصدومیت یزدانی خطرناک بوده اما در شرایط کنونی چاره‌ای نیست و یزدانی نیز بی‌تردید به مسابقات خواهد رسید.

لایق در ارتباط با آغاز اردوها و شرایط سایر آزادکاران کشورمان نیز خاطرنشان کرد: اردوها از فردا آغاز می‌شود و شرایط تمامی آزادکاران مناسب است. امیدواریم بتوانیم با کمک خدا و دعای مردم بار دیگر روی سکوی قهرمانی بایستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج