قاب نگرانکننده از مازندران که شبیه به تهران شده است
تصویری در شبکههای اجتماعی منتشر شده که به تغییر چهره برخی مناطق شمالی کشور در استان مازندران بهدلیل افزایش ساختوساز اشاره دارد.
برترینها: تصویری در شبکههای اجتماعی منتشر شده که به تغییر چهره برخی مناطق شمالی کشور در استان مازندران بهدلیل افزایش ساختوساز اشاره دارد.
در توضیح همراه این تصویر آمده است که گسترش ساختمانسازی و برجسازی در این مناطق باعث شده برخی بخشهای شمال کشور از نظر ظاهری و بافت شهری، شباهت بیشتری به تهران پیدا کنند؛ موضوعی که به تغییرات گسترده در سیمای طبیعی منطقه اشاره دارد.


نظر کاربران
مسئولین لطفا نذارید مازندران مثل تهران بشه . نذارید ساختمان های بلند بسازن و فرهنگ و سرسبزی مازندران رو از بین ببرن 😪😭😭
مازندران شده حیات خلوت تهران .تمام اکوسیستم زیبا و بکر این استان دستخوش ساخت و ساز بی رویه برای اسکان تهران شده است . هر جای این استان زیبا پرشده از ساختمان های دراز زشت و بی روح و آلودگی هوا بواسطه تردد بیش از حد خودرو با سوخت غیر استاندارد . حداقل این استان را برای نفس کشیدن و بهره مندی از طبیعت آن حفظ می کردید و از ساخت و ساز های بی رویه مصون نگه می داشتید
واقعا دیگه کم کم چیزی از شمال باقی نمیمونه