آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۲۸۱۱۸
۱۲۸۷
۱۲۸۷
پ

فودن: پپ هنوز فکر می‌کند من یک بچه‌ام!

فیل فودن، ستاره منچستر سیتی، پپ گواردیولا را از مهم‌ترین افراد زندگی‌اش دانست.

ورزش سه: فیل فودن، ستاره منچستر سیتی، پپ گواردیولا را از مهم‌ترین افراد زندگی‌اش دانست.

فیل فودن که به‌عنوان بهترین بازیکن منچستر سیتی در فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر انگلیس انتخاب شد، از پپ گواردیولا به‌عنوان یکی از مهم‌ترین افراد زندگی خود نام برد.

فودن با کمک گواردیولا به لیست تیم اصلی سیتی راه یافت و توانست با نمایش‌های عالی در تمرینات خیلی زود جای خود را در ترکیب سیتیزن‌ها پیدا کند.

او علیرغم نیمکت‌نشینی‌های پرشمار در فصل پیش، توانست در فصل ۲۴-۲۰۲۳ دوباره خود را به سطح بهترین بازیکنان تیم برساند و از کلیدی‌ترین بازیکنان تیم در قهرمانی لیگ برتر بود.

او پس از قهرمانی اخیر، در مورد احتمال جدایی گواردیولا از سیتی گفت:«در این سال‌ها من در اینجا غیر از او مربی دیگری نداشته‌ام، بنابراین وقتی او برود عجیب خواهد بود. من نمی‌خواهم زیاد در این مورد فکر کنم. می‌خواهم از کارهایی که اکنون با او انجام می‌دهیم لذت ببرم. حتی فکر کردن به جدا شدن او هم باعث می‌شود که من ناراحت شوم، به همین خاطر ترجیح می‌دهم به زمان حال فکر کنم.»

او که حالا به تیم ملی انگلیس دعوت شده و شانس زیادی برای قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ و کسب اولین افتخار ملی دارد، یک بار دیگر در مورد رابطه خوبش با گواردیولا صحبت کرد:«بامزه است، من احساس می‌کنم که او گاهی فکر می‌کند من هنوز آن پسر کوچکم که تازه به تیم آمده بودم. حتی وقتی روی سکو می‌رفتم تا مدال قهرمانی لیگ برتر را بگیرم، او به من گفت:«الان بزرگ شدی!». خیلی خوب است که من مدت زیادی با او بودم و خاطرات زیادی داشتم.

امکان نداشت کسی بهتر از پپ گواردیولا پیدا کنم که اینقدر به من کمک کند. او با آن سن کم من در بازی‌های بزرگ به من اعتماد کرد. باید از او بسیار تشکر کنم.»

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج