۱۰۰۰۳۸۶
۲۲ نظر
۵۲۸۷
۲۲ نظر
۵۲۸۷
پ

بهترین هتل های شیراز کدامند؟

بی‌شک شیراز یکی از پرگردشگر‌ترین شهر‌های کشور به حساب می‌آید. این شهر با دارا بودن جاذبه‌های تاریخی و تفریحی مختلف در ایام تعطیلات تعداد قابل توجهی گردشگر و مسافر را به خود جلب می‌کند. همین امر موجب شده است که تعداد هتل‌های درجه یک و خوب در این شهر زیاد باشد. در ادامه با برترین‌ها همراه باشید تا بهترین هتل های شیراز را به شما معرفی کنیم.

برترین‌ها: بی‌شک شیراز یکی از پرگردشگر‌ترین شهر‌های کشور به حساب می‌آید. این شهر با دارا بودن جاذبه‌های تاریخی و تفریحی مختلف از جمله حافظیه ، سعدیه، باغ ارم، باغ نارنجستان و موزه‌های زیبا در ایام تعطیلات تعداد قابل توجهی گردشگر و مسافر را به خود جلب می‌کند. همین امر موجب شده است که تعداد هتل‌های درجه یک و خوب در این شهر زیاد باشد. به طوری‌که انتخاب از میان این هتل‌ها کاری دشوار به حساب آید. در ادامه با برترین‌ها همراه باشید تا بهترین هتل های شیراز را به شما معرفی کنیم.

۱. هتل بزرگ شیراز

بهترین هتل های شیراز کدامند؟

در صدر این لیست هتل بزرگ شیراز یا shiraz grand hotel می‌باشد. این هتل ۵ ستاره که در نزدیکی دروازه قرآن قرار دارد، در سال ۱۳۹۲ افتتاح شده است و امکاناتی کاملا مدرن دارد. خدمات تفریحی این هتل شامل استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی قبل از ساعت ۱۸ به صورت رایگان برای مسافران مهیاست. قرار گرفتن این هتل بر روی بلندی‌های شهر منجر گشته است که اتاق‌های این هتل چشم‌اندازی فوق‌العاده داشته باشند. نمازخانه، سالن همایش، کتابخانه، خودپرداز، اینترنت، کافی‌شاپ، پارکینگ و آرایشگاه از دیگر خدمات رفاهی این هتل به حساب می‌آیند.

آدرس: استان فارس، شیراز، دروازه قرآن

۲. هتل زندیه

بهترین هتل های شیراز کدامند؟

هتل زندیه در کنار موزه‌ی پارس یکی از تازه ساخت‌ترین و بهترین هتل‌های شهر شیراز به حساب می‌آید. این هتل که دارای معماری کاملا سنتی و ایرانی است امکانات رفاهی و تفریحی زیادی را برای مسافران در نظر گرفته است که می‌توانند باعث شوند اقامتی فوق‌العاده در این شهر داشته باشید. خودپرداز، پارکینگ روباز، رمپ، فضای سبز، سالن بدنسازی و اتاق چمدان از جمله برخی از خدمات رفاهی این هتل می‌باشند. لازم به ذکر است کسانی که در این هتل اقامت گزینند، قادر به کرایه‌ی اتومبیل نیز خواهند بود.

آدرس: استان فارس، شیراز، خیابان هجرت، حد فاصل چهارراه پارکینگ و فلکه شهرداری

۳. هتل هما

بهترین هتل های شیراز کدامند؟

این هتل ۵ ستاره اگرچه نسبت به دو هتل قبلی از قدمت بیشتری برخوردار است، ولی هنوز هم جزء محبوب‌ترین هتل‌ها می‌باشد. کارکنان این هتل بسیار خوش برخورد بوده و اتاق‌های این هتل بسیار تمیز و مرتب می‌باشند. موقعیت مکانی این هتل نیز که در نزدیکی رود خشک و پارک شهر شیراز قرار دارد، باعث شده که آب و هوای این هتل بسیار مطلوب و خوشایند باشد. اتاق مهمانی، استخر، کافی‌نت، فروشگاه سوغاتی و سالن بدنسازی از دیگر خدمات رفاهی هتل هما می‌باشد.

آدرس: استان فارس، شیراز، خیابان مشکین فام، جنب پارک آزادی

۴. اقامتگاه سنتی پرهامی

بهترین هتل های شیراز کدامند؟

اقامتگاه بوم‌گردی خانه پرهامی در بافت سنتی شهر شیراز واقع شده است که قدمت آن به ۲۰۰ سال پیش بازمی‌گردد. این هتل سنتی پس از مرمت و بازسازی به عنوان یکی از پر طرفدارترین اقامتگاه‌های سنتی شهر شیراز آغاز به کار کرد. این خانه سنتی با حوض کوچکی که در حیاط قرار دارد و درختان بهارنارنج فضایی گرم و صمیمی برای مسافران فراهم آورده است. اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید در مکانی سنتی و کاملا ایرانی اقامت کنید این اقامتگاه می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. علت اصلی قرار گرفتن این اقامتگاه در لیست بهترین هتل های شیراز نیز محبوبیت بسیار زیاد این اقامتگاه در بین مسافران و گردشگران بوده است.

آدرس: استان فارس، شهر شیراز، خیابان لطفعلی خان زند، محله گود عربان، روبروی مسجد نصیرالملک، کوچه ۳۶/۴، پلاک ۱۰

۵. هتل کریمخان

بهترین هتل های شیراز کدامند؟

این هتل ۴ ستاره که در آبان ۱۳۹۲ افتتاح شد، با دارا بودن معماری سنتی در فضایی مدرن و آرام توجه بسیاری از مسافران را به خود جلب کرده است. این هتل با ۶۳ اتاق متنوع با معماری سنتی ایرانی، حس آرامش در فضایی مجلل را به ارمغان خواهد آورد. داشتن دسترسی آسان به اماکن گردشگری شهر شیراز مانند زندیه، شاه‌چراغ، حافظیه ، سعدیه و باغ ارم از دیگر دلایل جذب مسافران و گردشگران به این هتل سنتی می‌باشد. استخر، اینترنت، سونا و جکوزی، سالن ورزش و چای‌خانه سنتی از دیگر امکانات رفاهی این هتل، که پنجمین هتل در لیست بهترین هتل های شیراز است، به حساب می‌آید.

آدرس: استان فارس، شیراز، خیابان رودکی

۶. هتل ستارگان

بهترین هتل های شیراز کدامند؟

این هتل ۴ ستاره به جهت نزدیکی به خانه‌های قدیمی و دیدنی شیراز، همه ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. انواع خدمات رفاهی اقامتی و تفریحی در این هتل برای شما مهیا خواهند بود. رمپ، کافی‌شاپ، کپسول آتش‌نشانی، سالن کنفرانس، اتاق چمدان و پارکینگ روباز از دیگر امکانات رفاهی این هتل ۴ ستاره، که در رتبه ششم لیست بهترین هتل های شیراز قرار گرفته است، می‌باشند.

آدرس: استان فارس ، شیراز، تقاطع خیابان آزادی و خیابان ارم

۷. هتل پارس

بهترین هتل های شیراز کدامند؟

هتمین جایگاه لیست بهترین هتل های شیراز به هتل پارس تعلق دارد. هتل پارس یکی از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های ۵ ستاره‌ی شیراز می‌باشد که از کنار هم قرارگیری دو برج به وجود آمده است. قرار گرفتن این هتل در منطقه‌ای آرام منجر گشته این هتل بین کسانی که علاقه مندند اقامتی آرام داشته باشند، محبوبیت ویژه‌ای داشته باشد. تالار پذیرایی، ویلچر، پارکینگ، سالن کنفرانس، سونا و چایخانه سنتی از دیگر خدمات رفاهی این هتل لوکس به حساب می‌آیند. کافی‌شاپ و کافه تریای این هتل به صورت شبانه‌روزی باز است.

آدرس: استان فارس، شیراز، خیابان زند، رو به روی خیابان فلسطین

۸. هتل ارگ

بهترین هتل های شیراز کدامند؟

هتل ارگ اگرچه یکی از هتل‌های ۳ ستاره شهر است، اما خدمات رفاهی و تفریحی این هتل باعث شده‌اند که این هتل در لیست بهترین هتل‌ های شیراز قرار گیرند. این هتل که در نزدیکی رودخانه خشک شیراز قرار گرفته است، از آب و هوا و منظره‌ای زیبا برخوردار است و همین موضوع یکی از دلایل اصلی محبوبیت این هتل بین مسافران می‌باشد. رستوران، پارکینگ، استخر، نمازخانه و کافی‌شاپ از خدمات رفاهی این هتل ۳ ستاره در شیراز به حساب می‌آیند.

آدرس: استان فارس، شیراز، خیابان تختی، روبروی مسجد توکل

۹. هتل رویال

بهترین هتل های شیراز کدامند؟

از دیگر هتل‌های ۴ ستاره شهر شیراز که محبوبیت به خصوصی دارد، هتل رویال می‌باشد. قرار گرفتن این هتل در دروازه قرآن و نزدیکی آن به اماکن دیدنی منجر گشته این منطقه یک شهرک تفریحی و توریستی بدل شود. با کیفیت‌ترین رستوران‌های شیراز همچون پالیز در این هتل قرار دارند. پارکینگ، اینترنت، صبحانه در اتاق، استخر، کافی‌شاپ و سالن ورزشی نیز از دیگر خدمات رفاهی هتل رویال شیراز به حساب می‌آید.

آدرس: استان فارس، شیراز، خیابان قرآن، بالاتر از میدان ابوالکلام، نبش کوچه ۱۵،

۱۰. هتل الیزه

بهترین هتل های شیراز کدامند؟

این هتل برخلاف سایر هتل‌های لیست بهترین هتل های شیراز در منطقه‌ای کاملا مسکونی قرار گرفته است و البته دسترسی خوبی نیز به اماکن تاریخی و دیدنی شهر شیراز دارد. قرار گرفتن رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های خوب و ارائه منوی غذایی خوب در این هتل باعث شده در لیست بهترین هتل‌های شیراز قرار گیرد. رمپ، خدمات ۲۴ ساعته اتاق، کافی‌نت، سونا و جکوزی، سالن بازی کودکان و فضای سبز اختصاصی نیز از شرایط رفاعی این هتل به حساب می‌آیند.

آدرس: استان فارس، شیراز، معالی آباد، کوی پزشکان، پلاک ۲۰

اگر قصد سفر به شهر شیراز را دارید پس از خواندن این مطلب در ارتباط با بهترین هتل های شیراز می‌توانید انتخاب خوب و درستی درباره محل اقامت خود داشته باشید و اقامتی هرچه بهتر را تجربه کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حجت

      هتل چمران بزرگترین هتل شیراز یاد تون رفته،تعجب میکنم.

      پاسخ ها

      • دکتر

        اخی یادش بخیر. چقدر باهم رفتیم هتل هما. هتل چمران.هتل پارس...

      • شیما

        خخخخخ جالبه ویژگی دنج و اروم بودن منطقه رو واسه هتل پارس ک در یکی از شلوغترین و پرترافیک ترین خیابونای شیراز هست، مثال زدید.مرکز مطب پزشکان هم ک اونجاس. واقعا متعجبم. اصن ی مثال تو شیرازیا معروفه وقتی یجای غیرمعمول شلوغ میشه، میگن بوووی حالو شد خیابون زند!!!!

    • بدون نام

      والا مسوولین کاری کردن یک مسافرت توی چادر هم نمی تونیم بریم؟ چه برسه به اینکه پول این هتل های لاکچری رو داشته باشیم

    • بدون نام

      هتل هما وشیراز عالین ،ولی پارس تو خیابون زند جای شلوغ وپر ترافیکی هست

    • بدون نام

      شر نگین اقامت تو شیراز اینقد گرونه ک‌حد نداره ی اتاق تو مسافر خونه ی ساده پر از چرک شبی۱۰۰تومن میگیرن چ برسه ب این هتلا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من که چند ساله از قیمت هتلا بیخبرم ولی میدونم که تو عید هتل های میلیونی تو تهران میشه چند صد هزار تومن ادم باید خارج فصل بره مسافرت که ارزونتر در بیاد

    • نینا

      هتل پارس عااااالیه

    • صادقی

      هتل ثروتمندان بی درد یا هتل های شیراز!!!!! مثل آب خوردن پرسنل زحمت کش هتل را بیرون می کنند. لعنت بر هتل داران ظالم و بی رحم. مالکانی که در ایران پول در می آورند اما در کانادا خرج می کنند.

    • بدون نام

      هتل چمران در صدر هست که یادتون رفت...

    • قلقلی

      هتل چمران و یادتون رفت

    • قلقلی

      وااایی شیراز فوق العاده است

      پاسخ ها

      • امیر محمد

        واقعا .

    • بی نام

      من شیرازی هستم و لازم میدونم چند تا نکته رو تصحیح کنم
      هتل پارس در خیابان زند واقع شده که یکی از شلوغ ترین خیابان های شیراز هست ولی هتل خوبی هست
      هتل چمران از قلم افتاده که یکی از معروفترین هتل های شیراز واقع در خیابان چمران هست

    • علیرضا

      من خودم بچه شیرازم هتل چمران جزء بهترین هتل های شیراز رتبه دوم رو داره ولی تو این گزارش اسمی از هتل چمران نیس

    • بدون نام

      قیمتا رو بنویسین

    • مسافر

      هتل ارم در خیابان زند، شاید لوکس نباشه، ولی موقعیتش خوبه و پرسنل محترمی داره، اسفند ۹۷ رفتیم، غذای رستورانش هم خوشمزه بود.

    • شیرازی

      مدیریت اقامتگاه سنتی پرهامی اصلاً برخورد مناسبی با افراد غیرمسافر نداره. یعنی شما اگه قصد استفاده از رستوران رو داشته باشید برخورد مناسبی رو تجربه نمیکنید

    • بدون نام

      من خیلی شیرازیا رو دوس دارم اصفهانیا، کردها، لرها، ترک ها، آذری ها ،یزدی ها، شمالیا، جنوبیای خونگرم کلا بیشتر مردم ما مهربونن حیف که محیط خوبی برای رشد ندارن

    • بدون نام

      با این قیمتا کی میتونه بره هتل؟
      من یه عمو دارم که یبار مشهد رفتن هتل

    • زهرا

      چرا توی این اوضاع کرونا هتل معرفی میکنید؟! مگه دولت نمیگه تو خونه بمانید.!!!!!

    • بدون نام

      بسیار شهر بدی است هم از نظر فرهنگ رانندگی هم رفتار با مسافر و هم گرانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج