۱۱۳۲۹۷۳
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

نکونام: خیال سازمان لیگ راحت شد که ما باختیم؟

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از رئیس کمیته داوران خواست که برای مسابقات لیگ از داوران قوی استفاده کند.

خبرآنلاین: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از رئیس کمیته داوران خواست که برای مسابقات لیگ از داوران قوی استفاده کند.

جواد نکونام درباره دیدار فولاد برابر مس رفسنجان گفت: امشب در شرایطی به مصاف تیم مس رفتیم که دستمان به‌لحاظ بازیکن کاملا بسته بود بطوری که حتی بازیکن تعویضی هم در یکسری پست‌ها نداشتیم. وقتی سینا شاه‌عباسی مصدوم شد مجبور بود تا آخر بازی با همان مصدومیت کار را ادامه دهد. خدا از کسانی که باعث شدند پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته شود نگذرد.

وی با تشریح وضعیت تیم فولاد از لحاظ بازیکن گفت: وحید نامداری بعد از رهایی‌ از کرونا تنها با پنج روز تمرین به تیم اضافه شد اما برای این بازی ساسان انصاری و محمد آبشک را بخاطر محرومیت، مهران موسوی، شیمبا، زبیر نیک‌نفس، حردانی، آقاسی، بدرقه، والی، غلامپور و ... را بدلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم ضمن اینکه پاتوسی هم به‌دلیل وضعیت زانویش نمی‌تواند در چمن مصنوعی بازی کند. هفته قبل بخاطر اشتباه داور ٢ بازیکن تیم من ٤ اخطاره و محروم شدند، این چه قانونی است که داور به ضرر ما اشتباه می‌کند و بابت آن اشتباه باید جریمه هم بشویم.

سرمربی تیم فولاد در ادامه گفت: دستمان برای این بازی به قدری بسته بود که دو بازیکن جوان تیم را که تا الان رو نیمکت هم نبودند به لیست ۲۰ نفره خود آوردیم. نیک نفس، آغاسی، بدرقه،‌حردانی، غلامپور، صیدالی، والی، موسوی، شیمبا را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم، شروین بزرگ مشکوک به کرونا بوده و با ما اصلاً در این هفته تمرین نداشت. شما ببینید که محمدرضا عباسی در بازی مصدوم شد و من بازیکن تخصصی برای جایگزینی نداشتم و از دفاع چپم در آن پست بازی گرفتم.

نکونام افزود: درود به شرف این بازیکنان که با وجود این شرایط می‌جنگند، بازیکنی مثل صابر حردانی چون حرفه‌ای نیست به تیم ما در این وضعیت بی بازیکنی ضربه زده است. او به تعطیلات رفته و معلوم نیست چه کار کرده که مصدوم برگشته و الان حدود یک ماهه است که همچنان نمی‌تواند بدود.

سرمربی فولاد با اشاره به قضاوت تیم داوری هم گفت: داوری خوب نبود، داور تمام خطاها را به نفع حریف گرفت، خطایی که ۶۰ به ۴۰ به سود ما بود را با سوتش توپ به حریف می‌داد و آن‌ها را سوار بر بازی می‌کرد. این مدل قضاوت را می‌فهمم که چگونه حریف سوار بر بازی می‌شود. آقای افشاریان! داور قوی لطفاً برای مسابقات انتخاب کنید. آقای افشاریان! همه تیم‌ها اعتراض دارند جز دو سه تیم، آیا می‌شنوید؟ تمام بازی‌ها حساس است اما چرا همه اعتراض دارند؟ سازمان لیگ الان خیالش راحت شد که ما باختیم؟

نکونام در ادامه گفت: به آنها تبریک می‌گویم که با این برنامه ریزی تیم من را کشتند، چرا باید حریف هفته آینده من یک روز بیشتر استراحت کند؟ چرا تیم مس رفسنجان با ٦ روز استراحت برابز ما بازی کرد؟ حق تیم‌هایی مثل ما را راحت می‌خورند چون زور نداریم.

وی در انتها گفت: ما به آینده امیدواریم و برای ادامه راه می‌جنگیم، شانس بالایی هنوز داریم و بالا بودن در جدول و برای موفقیت تیممان خواهیم جنگید البته اگر در همه بازی‌ها عدالت برقرار باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دقیقه ۹۴ و ۹۷ گل خوردن زیاد سوزش داره

      پاسخ ها

      • بی نام

        وقتی داور خطاهای واضح را نگیرد دقیقه چند مهم نیست

    • بدون نام

      نیمدونم چرا اینا درست قبل از بازی با پرسپولیس همیشه به داوری اعتراض میکنن.

    • رضا

      حالا مگه برد و باختتون مهمه؟

    • بینام

      جناب نکو نام زمین کج بود تمامر

    • پرهام

      سوزش پرسپولیسیها کم بود،
      حالا از طرف داور میسوزند،چرا؟
      اینها با زمین زمان میجنگند ونتیجه ای نمیگیرند

    • افشین

      نکونام همیشه اعتراض داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شماکه درمکتب کیروش درس خوندی چراازاین چرت پرتا میگی متاسفم برادفکر کردم اینده ازان توباشداماحالاکه واردهزیان گفتن شده ای بجایی نمیرسی.

      • محمدحسن زارع

        کلا خصلت کیسه کشها همین است. جنگ با زمین و زمان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج