۲۰۰۳۰۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گواردیولا: من مقصر مصدومیت روبن نیستم

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال بایرن‌ مونیخ از خود در برابر انتقاداتی که به خاطر مصدومیت بال هلندی تیمش به او نسبت داده شده است، دفاع کرد.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال بایرن‌ مونیخ از خود در برابر انتقاداتی که به خاطر مصدومیت بال هلندی تیمش به او نسبت داده شده است، دفاع کرد.

پپ گواردیولا تأکید کرد که او مقصر بدشانسی آرین روبن در بازی اخیر بایرن مونیخ در جام حذفی آلمان نیست. روبن در این بازی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و پس از تنها ۱۶ دقیقه از ناحیه رباط ساق پا آسیب دید و میدان را ترک کرد. برخی مصدومیت بال هلندی باواریایی‌ها که او را تا پایان فصل خانه‌نشین کرده است را به تاکتیک‌های اشتباه پپ گواردیولا نسبت داده‌اند.

گواردیولا که تیمش هفته پیش قهرمان زودهنگام بوندس‌لیگا شد، در کنفرانس خبری پیش از بازی خارج از خانه بایرن مونیخ برابر بایرلورکوزن، اظهار داشت: مسلماً من پیش از مشورت با فیزیوتراپ تیم به هیچ بازیکن مصدومی میدان نمی‌دهم و برای انجام این کار اول با پزشک تیم مشورت می‌کنم. آرین برای ما مهره‌ای بسیار مهم است و با آمادگی کامل به میدان رفت.

یکی دیگر از بازیکنانی که در جدال بایرن‌مونیخ و دوتموند مصدوم شد، روبرت لواندوفسکی بود که بر اثر ضربه سنگین دروازه‌بان حریف از ناحیه فک دچار شکستگی شده است. کارل هاینتس رومنیگه روز گذشته (پنجشنبه) ادعا کرد که مطمئن است لواندوفسکی برای بازی سه‌شنبه هفته آینده برابر بارسلونا در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، باواریایی‌ها را در سفر به اسپانیا همراهی می‌کند و برای آنها به میدان می‌رود.

گواردیولا اما گفت که در مورد مهاجم لهستانی تیمش ریسک نمی‌کند. وی افزود: ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که اوضاع چگونه پیش می‌رود. ضربه‌ای به جمجمه او وارد آمده و بینی‌اش شکسته است. وضعیت او در این چند روز تعریفی نداشته است. پزشک تیم همیشه وضعیت بازیکنان را زیر نظر دارد. اگر او بگوید که به میدان رفتن لواندوفسکی خطرناک است، روبرت بازی نخواهد کرد.

سرمربی باواریایی‌ها در ادامه راجع به شایعاتی که از تلاش این باشگاه برای به خدمت گرفتن، ایلکای گوندوگان، هافبک تیم بورسیا دورتموند حکایت داشته‌اند نیز عنوان کرد: تلاش احتمالی برای خرید گوندوگان جزو موضوعاتی که به من مربوط می‌شود، نیست. سامر (مدیر ورزشی) و رومنیگه (مدیرعامل) مسئول نقل و انتقالات باشگاه هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج