آبگوشت ذرت، غذای کم کالری مخصوص شام
۲۰۴۳۴۱
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴
۳۹۰۸۸ 
طرز تهیه یک شام ساده از سبزیجات را در این دستور برایتان آورده ایم. این غذا کم کالری است. می توانید یک کاسه از آنرا به عنوان یک شام رژیمی مصرف کنیدو از طعم آن لذت ببرید.
سایت نیکو: طرز تهیه یک شام ساده از سبزیجات را در این دستور برایتان  آورده ایم. این غذا کم کالری است. می توانید یک کاسه از آنرا به عنوان یک شام رژیمی مصرف کنیدو از طعم آن لذت ببرید.

مواد لازم:

  • روغن زیتون 2 قاشق چای خوری
  • پیاز یک عدد خرد شده
  • استاک سبزیجات  4 فنجان
  • کنسرو ذرت یک قوطی
  • روغن کنجد یک دوم قاشق چای خوری
  • موسیر 4 عدد نازک
  • گشنیز خرد شده تازه به مقدار لازم برای سرو

آبگوشت ذرت

طرز تهیه:


1. روغن را در یک ماهی تابه بزرگ روی حرارت ملایم گرم کنید.

2. پیاز را اضافه کرده و آن را تفت دهید تا بپزد.حدود 2 دقیقه زمان کافی است تا پیاز ها نرم شود.

3. استاک سبزیجات را اضافه کنید و  کنسرو ذرت ،هم ذرت ها و هم  آب آنرا به مواد اضافه کنید.

4. حرارت را زیاد کنید و مواد را به جوش آورید.

5. بعد از به جوش آمدن حرارت را کم کنید .روغن کنجد را بیفزایید و مقداری از  موسیر خرد شده را نیز اضافه کنید.

6. یک دقیقه این ترکیب را بجوشانیدو سپس می توانید آنرا از روی حرارت بردارید.

7. در ظرف سرو بکشید و روی آنرا با گشنیز و موسیر باقی مانده تزیین کنید.
مطالب مرتبط
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج