۳۱۷۶۵۳
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

چرا هاشمی پاسخ توهین ها را نمی دهد؟

آیت‌ الله هاشم هاشم‌زاده هریسی، عضو مجلس خبرگان رهبری درباره علل حملات و توهین‌های اخیر تندروها و دلواپسان به آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: آیت‌الله هاشمی به دلیل سعه صدر، تحمل و صبرشان حملات و توهین‌ها را پاسخ نمی‌دهد.

خبرگزاری آنا: آیت‌ الله هاشم هاشم‌زاده هریسی، عضو مجلس خبرگان رهبری درباره علل حملات و توهین‌های اخیر تندروها و دلواپسان به آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: آیت‌الله هاشمی به دلیل سعه صدر، تحمل و صبرشان حملات و توهین‌ها را پاسخ نمی‌دهد.

هاشم‌زاده هریسی توهین‌های صورت گرفته به هاشمی رفسنجانی را بی‌اعتبار دانست و در این‌باره تاکید کرد: همانطور که گفتم، چنین هجمه‌هایی هیچ نتیجه‌ای در بر ندارد چراکه آیت‌الله هاشمی به توهین‌ها توجه‌ای نشان نمی‌دهد و این‌گونه اظهارات برای وی به امری عادی بدل شده است.

او «سکوت» را بهترین واکنش هاشمی نسبت به سخنان تخریب‌کنندگان دانست و گفت: آیت‌الله هاشمی هیچ پاسخی به توهین‌کنندگان نمی‌دهد زیرا توهین‌ها و حملات هیچ ارزشی برای هاشمی نداشته و ندارد و به همین دلیل تنها واکنش هاشمی «سکوت» است.

هاشم‌زاده هریسی در ادامه افزود: حرمت و احترام افرادی که انقلاب منتسب به آن‌هاست و برای اسلام خدمت کرده‌اند، باید محفوظ بماند. در داخل جامعه اسلامی باید ادب و اخلاق حاکم باشد تا جامعه سالم و پاک بماند. متاسفانه برخی از افراد دائما حرف از ادب و فرهنگ می‌زنند، اما خودشان به دیگران تهمت و توهین‌هایی را نسبت می‌دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: رعایت اخلاق، ادب و توهین نکردن باعث انسجام و وحدت ملی در کشور می‌شود. افرادی که به دیگران تهمت و افترایی را نسبت می‌دهند اتحاد ملی را بر هم می‌زنند چراکه هر شخصی حامی و طرفدارانی دارد.

مردم از توهین خسته‌ شده‌اند

هاشم‌زاده هریسی با بیان اینکه مردم تهران به آیت‌الله هاشمی رای حداکثری دادند و تهمت به وی، توهین به طرفداران رفسنجانی خواهد بود، اظهار کرد: می‌توان گفت مشارکت تهرانی‌ها در انتخابات مجلس پنجم خبرگان رهبری بی‌سابقه بوده است. هاشمی توانست رای اعتماد مردم تهران را به خود جلب کند و جایگاه نخست انتخابات را به دست بیاورد. بنابراین طرفداران و افرادی که به وی رای داده‌اند از شنیدن توهین به هاشمی ناراحت می‌شوند.

او تاکید کرد: مردم از حمله و توهین خسته شده‌اند و به چنین اقداماتی علاقه نشان نمی‌دهند. ولی برخی از افراد هنوز متوجه این مسئله نشده و همان راه اشتباه و غلط را ادامه می‌دهند. در حالی‌که نتیجه رویکرد و اقدامات خودشان را در انتخابات هفتم اسفند مشاهده کردند. به هر ترتیب این اشخاص با دست خود ریشه خودشان را قطع می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای هاشمی مردی با اصالت و با وقار است وآنهایی که توهین میکنند درست نقطه مقابل ایشان هستند. اگرایشان جواب هرتوهین کننده را بدهد خودرا تا حد آنها پایین خواهد آورد واین درشان ایشان نیست ...

    • بدون نام

      ازقدیم گفته اندجواب ... خاموشیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج