جاباما
۳۶۴۰۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

این افزونه‌های مرورگر کروم را از دست ندهید!

اگر کاربر مرورگر کروم باشید، به شما راه‌حل‌هایی پیشنهاد خواهیم کرد که بهره‌وری شما حتی با انجام این امور نیز حفظ شود. این روش‌ها از طریق افزونه‌های کرومی صورت می‌پذیرد که در این مقاله آنها را معرفی خوهیم کرد.

زومیت: بعضی اوقات انجام بعضی امور با کامپیوتر، بیشتر از چیزی که ما فکر می‌کنیم زمان می‌برد. البته این به خاطر حجم سنگین کارهایی که با کامپیوتر داریم نیست، بلکه بخاطر انجام کارهایی همچون سر زدن مداوم به فیسبوک و توییتر یا این دست فعالیت‌ها می‌باشد.

این افزونه‌های مرورگر کروم را از دست ندهید!

این طور می‌توانیم بگوییم که شما وقت خود را تلف می‌کنید. البته ما نمی‌خواهیم بگوییم کار شما درست یا غلط است اما با این روش کارایی و بهره‌وری شما کاهش می‌یابد. نگران نباشید. اگر کاربر مرورگر کروم باشید، به شما راه‌حل‌هایی پیشنهاد خواهیم کرد که بهره‌وری شما حتی با انجام این امور نیز حفظ شود. این روش‌ها از طریق افزونه‌های کرومی صورت می‌پذیرد که در این مقاله آنها را معرفی خوهیم کرد.

۱. افزونه FastestChrome

این افزونه محبوب همانطور که از نامش برمی‌آید، با سرعت بالایی که دارد از تلف شدن وقت جلوگیری می‌کند. شما با داشتن FastestChrome می‌توانید باسرعت بیشتری به جستجو در فضای اینترنت بپردازید، معانی لغات را زودتر بیابید و از میزان محبوبیت یک لینک در فیسبوک و توییتر مطلع شوید. کار جالبی که این افزونه انجام می‌دهد، لود پیش از دسترسی به صفحه بعدی است. یعنی قبل از اینکه صفحه بعد را در جستجوی گوگل بازکنید، می‌توانید یک پیش نمایش از صفحه را ببینید.

این افزونه‌های مرورگر کروم را از دست ندهید!

این افزونه پرکاربرد همچنین می‌تواند بصورت آنی مقایسه ای روی اجناس مورد نظر برای خریداری در فروشگاه‌های آنلاین همچون Amazon و Oneriot انجام دهد. این افزونه بصورت خودکار نشانی‌های وب را به لینک تبدیل می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا با انتخاب کلمه و کلیک بر روی موتور جستجو، جستجویی بهتر و راحت‌تر داشته باشید. تمام ویژگی‌های FastestChrome قابلیت تنظیم داشته و بجز کروم برای مرورگر فایرفاکس هم موجود می‌باشد. جالب است بدانید این افزونه بیش از یک میلیون کاربر دارد.


۲. افزونه StayFocusd

این افزونه‌های مرورگر کروم را از دست ندهید!

آیا شما از آن دسته‌ها آدم‌هایی هستید که به فیسبوک و توییتر اعتیاد دارند؟ آیا شما از آن افرادی هستید که همیشه باید به جیمیل خود متصل باشند؟ آنلاین شدن در این سایت‌ها و چک کردن دقیقه به دقیقه آنها کار زمان‌بری است که کارایی شما را پایین می‌آورد. اما نگران نباشید! برای حل این مشکل می‌توانید از StayFocused استفاده کنید. با استفاده از این افزونه می‌توانید برای زمان دسترسی به وب‌سایت‌هایی که برای وقت گذراندن بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند، محدودیت تعیین کنید و هر زمان که محدودیت شما به انتها رسید، دیگر نخواهید توانست از آن وب‌سایت تا آخر روز استفاده کنید. شما می‌توانید با تعیین دسترسی کارایی و بهره‌وری خود را بالا ببرید و با بلوکه کردن کامل سایت و یا زیردامنه‌های آن، به خودتان وقت بیشتری برای کار بدهید.


۳. افزونه Procrastinator

این افزونه‌های مرورگر کروم را از دست ندهید!
این افزونه سازوکاری همانند StayFocusd دارد، با این تفاوت که شما می‌توانید خود را برای بازه زمانی مشخصی از دسترسی به یک یا چند سایت محروم کنید. مثلاً اگر تا ساعت ۵ بعداز ظهر سرکار هستید، استفاده از سایت‌های مورد نظر خود را تا ساعت ۵ بلوکه کنید. بعد از آن ساعت هم دسترسی کامل به این وب‌سایت‌ها پیدا خواهید کرد.


۴. افزونه Productivity Owl

این افزونه‌های مرورگر کروم را از دست ندهید!

این افزونه خوب و کاربردی به شما اجازه نمی‌دهد زیاد وقت روی وب‌سایت‌هایی که خودتان انتخاب می‌کنید، صرف کنید. در این افزونه یک جغد کنار دست شما کمین خواهد کرد. این جغد حواسش خواهد بود که شما بصورت بهینه از یک وب‌سایت دیدن کنید و زمان بیهوده در آن صرف نکنید. اگر زمان استفاده شما از یک وبسایت افزایش یابد، جغد در صفحه به پرواز درآمده و صفحه را می‌بندد. بدین صورت شما همیشه حواستان را جمع می‌کنید که وقت‌تان محدود است.


۵. افزونه RescueTime Dashboard

این افزونه‌های مرورگر کروم را از دست ندهید!

یک روز کاری را در نظر بگیرید. اول وقت اداری با خود قرار می‌گذارید که چه کارهایی را باید امروز تمام کنید و انجام دهید اما در طول روز آنقدر مشغول کار هستید که گذر زمان را احساس نمی‌کنید و یک آن متوجه می‌شوید که ساعت ۵ شده اما کارهای شما به اتمام نرسیده است. افزونه RescueTime Dashboard به شما کمک می‌کند تا بدانید چه زمانی صرف آنلاین بودن کرده‌اید. این افزونه می‌تواند فعالیت‌های شما را روی کامپیوتر، گوشی هوشمند و تبلت‌ اندازه گیری کند و به شما راه حل‌هایی برای مدیریت بهتر زمان ارائه کند. خوبی این افزونه در این است که نیازی به وارد کردن اطلاعات ندارد. همچنین این افزونه با نصب برنامه بر روی سیستم عامل‌های مک، ویندوز، لینوکس، دستگاه‌های اندرویدی و سیستم عامل کروم نیز در دسترس خواهد بود.


۶. افزونه RescueTime

این افزونه‌های مرورگر کروم را از دست ندهید!

توسعه دهندگان افزونه RescueTime Dashboard افزونه جدیدی تولید کرده‌اند که RescueTime نام دارد و به شما اجازه می‌دهد تا از فعالیت‌های خود و اپلیکیشن‌هایتان از اینترنت، گزارش مبسوطی داشته باشید. یعنی این افزونه به شما می‌گوید که بیشترین زمان در چه وب‌سایتی سپری شده و یا کدام اپلیکیشن بیشترین استفاده را از اینترنت داشته است. این افزونه به طور مداوم به شما گزارش می‌دهد و باعث می‌شود تا بتوانید در طرح و هدف روزانه خود بازبینی داشته باشید.

RescueTime به شما کمک می‌کند تا بتوانید فعالیت‌های اینترنتی خود را رتبه بندی کنید، سایت‌های "وقت تلف کن" را بلوکه کنید و اگر دستگاه‌اندرویدی داشته باشید، آن را با اپلیکیشن دستگاه‌اندرویدی خود همگام کرده و همین اطلاعات را روی دستگاه همراهتان داشته باشید. همچنین این افزونه به شما اجازه می‌دهد که زمان‌های مشخصی را برای خود به عنوان «یادآوری» قرار دهید تا از انجام امور خود غافل نشوید. شایان ذکر است که نسخه پیشرفته RescueTime با قیمتی بین ۶ تا ۹ دلار ماهانه قابل دسترسی خواهد بود.


۷. افزونه Strict Pomodoro

این افزونه‌های مرورگر کروم را از دست ندهید!

اگر شما اهمیت فراوانی به تکنیک‌های مدیریت زمان قائل هستید، این افزونه برای شما ساخته شده است. Strict Pomodoro از تکنیک‌های مدیریت زمان Pomodoro Technique استفاده می‌کند. این تکنیک‌ها که در اواخر دهه ۸۰ میلادی توسط «فرانسیسکو کریلیو» ابداع شد، زمان کاری را به قسمت‌های ۲۵ دقیقه ای به نام Pomodor تقسیم می‌کند (Pomodor در ایتالیایی به معنای گوجه فرنگی است). بین هر پامادور هم زمان استراحت ۳ تا ۵ دقیقه‌ای قرار می‌گیرد. این کار باعث می‌شود شما دچار «فرسودگی شغلی» نشوید. همچنین شما با دانستن این که بزودی ۵ دقیقه وقت برای استراحت خواهید داشت، انگیزه بیشتری در کار پیدا خواهید کرد. این افزونه به شما اجازه می‌دهد تا یک لیست از وب‌سایت‌هایی که فقط اجازه خواهید داشت ۲۵ دقیقه از آنها استفاده کنید، تهیه کنید. در ضمن Strict Pomodoro بصورت پیش فرض شما را از استفاده از وب‌سایت‌های وقت تلف کن محروم می‌کند.


۸. افزونه Quickrr Productivity Kit

این افزونه‌های مرورگر کروم را از دست ندهید!

با کلیک کردن روی آیکون Quickrr Productivity Kit، این افزونه به شما دسترسی سریعی به مترجم، دیکشنری، ماشین حساب، دفترچه یادداشت، تقویم، ساعت جهانی، تبدیل کننده واحدها و ارزهای بین المللی، تایمر و ابزارهایی برای جستجوهای اینترنتی می‌دهد. به جای نصب چندین افزونه، می‌توانید با استفاده از یک افزونه Quickrr Productivity Kit تمام کارهایی که احتیاج دارید را انجام دهید.با داشتن این ابزارها فکر نمی‌کنم دیگر عذر موجهی برای کم کاری داشته باشید. پس بجنبید که آینده در دستان شما است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج