جاباما
۳۸۳۷۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

امید نوروزی: دیگر کاری با کشتی ندارم

امید نوروزی، قهرمان ۶۰ کیلویی کشتی فرنگی ایران در المپیک لندن همچنان از بی توجهی های مسئولان ورزش ناراضی است. او بار دیگر گفته از کشتی خداحافظی می کند.

امید نوروزی: دیگر کاری با کشتی ندارم

تماشا: امید نوروزی، قهرمان 60 کیلویی کشتی فرنگی ایران در المپیک لندن همچنان از بی توجهی های مسئولان ورزش ناراضی است. او بار دیگر گفته از کشتی خداحافظی می کند.

نوروزی به ایسنا می گوید: «ما در ورزش جایگاهی نداریم و صحبت در مورد ورزش را باید آنهایی که در رأس امور هستند انجام دهند. چند ماه است که نه من با کشتی در تماسم و نه کسی با من کاری دارد. باید دلیلاین موضوع را از کسانی پرسید که بعد از المپیک هیچ سراغی از ما نگرفتند. زمانی اگر کسی یک برنز می گرفت، او را روی سر می گذاشتند اما الان طوری شده که قهرمان المپیک به چشم آقایان نمی آید. نمی دانم آنها به چه چیزی فکر می کنند! بهتر است مسئولان پول ها را در فوتبال خرج کنند تا آقایان از سیاست به ورزش بیایند و مدیریت کنند. بعد چند مربی به درد نخور از رده خارج بیاورند و پول ها را بخورند. هر چندکه اگر مدیریت بلد بودند کار خود را رها نمی کردند و به ورزش نمی آمدند.»

امید نوروزی: دیگر کاری با کشتی ندارم

فرنگی کار ۶۰ کیلویی تیم ملی همچنین درباره تعطیلی اردوی کشتی فرنگی توسط محمد بنا، می گوید: «چند ماه است که با کسی در تماس نیستم و از این اتفاقات باخبر نبوده ام. قرار هم نبود در اردو حضور داشته باشم ولی آقای بنا هم حق دارد برای فرنگی کاران درخواست امکانات کند تا بتوانند اردو برگزار کنند.»

نوروزی از خداحافظی میگوید: «من دینم را به ملت، پرچم کشورم و رهبرم ادا کرده ام و دیگر با کشتی کاری ندارم. تیم ملی و کشتی هم مبارک آقایان باشد. اگر روزی قدر امید نوروزی و امثال او را دانستند بیایند تا صحبت کنیم و در خدمتشان باشم ولی صحبت را فعلا کسانی که رئیس و مدیر و قهرمان شده اند و مدعی هستند انجام بدهند، نه کسانی مثل من که جایگاهی نداریم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج