۴۰۷۲۶۷
۱۴ نظر
۵۰۰۹
۱۴ نظر
۵۰۰۹
پ

نیسان آبی، عابر ۸۰ ساله را در دم کشت

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: راننده نیسان آبی بر اثر بی احتیاطی در دقت به تابلوهای نصب شده در منطقه مسکونی، عابر پیاده ۸۰ ساله را زیر گرفت، این عابر مسن در دم جان باخت.

خبرآنلاین: رئیس پلیس راه استان همدان گفت: راننده نیسان آبی بر اثر بی احتیاطی در دقت به تابلوهای نصب شده در منطقه مسکونی، عابر پیاده ۸۰ ساله را زیر گرفت، این عابر مسن در دم جان باخت.

سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان در گفتگو با خبرنگار با اعلام مطلب فوق افزود: صبح روز سه شنبه بر اثر برخورد خودروی وانت نیسان با عابر ۸۰ ساله در یکی از روستاهای رزن، عابر مسن متاسفانه در محل جان باخت.

وی خاطرنشان کرد: عامل اصلی بروز بسیاری از سوانح جاده ای بی توجهی رانندگان به تابلوهای حاشیه جاده ها است.

سرهنگ عزیزی یادآور شد: در مهر ماه سالجاری متاسفانه، سه هم استانی مسن هنگام عبور از عرض جاده دچار سانحه شده و جان باختند که این امر ضرورت توجه خانواده ها به تردد افراد مسن را بیشتر می کند.

وی افزود: خانواده ها از تردد افراد مسن در معابر پرتردد جلوگیری کنند و یا در صورت نیاز آنها را از مبدا تا مقصد همراهی کنند.

رئیس پلیس راه استان ادامه داد: نصب تابلوها در حاشیه جاده ها بر اساس استانداردهایی حیاتی صورت گرفته است تا راننده با توجه به محتویات تابلوها مسیر خود را ادامه دهد.

وی با اشاره به سانحه دیگری که در ۲۴ ساعت گذشته اتفاق افتاده نیز گفت: یکدستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ بعلت تردد با سرعت بالا در جاده همدان به تهران واژگون شد که راننده آن پس از انتقال به بمارستان جان باخت.

سرهنگ عزیزی تاکید کرد: بیشترین سرعت پیش بینی شده در محل واژگونی این وسیله نقلیه ۷۰ کیلومتر در ساعت بوده ولی راننده این خودرو با سرعت غیرمجاز تردد کرده و به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه دچار سانحه شده است.

لازم به ذکر است، طبق گزارش پزشکی قانونی از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه ۲۲۷ نفر در سوانح رانندگی استان همدان جان باختند و متاسفانه سه هزار و ۳۳۷ نفر نیز در این مدت مجروح و مصدوم شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سمیه

      همیشه پای یک نیسان در میان است.

    • کامروا

      اول اینکه خداصبری به بارماندگان بدهد .اما شاید باخواندن این خبر که مثلا که یک پیرمرد ویا یک پیرزن فوت کند کسی ناراحت نشود .اما واقعیتی هست که بیمه ها از آن سود می برند .منظورم درمورد آن دسته از کهنسالان که فوت می کنند هست .خلاصه بگم واون اینه که فردی اگر بازنشسته شده باشد وفرزندان پسر داشته باشد وسنشان از ۱۸ رد شده باشد وحال بامرگ پدر ونبود مادر چه سختی راتحمل می کنند وبیمه ها اگر دختر باشند مستمری را به دختر می دهند ولی پسران آن خانواده واقعا بدبخت واقعی می شوند چون با این وضع بیکاری وتاحالا به این شکل تامین می شدن ولی غم فقدان پدر ومادر ودربدری کجا .وکسی ۳۰ سال زحمت بکشد وحال جوان بیکار داشته باشد وجوان ذکورش یعنی هیچ .(باید حداقل بیمه ها نه تنها درزمان تحصیل بلکه چند سال بعد تحصیل نیز حمایت کنند ).

    • هم وطن شعرنو گو

      دوستان تاحالا دیدید یک نیسان قرمز آدم بکشه .خب نه واقعا مشکل از رنگ آبی هست .حتما به قول شاعر شعر نو میگه آبی آبی چشم آبی من مستم و دیوانه غم عشقت رسوایی که بشم دور از دنیا !

    • سیاووش

      واقعا نیسان آبی ها،اعجوبه رانندگی هستند،اصلا چیزی بنام قانون راهنمایی به گوش و چشم ندیدند

    • پرستو هستم

      خدا بده شانس ! چ دیه ای گیر خانواده ش میاد !!!

    • وحید

      هموطن ..شعرگو
      یک نفر آدم جون خودشو از دست داده و تو هم هجو و شعر گفتنت گل کرده؟
      هرکاری جایی داره برادر من

    • هم وطن شعرنو گو

      درجواب وحید عزیز شما راست گفتید وخدابیامرزدش . ولی من دیدم شعرنو ضرب آهنگش اینطور هستش وهراتفاق بزرگی روساده نشون میده پس ماهم شعرها قدیمی رونو کردیم وبا نیسان مدل قدیمی مخلوط کردیم وفضایی آرام بخش وکاملا رمانتیک خدمت عزیزان ارائه کردیم .درواقع نوستالوژی بود یاد سیزده بدر قدیم خودمون افتادم .

    • بدون نام

      پیرمردبیچاره

    • بدون نام

      کامروا سعی کن پدر رو فقط برای وجود مهربانش دوست داشته باشی نه بخاطر مستمری که میگیره چرا همه چی رو با پول و جنسیت می سنجی از نظر تو در این مورد هم به پسرا ظلم شده چون مستمری نصیبشون نمیشه
      عجیبه والا مردم به چه چیزایی دل می بندن

    • شیما

      سلام ،خدا بیامرزه ،کاش ما هم ۸۰سال عمر میکردیم

    • کامروا

      دوست عزیز من پدرم روسالهاست از دست دادم ودرحالی که دوستانم همه با پدرانشان سرگرم تفریح وگردش هستند .ودوم برای خودم نگفته ام چون هستند خانواده هایی که به این مشکل برمی خورند وفرزندانی که به این شکل بزرگ شده اند درصورت اتفاق بیشتر از قشر فقیر وندار آسیب می بینند .(یعنی کسی که مستمری بگیر نبوده )

    • بدون نام

      من بابام نیسان آبی داره ولی امسال به رنگ قرمز رنگش کرد و الان دیگه خیالش از بابت رانندگی راحته آخه میگفت رنگ آبی بد شانسی میاره

    • بدون نام

      کاربر 13؛32 قرمزته گرمزته اصلاً سرخته سرخ
      باباته عشقه نیسان تونه عشقه خودتو عشقه کامروا فداته کامرواتو

    • موسوی

      پشت هر مرگی یک نیسان گاز میدهد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج