۴۵۵۷۴۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

داغ ترین خریدهای زمستانی فوتبال اروپا

فصل نقل و انتقالات زمستانی در اروپا به تازگی آغاز شده تا تیمها بتوانند در میانه فصل نقاط ضعفشان را برطرف کنند.

وبسایت نود: سایت یوفا در گزارشی به موفق ترین خریدهای زمستانی اشاره کرده است که مارسلو، کاپیتان دوم رئال مادرید و نمانیا ویدیچ، مدافع اسبق یونایتد برخی از چهره های حاضر در لیست هستند.

یاپ استام، از ویلم به آیندهوون در سال ۱۹۹۶

استام فقط شش ماه در ویلم حضور داشت اما عملکرد خوبش باعث شد که راهی آیندهوون شود. این بازیکن در سن ۲۳ سالگی با آیندهوون قهرمان جام حذفی هلند شد و در سال ۱۹۹۸ با هجده میلیون یورو به منچستریونایتد پیوست.

استانکوویچ، از لاتزیو به اینتر در سال ۲۰۰۴

مشکلات مالی باعث شد لاتزیو چاره ای جز پذیرش پیشنهاد چهار میلیون یورویی اینتر نداشته باشد. نراتزوری ها با قیمتی کم صاحب یک ستاره شدند. استانکوویچ با گلزنی از روی نقطه کرنر در دربی میلان یک لحظه به یادماندنی را رقم زد. این بازیکن با اینتر پنج بار قهرمان لیگ ایتالیا شد و لیگ قهرمانان اروپا را برد.

نمانیا ویدیچ، از اسپارتاک مسکو به منچستر یونایتد در سال ۲۰۰۶

فرگوسن توانست در مسیر خرید مدافع صربستانی لیورپول و فیورنتینا را شکست دهد. زوج ویدیچ و فردیناند تبدیل به یکی از موفق ترین خط دفاعی های اروپا شدند. پاتریس اورا هم در زمستان ۲۰۰۶ توسط شیاطین سرخ خریده شد و دوران موفقی در این تیم داشت.

کلاس یان هونته لار، از هیرنفین به آژاکس در سال ۲۰۰۶

این بازیکن ۹ میلیون یورویی به عنوان یکی از آینده دار ترین مهاجمان فوتبال اروپا به آژاکس ملحق شد. این بازیکن در تیم جدیدش در ۱۳۶ بازی ۱۰۵ گل زد و سه سال بعد با مبلغ ۲۷ میلیون یورو به رئال مادرید پیوست.

مارسلو، از فلومیننزه به رئال مادرید در سال ۲۰۰۷

رامون کالدرون ، مدیر وقت رئال پس از خرید این بازیکن در سن ۱۸ سالگی گفت مارسلوجواهری بوده که کل اروپا شرایطش را زیر نظر داشتند. این بازیکن پس از یک دهه در رئال مادرید سه لالیگا و دو چمپیونزلیگ برده و یکی از بهترین مدافع چپ های فوتبال جهان است. رئال در آن زمستان هیگواین را هم خرید.

آندره آ بارزالی، از ولفسبورگ به یوونتوس در سال ۲۰۱۱

یوونتوس برای خرید این بازیکن فقط ۳۰۰ هزار یورو هزینه کرد. این بازیکن که به قهرمانی ولفسبورگ در بوندسلیگا کمک کرده بود راهی تورین شد و خط دفاعی بی نظیری را در کنار بونوچی و کیه لینی تشکیل داد و پنج بار قهرمان سری آ شد.

لوئیز سوارز، از آژاکس به لیورپول در سال ۲۰۱۱

سرخ ها از درآمد ۵۷،۵ میلیون یورویی فروش فرناندو تورس به چلسی استفاده کردند و ۴۰،۲ میلیون یورو برای اندی کرول و ۲۶،۵ میلیون یورو برای سوارز پرداختند. کرول در ۵۸ بازی فقط ۱۱ گل زد و ناموفق بود اما سوارز آمار ۸۲ گل در ۱۳۳ بازی در آنفیلد داشت. در نهایت او با ۸۲،۳ میلیون یورو راهی بارسلونا شد.

ایوان راکیتیچ، از شالکه به سویا در سال ۲۰۱۱

بازیکن سوئیسی - کروات تبدیل به اولین کاپیتان خارجی تینم آندلوسی از مارادونا به بعد شده بود و در اولین جام از سه گانه تاریخی سویا در لیگ اروپا نقشی کلیدی داشت هر چند که او هم در سال ۲۰۱۴ راهی نیوکمپ شد.

خوانفران، از اوساسونا به اتلتیکو مادرید در سال ۲۰۱۱

این بازیکن به عنوان یک هافبک به سویا ملحق شد اما در ویسنته کالدرون تبدیل به دفاع راست شد و در موفقیت تیم سیمئونه نقشی کلیدی داشته است. عملکرد محصول آکادمی رئال مادرید به حدی خوب بود که به تیم ملی اسپانیا هم رسید.

نمانیا ماتیچ از چلسی به بنفیکا در سال ۲۰۱۱

این بازیکن به عنوان بخشی از حق انتقال داوید لوئیز به استمفوردبریج راهی بنفیکا شد. او در این تیم از پست هافبک هجومی به هافبک دفاعی تغییر کرد و در سال ۲۰۱۳ لیگ اروپا را برد. چلسی برای بازگرداندن وی ۲۵ میلیون یورو هزینه کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج