۴۸۰۳۷۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

۳ اسفند، زمان رونمایی از گوشی هواوی آنر V۹

کمپانی هواوی تایید کرد که در روز ۲۱ فوریه (۳ اسفند) در طی برگزاری رویدادی، گوشی هواوی آنر V۹ خود را معرفی خواهد کرد. این رویداد یک نشست خبری رسمی است که برای رونمایی از آنر وی ۹ برگزار خواهد شد.

وب سایت تکرا - امید اصغرزاده: کمپانی هواوی تایید کرد که در روز ۲۱ فوریه (۳ اسفند) در طی برگزاری رویدادی، گوشی هواوی آنر V۹ خود را معرفی خواهد کرد. این رویداد یک نشست خبری رسمی است که برای رونمایی از آنر وی ۹ برگزار خواهد شد.
3 اسفند، زمان رونمایی از گوشی هواوی آنر V9

با یک دوربین دوگانه فوق سریع معرفی خواهد شد. شایعاتی که پیش از این درباره گوشی بعدی آنر منتشر شده بود، نشان می دهد که این دستگاه دارای یک نمایشگر ۵.۷ اینچی باکیفیت تصویری ۲K بوده و از یک پردازنده هشت هسته ای با سرعت پردازش ۲.۴ گیگاهرتز قدرت می گیرد. به باور بسیاری از کارشناسان این پردازنده می تواند کرین ۹۶۰ هواوی باشد.

3 اسفند، زمان رونمایی از گوشی هواوی آنر V9

این اسمارت فون در دو نسخه عرضه خواهد شد. نسخه ای از آن به ۴ گیگابایت رم مجهز شده و نسخه دیگر دارای یک حافظه رم ۶ گیگابایتی خواهد بود. هر دو نسخه به ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا مجهز می شوند.

گفته می شود که دوربین دوگانه هواوی آنر وی ۹ دارای دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/۲.۲ بوده و این در حالیست که دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی هوشمند انرژی مورد نیاز روزانه خود را از یک باتری ۳۹۰۰ میلی‌آمپر ساعت که از قابلیت شارژ سریع برخوردار است، تامین می کند. اندروید ۷.۰ نوقا مدیریت نرم افزاری آن را بر عهده داشته و رابط کاربری EMUI ۵.۰ بر بالای این سیستم عامل گوگل نقش خواهد بست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج