جاباما
۵۱۵۹۹۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

Google Earth با قابلیت‌هایی جدید معرفی شد

گوگل حسابی دستی بر سر و روی Google Earth کشیده است و شاهد معرفی نسخه جدید Google Earth با قابلیت‌های تازه و جالب توجه هستیم.

فارنت: گوگل حسابی دستی بر سر و روی Google Earth کشیده است و شاهد معرفی نسخه جدید Google Earth با قابلیت‌های تازه و جالب توجه هستیم.
Google Earth با قابلیت‌هایی جدید معرفی شد

چند روزی بیشتر به روز جهانی زمین باقی نمانده است و از قرار معلوم گوگل با معرفی نسخه جدید Google Earth از هم اکنون به پیشواز روز زمین رفته است. جالب است بدانید گوگل برای نسخه جدید حسابی سنگ تمام گذاشته است و شاهد امکانات و ویژگی‌های جدیدی در Google Earth هستیم.

بهینه‌سازی قابلیت‌های سه‌بعدی و تورگاید‌های حرفه‌ای از ویژگی‌های جدیدی هستند که در نگاه اول در نسخه جدید Google Earth به چشم می‌خورد. البته لازم به ذکر است که این ویژگی‌های جدید در عرض یک شب توسعه داده نشده است و تیم Google Earth چیزی حدود ۲ سال برای اضافه کردن امکانات جدید به Google Earth سخت مشغول کار بوده‌اند.
Google Earth با قابلیت‌هایی جدید معرفی شد

این امکانات جدید را کاربران نسخه وب در کنار کاربران نسخه اندرویدی Google Earth استفاده می‌کنند. گوگل برای اینکه Google Earth به لحاظ فنی چیزی کم و کسر نداشته باشد از همکاری دانشمندان و متخصصان این امر کمک گرفته است. در نتیجه در نسخه جدید Google Earth شاهد حضور قسمت جدیدی تحت عنوان Voyager هستیم.

این قسمت همانند یک مجله توریستی عمل می‌کند. جالب است بدانید برنامه Natural Treasures که ساخت دست بی‌بی‌سی است نیز در قسمت Voyager نسخه جدید Google Earth حضور دارد. در نتیجه در این قسمت شاهد حضور مکان‌های بسیار زیبایی از کره زمین هستیم. مستند Beautiful Birds-of-Paradise که باز هم ساخت دست بی‌بی‌سی است و دیوید اتنبرو معروف و دوست داشتنی در آن حضور دارد نیز در قسمت Voyages نسخه جدید Google Earth تعبیه شده است.

نوآوری‌های گوگل برای Google Earth به همین جا ختم نمی‌شود و شاهد جستجوی اتفاقی نیز در Google Earth هستیم. این ویژگی کاربر را به یک مکان تصادفی در کره زمین می‌برد. جالب است بدانید چیزی حدود ۲۰ هزار مکان تصادفی برای بازدید کاربر از این طریق در Google Earth تعبیه شده است.
Google Earth با قابلیت‌هایی جدید معرفی شد

همان‌گونه که در ابتدا هم اشاره کردیم یکی دیگر از ویژگی‌های جالب نسخه جدید Google Earth بهینه‌سازی سه‌بعدی است. این ابزار با انتخاب دکمه ۳D در نسخه اندروید یا وب Google Earth فراخوانی می‌شود. پس از انتخاب حالت سه‌بعدی، کاربر در یک نمای فرضی از ماهواره‌ای بیرون از جو زمین قرار می‌گیرد و می‌تواند قسمت‌های مختلف کره زمین را مشاهده کند. جالب اینجاست که در این حالت اگر یک قسمت چشم کاربر را گرفت سریعا می‌تواند از مکان مورد نظر عکس‌برداری کند.

به همان ترتیب که در ابتدا اشاره کردیم گوگل در انتشار نسخه Google Earth زمان‌بندی خوبی را رعایت کرده است و چند روز قبل از روز جهانی زمین شاهد فعال شدن نسخه Google Earth هستیم. لازم به ذکر است که در حال حاضر تنها کاربران مرورگر کروم و گوشی‌های هوشمند اندرویدی قادر هستند تا از نسخه جدید Google Earth استفاده کنند و گوگل وعده داده است که تا آخر همین هفته سایر کاربران مرورگرهای دیگر و همچنین کاربران سیستم‌عامل آی‌او‌اس نیز قادر به استفاده از نسخه جدید Google Earth باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج