اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۰۲۰۵
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

بهترین هتل های جدید سال ۲۰۱۳ (۵)

سال گذشته حدود هزار هتل جدید در سطح جهان باز شد. ما تعدادی از آنها را از ۵۷ کشور جهان گلچین کرده ایم تا بهترین آنها را شناسایی کنیم. فهرست ما را پیگیری کنید.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (5)
برترین ها: سال گذشته حدود هزار هتل جدید در سطح جهان باز شد. ما تعدادی از آنها را از 57 کشور جهان گلچین کرده ایم تا بهترین آنها را شناسایی کنیم. فهرست ما را پیگیری کنید.

ساوث پلیس (South Place) در لندن، انگلستان

ساختمان اداری سابق تبدیل به یک هتل 80 اتاقه در منطقه تجاری لندن شد. تجهیزات آن شامل سه کافی شاپ (یکی روی بام)، دو رستوران برجسته می شود. این هتل که توسط Allies and Morrison طراحی شده است برای مسافرین تجاری طراحی شده است. دکوراسیون داخلی با اجناس لوکس و رنگ های ملایم (مرمر سیاه، سنگ و پارکت) تزئین شده است و مبلمان رنگی و نورپردازی هوشمند دارد. بخش های عمومی این هتل با هنرهای تجسمی و مجسمه های مختلف تزئین شده اند.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (5)

اوبرژ دو ژو دو پوم (Auberge du Jeu de Paume) در شانتیلی، فرانسه

یک هتل ۹۲ اتاقه در کاخ قرن هجدهمی قدیمی که به خاطر فعالیت های اسب سواری معروف است. اتاق ها و سوئیت هایی که به زیبایی دکوره شده اند، سب مبلمان آن به سبک لوئی پانزدهم است و موتیف های طرح چینی در فضاها دیده می شوند.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (5)

هتل لو کا دو (Hotel Le K۲) در کورشوول، فرانسه

۵ کلبه و ۲۹ اتاق در پیست کوسپیو در کورشوول، فرانسه قرار دارد. تجهیزات این هتل شامل یک استخر گرد، یک حمام و یک اسپا می شود. در اتاق ها آیپد، پلی استیشن ۳ و گاوصندوق و ... فراهم شده است. این هتل بیشتر یک لژ هیمالیایی است تا یک گردشگاه اسکی بازی و روی قرنیزهای چوبی، طرح ها و تصاویر تبتی حکاکی شده است.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (5)

ماما شلتر (Mama Shelter) در مارسی، فرانسه

یک هتل شش طبقه ۱۲۷ اتاقه در شهر مارسی قرار دارد. شهر مارسی امسال پایتخت فرهنگی اروپا شد. این هتل توسط فیلیپ استارک طراحی شده و سبک مینیمالیسم در گرافیتی های سقف و دیگر جلوه های مدرن این هتل قابل مشاهده است.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (5)

لو کایلا (Le Kaïla) در مریبل، فرانسه

این هتل سبک خانوادگی - که اولین هتل ۵ ستاره برای گردشگاه اسکی بازی است - دسترسی مستقیم به دره های سه گانه دارد. ۳۸ اتاق دکوره شده آن درهای مشترک دارند و همه آنها بالکن و تراس مجزا دارند. این مکان در نزدیکی آسانسور اصلی قرار دارد و دسترسی به ورودی و خروجی اسکی از طبقه پنجم میسر است. تجهیزات اتاق ها شامل وان های بزرگ حمام، سونی پلی استیشن، محصولات حمام هرمس و ... می شود.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (5)

سوزو هتل (Sozo Hotel) در نانت، فرانسه

هتل ۲۸ اتاقه جدیدی در میان یک نمازخانه قرن نوزدهمی در شهر نانت، بندری زیبا در دهانه لوار قرار دارد که یکی از پر رشد ترین شهرهای فرانسه است. این هتل شیک ساخته شده است تا اگر قرار شد روزی تخریب شود، به نمازخانه تاریخی دور آن آسیبی نرسد. بسیاری از اتاق ها دکوراسیون داخلی تمام سفید دارند و پنجره های آنها از شیشه رنگی است و عناصر معماری در سازه اصلی آن دیده می شوند.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (5)

هتل ورنوی (Hotel Verneuil) در پاریس، فرانسه

یک هتل شهری قرن هفدهمی بازسازی شده در قلب سن ژرمن دی پره قرار دارد و موزه اورسای درست در همان خیابان است. رنگ های آن از خود پاریس ملهم شده اند و رنگ طوسی آن از بام های روی شهر و رنگ بژ آن از نماهای آهکی و آب های زیتونی رنگی رود سن ملهم شده است. الوارهای چوبی و پلکان مرکزی و تأسیسات آهنی پنجره ها همه حسی از این مکان می دهند.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (5)

دبلیو پاریس-اپرا (W Paris-Opéra) در پاریس، فرانسه

نود و یک اتاق در هتلی در پشت اپرا گارنیه قرار دارند. نمای این هتل بازسازی شده به سبک "دیوار روشن" است که مدلی از مجسمه ال ای دی است. اتاق ها سقف های بلند و گچبری های زیبا دارند. پالت رنگی اتاق ها نیز به رنگ طوسی، مشکی و خاکستری زیبایی است. مبلمان اتاق ها نیز به سبک معاصر است.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (5)

آرتمیز (L'Artemise) در اوزس، فرانسه

این هتل قرن شانزدهمی ۸ سوئیت، یک اسپا و رستوران درجه یکی دارد و در کنار دهکده اوزس و در میان باغ های زیبایی قرار گرفته است. دیواری سفید و سقف های سفید و کارهای هنری معاصر که توسط میزبان جمع آوری شده اند را می توانید در این هتل ببینید.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (5)

داس استو (Das Stue) در برلین، آلمان

هتل ۸۰ اتاقه ای در محله سفارت که در نزدیکی باغ وحش برلین قرار گرفته است، حاصل کار بازسازی سفارت دانمارک توسط معماران محلی است که منجر به ساخت یک ورودی زیبا و مدرن و صدها لامپ کوچک آویزان از سقف بر روی یک مجسمه کروکودیل است. طراحی اسپانیایی، پاتریشیا اورکیولا، سبک های قدیمی و مدرن را مخلوط کرده و فضاهای عمومی راحت و شیی خلق کرده است که همانطور که از نامش (das Stue) پیداست، به معنای اتاق نشیمن است.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (5)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ققنوس

      خیلی خوشکل هستن منم میخوام

    • EHSAN

      بازم دلم خون شد! من عاشق سفر به مناطق توریستی جهانم ولی چه کنم که تو خرج دانشگاه خودم موندم! خدایا به همه برسون ما هم روش...

    • عسل

      همین هتل درویشی رو در مشهد من رفتم
      واقعا" عالیه و از ایناها خیلی سرتره !!!
      خوشتون میاد به مسایل وطنی نگاه نکنید !!؟؟؟

    • امید

      عسل خانم اگه میتونی برام پیام بذار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج