نکاتی برای تولید محتوای حرفه‌ای در شبکه‌های اجتماعی
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
ایرانیان - F داخلی موبایل111
کلینیک زیبایی پارسیس_f موبایل
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
پارسیس - f تبلت
سمپاشی امحا_1
کتاب لند_1
لایکو_1
اپیلاسیون نانا 1
لایکو_3
سمپاشی امحا_3
اپیلاسیون نانا 3
کتاب لند_3
سمپاشی امحا_4
کتاب لند_4
لایکو_4
اپیلاسیون نانا 4
کتاب لند_2
لایکو_2
اپیلاسیون نانا 2
سمپاشی امحا_2
ایرانیان - F داخلی1111
کلینیک زیبایی پارسیس_f
۶۵۷۸۲۶
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
۷۰۶۷
شبکه های اجتماعی یکی از بزرگ ترین دارایی ها و ابزارهایی است که در اختیار برندها قرار گرفته است. شما به عنوان کارآفرین یا مالک کسب و کار باید این شبکه ها را در بالاترین اولویت خود قرار دهید. همه از مزایای این شبکه ها باخبریم؛ از تبلیغ محصولات گرفته تا ایجاد هویت برند و برقراری ارتباط با مخاطبان. اما در این مقاله نمی خواهیم در مورد مزایای این شبکه ها صحبت کنیم، بلکه روش هایی را به شما یاد می دهیم که بتوانید مخاطبان بیشتری به دست آورید.
مجله پنجره خلاقیت - رز لیدم، ترجمه شادی حسن پور: شبکه های اجتماعی یکی از بزرگ ترین دارایی ها و ابزارهایی است که در اختیار برندها قرار گرفته است. شما به عنوان کارآفرین یا مالک کسب و کار باید این شبکه ها را در بالاترین اولویت خود قرار دهید. همه از مزایای این شبکه ها باخبریم؛ از تبلیغ محصولات گرفته تا ایجاد هویت برند و برقراری ارتباط با مخاطبان. اما در این مقاله نمی خواهیم در مورد مزایای این شبکه ها صحبت کنیم، بلکه روش هایی را به شما یاد می دهیم که بتوانید مخاطبان بیشتری به دست آورید.

نگران نباشید. نیازی نیست که هزاران دلار به آژانس های پرزرق و برق تبلیغاتی بپردازید. اما از طرفی هم با آپلود کردن تعدادی عکس از محصولاتتان در اینستاگرام به جایی نمی رسید. در عوض باید با تدبیر عمل کنید، به مخاطبان خود گوش دهید، چند حقه ساده اما سریع در مورد عکاسی یاد بگیرید (بله، می توانید با گوشی هوشمندتان هم عکس بگیرید) و در نهایت، هویتی خاص برای برندتان ایجاد و مخاطبان زیادی را به دست آورید.

به منظور اینکه به شما کمک کنیم به این موارد دست پیدا کنید، از کندال کالی، عکاس، ویرایشگر و تصویرپرداز و همچنین مایکل لیون، عکاس، مدیر تولید محتوا و تصویرپرداز شبکه های اجتماعی دعوت کرده ایم تا نکاتی را برای شما بازگو کنند. لیون می گوید: «باید صادقانه رفتار کنید، داستان خوبی برای تعریف کردن داشته باشید و رفتارتان انسانی باشد، نه مانند یک ماشین. برندهایی که بهترین عملکرد را دارند، داستان سرایان خوبی بوده اند.» در ادامه به هفت نکته ای اشاره می کنیم که برای تولید محتوا و برندسازی در شبکه های اجتماعی به آنها نیاز خواهیدداشت.
 
 7 نکته برای تولید محتوای حرفه ای شبکه های اجتماعی تان

1. تداوم، کلید کار است.

لیون: «مهم ترین توصیه ای که برایتان دارم این است که در شیوه عکاسی، ارسال عکس ها و نوشتن زیرنویس های مناسب به شکلی مداوم عمل کنید. برترین برندها در شبکه های اجتماعی آنهای هستند که در کارشان تداوم دارند و تصویری همیشگی از خود به مشتریانشان نشان داده اند.»

2. به مخاطبان خود تکیه کنید.

لیون: «به مشتریانتان اجازه دهید بزرگ ترین معرف های شما باشند. به عنوان مثال فرض کنیم که شما به کار فروش تی شرت می پردازید و افراد زیادی در شبکه های اجتماعی با تی شرت های شما بر تنشان عکس می گیرند و شما را نیز تگ می کنند. اجازه دهید مردم معرف شما باشند، اما همچنین شما نیز عکس آنها را در پیجتان منتشر و از خریدشان قدردانی کنید.»

کالی: «گاهی باید برای انتشار عکس مخاطبان از آنها اجازه بگیرید. این مسئله ای برد- برد است و بیشتر مشتریان از این کار شما خوشحال نیز می شوند. اما به هر حال بهتر است مشتریانتان را بشناسید و در صورت نیاز ازشان اجازه بگیرید.»

3. سعی کنید از نور طبیعی روز استفاده کنید.

کالی: «من عاشق این هستم که در بیشتر عکس هایم از نور طبیعی استفاده کنم، چون به نظرم خیلی بهتر از نورهای مصنوعی هستند. البته مگر اینکه بتوانید از عهده پرداخت هزینه استودیوی عکاسی با دستگاه های نورپردازی حرفه ایشان برآیید. اما نور طبیعی تقریبا برای هر کسی قابل دسترس و استفاده است.»

7 نکته برای تولید محتوای حرفه ای شبکه های اجتماعی تان
 
 
4. بهترین راه استفاده از گوشی های هوشمند

اگر بدانید که در گوشی هایی با سیستم عامل اندروید یا iOS چطور باید گزینه های مربوط به تنظیم نور عکس را تنظیم کنید، می توانید محتوایی خارق العاده برای کسب و کار کوچکتان خلق کنید. من به وسیله گوشی آیفون و چند برنامه ویرایشگر تصویر، طوری عکس ها را ویرایش می کنم که انگار با دوربین حرفه ای گرفته شده اند. فکر می کنم که من 99 درصد عکس هایم را با گوشی می گیرم. ضمنا وقتی می خواهید عکس ها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید، نیاز به عکسی با تراکم پیکسلی خیلی بالا دارید؛ چرا که مخاطبانتان آن عکس ها را در صفحات نسبتا کوچک موبایل هایشان خواهنددید.

کالی: «خرید دوربین های حرفه ای لزوما از شما عکاس نمی سازد. داشتن دوربین عکاسی و عکاس بودن مترادف نیستند. البته ابزار اهمیت دارد، اما باید بدانید که چطور باید از آن ابزار استفاده کنید.

5. الهام بگیرید.

کالی: «کمی از وقت خود را به مشاهده و بررسی محتواهای موجود اختصاص دهید. خیلی از عکس های نوآورانه ای که می بینید، الهام گرفته از چندین عکس یا مفهوم هستند. مجموعه ای از عکس ها و تصاویر گرافیکی محبوبتان درست کنید. اگر قبل از ویرایش کردن عکس هایتان بدانید که چه می خواهید، کارتان خیلی سریع تر پیش خواهم رفت.»

6. عکس های زیادی بگیرید و پاکشان نکنید.

لیون: «وقتی می خواهید از یک محصول عکس بگیرید، سعی کنید از  چهار یا پنج زاویه مختلف عکاسی کنید. هرکدام از این عکس ها نمایانگر بخشی از محصول هستند و می توانید در شبکه های اجتماعی مختلف از آنها استفاده کنید. به عنوان مثال عکس های مربعی گزینه خوبی برای اینستاگرام هستند. تنوع داشته باشید و از تعداد عکس هایتان نترسید.»

7. در مورد مسائل اجتماعی آگاهی داشته باشید.

کالی: «بسیار مهم است که از اتفاقاتی که در دنیا می افتند، باخبر باشید. زمانی که فاجعه ای در جایی نزدیک به شما رخ داده است، اصلا درست نیست که به ارسال عکس محصولاتتان بپردازید. حواستان را جمع کنید و انسان خوبی باشید.»
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
بهمن پور_داخلی1
شیرآلات زمانی_1
تدریس خصوصی امیرکبیر_1
استخدام_1
بهمن پور_داخلی3
تدریس خصوصی امیرکبیر_3
استخدام_3
شیرآلات زمانی_3
بهمن پور_داخلی4
استخدام_4
شیرآلات زمانی_4
تدریس خصوصی امیرکبیر_4
شیرآلات زمانی_2
تدریس خصوصی امیرکبیر_2
بهمن پور_داخلی2
استخدام_2
قالیشویی بانو_فوترموبایل2
تدبیرکالا_فوتر موبایل
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
کیان برنا_فوتر موبایل
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
پارسیس_فوتر موبایل ساختمان
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
فنی آتل_فوتر موبایل
ایرانیان- فوتر موبایل222
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
دکتر عارفی - موبایل فوتر
شفا_فوترموبایل
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
شفا_فوتر
قالیشویی بانو_فوتر2
ایرانیان-فوتراصلی222
تدبیرکالا_فوتر
فنی آتل_فوتر
دکتر عارفی - فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر
رستوران پارسیان_فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
پارسیس_فوتر ساختمان
رستوران باغ بهشت _فوتر
کیان برنا_فوتر
قالیشویی نوین_فوتر