جاباما
۷۱۱۴۱۰
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

نامه حزب اصلاح‌طلب ندای ایرانیان به روحانی

حزب ندای ایرانیان در پیامی به روحانی تأکید کرد که هنوز سازوکار ویژه‌ای برای تحقق وعده‌ جذب دستیاران جوان به‌دوراز تأثیرات منفی روابط شخصی به ارگان‌های ذی‌ربط ابلاغ نشده است.

خبرگزاری ایسنا:‌ حزب ندای ایرانیان در پیامی به روحانی تأکید کرد که هنوز سازوکار ویژه‌ای برای تحقق وعده‌ جذب دستیاران جوان به‌دوراز تأثیرات منفی روابط شخصی به ارگان‌های ذی‌ربط ابلاغ نشده است.

متن این نامه به شرح زیر است:

حزب ندای ایرانیان، با رصد وضعیت موجود و نتایج پژوهش‌های صورت گرفته و نیز به استناد آموزه‌های دینی، ضمن تذکر به دولت دوازدهم در خصوص خطر کاهش اعتماد عمومی، رجوع به وعده‌های انتخاباتی، لزوم اخذ تصمیمات جهادی در خصوص رفع معضلات مردم، پرهیز از تسری اختلافات سطوح بالای مدیریتی به بطن جامعه و افزایش مشارکت احزاب و تشکل‌های فراگیر در تصمیم‌سازی‌های کلان و منطقه‌ای را به‌عنوان راهکارهای حفظ سرمایه‌های اجتماعی پیشنهاد می‌نماید.

یکی از وعده‌های حضرت‌عالی به جوانان در دوران تبلیغات انتخاباتی، جذب ۲۰۰۰ دستیار جوان در بدنه‌ی دولت بود که علی‌رغم وجود جوانان برنا، شایان و خردورز در میان جوانان ایران عزیز، متأسفانه هنوز این وعده‌ی مهم انتخاباتی به‌طوری شایسته محقق نشده است.

علی‌رغم پیگیری‌های صورت گرفته، متأسفانه بعد از گذشت یک سال از تشکیل دولت دوازدهم، هنوز سازوکار ویژه‌ای برای تحقق وعده‌ی جذب دستیاران جوان به‌دوراز تأثیرات منفی روابط شخصی به ارگان‌های ذی‌ربط ابلاغ نشده است. عنوان جذب ۲۰۰۰ دستیار جوان، عنوان پرطمطراقی است که هنوز دولت محترم در خصوص اهداف، کارایی و اثربخشی آن، سندی منتشر نکرده است.

حزب ندای ایرانیان، باور دارد که توجه ویژه به نخبگان جوان، به‌عنوان یکی از سرمایه‌های اجتماعی، تأثیر عمده‌ای در توسعه و پیشرفت جامعه و برنامه‌های دولت محترم دارد؛ اما برای حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه‌ی همه‌جانبه، لازم است که بااهمیت دادن به نقش احزاب و انجمن‌های مردم‌نهاد به‌عنوان کانال‌های ارتباطی با بطن و سرآمدان جامعه، راه‌های مشارکت گسترده از هر طیف و جناحی را فراهم‌سازید.

حزب ندای ایرانیان، پیشنهاد می‌کند طرح جذب نخبگان جوان که به‌صورت جذب ۲۰۰۰ دستیار جوان در ایام انتخابات مطرح شد، از طرف حضرت‌عالی به‌صورت یک گزارش خبری، برای مردم و مسئولین تبیین گردد. پیشنهاد می‌شود این طرح شامل برنامه‌ی زمان‌بندی، زمینه‌ها و تخصص‌های موردنیاز و الزام وزارتخانه‌های ذی‌ربط به ارائه‌ی گزارش دوره‌ای در خصوص روند اجرای طرح باشد. امید است که با اجرای موفق این طرح، در انتهای دولت دوازدهم، با حضور جمع کثیری از جوانان آماده‌ی پذیرش مسئولیت‌های مهم مدیریتی و دولتی که در دولت تدبیر و امید پرورش‌یافته‌اند، شاهد افزایش مشارکت جدی جوانان در مدیریت کلان کشور باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیشبین

      دلت خوشه بایا!

    • بدون نام

      حتما تعدادی ژن خوب بیکارن

    • دیده بان

      نتیجه به حاشیه راندن دو دهه جوانان در کشور امروز میشود که ما میبینیم .وقتی در اوائل دهه هفتاد کشور با ان وضعیت عده ای خود را مالک و صاحب جا زدن و هیشکی جز خود و هم قطاران قبول نداشتن و انگاه رسوب کردن. از استین آنها افعی های سر بر آورد ، قانون به سود خویش مصادره نتیجه اش امروزی که میبینید.هر مملکت مترقی جوانان در خط اول قرار دارند.
      جنگ این چیزو به ما ثابت کرد..

    • بدون نام

      ....
      اینم حزب. انگار تو مریخ زندگی میکنند.
      کمی هم از درد مردم بگو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج