۷۵۶۰۹۲
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

به هوایِ یک استقلالِ باشکوه

استقلال نمی‌خواهد فضا را برای رقیب دیرینه خود بازنگه دارد تا برای سومین بار به قهرمانی فکر کند و برای اینکه در این رقابت کم نیاورد نیاز دارد که ابزار لازم را داشته باشد.

ایران ورزشی: استقلال مهاجم گلزن خود (تیام )را از دست داد و همین نکته باعث دستپاچگی کادرفنی و مدیران استقلال شد، البته با توجه به روزهای ابتدایی لیگ فصل گذشته، نگرانی مسوولان استقلال کاملا طبیعی بود.

به همین دلیل شاید جابرانصاری به تمرین برگشت و معاون ورزشی استقلال برای قرارداد بستن با بازیکنان جدید که خارجی هم هستند وارد مذاکره شد، در این میان اما فقط مرتضی تبریزی (مهاجم داخلی) با اینکه رضایتنامه‌اش نزدیک دومیلیارد برای استقلال آب خورد، زودتر با استقلال قرار دادبست و بعد از آن هم بازیکنان دیگر به صف شدند.

نکته اینجا است که در لا به لای خبرهای ضدو نقیضی که درباره ورود خارجی‌ها منتشر شد، آن قدر گفتند حاجی گرو می‌آید و بعد خبر را تکذیب کردند که در نهایت آمد و تست پزشکی داد.

از آنجایی که کادرپزشکی گفته است باید تمام بازیکنان تازه وارد تست بدهند وگرنه مسوولیت سلامت آنها را به عهده نمی‌گیرد، مهاجم جدید استقلال تست پزشکی داد.الحاجی گرو که قرار است به استقلال بپیوندد و دوشنبه شب وارد تهران شد، به همراه مدیر برنامه‌هایش، جلسه‌ای را با یکی از مسئولان استقلال برگزار کرد و بعد از آن تست پزشکی داد.

به هوایِ یک استقلالِ باشکوه

در صورت تائید تست پزشکی الحاجی‌گرو، این بازیکن قراردادش را با استقلال به ثبت خواهد رساند و در تمرین عصر چهارشنبه استقلال، به کادر فنی و بازیکنان معرفی خواهد شد. استقلال بازی حساسی را مقابل السد در پیش دارد، بازی که اگر استقلال برنده آن باشد، به مرحله نیمه نهایی صعود خواهد کرد.

شفر فصل پیش به لحاظ فوتبالی کار بزرگی در استقلال انجام داد. تیم بحران زده و ته جدولی استقلال را تا مکان سوم جدول مسابقات لیگ پیش برد، بعد از آن هم استقلال در جام حذفی قهرمان شد. همین کارنامه می‌تواند بهترین دلیل برای محبوبیت شفر در بین هواداران باشد و این محبوبیت وقتی به اوج می‌رسد که این تیم در بازی‌های آسیایی هم نتیجه بگیرد، به همین دلیل نیز شفر تمام فکر و ذکر خود را برای بازی با السد گذاشته است و دلیل آوردن خارجی ها همین است.

در این میان اما یک حلقه گمشده‌ای وجود دارد و آن هم مشکل ارزی است که فصل پیش باعث شد هیات مدیره استقلال در جلسه‌ای از افتخاری مدیرعامل وقت بخواهند دیگر بازیکن خارجی نخرد. اما حالا خبری از حضور افتخاری نیست و هیات مدیره هم سکوت کرده‌اند و هیچ موضعی در قبال این تصمیم فتحی مدیرعامل جدید استقلال نمی‌گیرند حتی این روزها از حسن زمانی عضو فعال هیات مدیره استقلال نیز خبری نیست و انگار همه سکوت کردند تا کارها طبق سلیقه فتحی پیش برود.

آمدن نیومایر، همام و حالا الحاجی گرو نیز نشان می‌دهد که استقلالی‌ها سر موضع قبلی خود نیستند و برای بازیکنان خارجی هم قرار است خرج کنند. هنوز هوادار استقلال نمی‌تواند ذهنیتی درباره بازیکنان جدید داشته باشد و همه چیز در خصوص بازیکنان خارجی استقلال در جریان مسابقات مشخص می‌شود. استقلال قبل از شروع فصل در نقل و انتقالات خیلی بد عمل کرد و در این روزها سعی می‌کنند که تمام ناکامی‌ها را جبران کنند.

جذب بازیکنان جدید حداقل همه نشانگر این مساله است. استقلالی‌ها تا قبل از اینکه بازیکنان جدید را خریداری کنند، پنج جای خالی داشتند و حالا با خرید چهار بازیکن جدید تنها یک جای خالی خواهند داشت. هنوز لیست استقلال باز است و مسوولان استقلال این لیست را نبسته‌اند.

استقلال نمی‌خواهد فضا را برای رقیب دیرینه خود بازنگه دارد تا برای سومین بار به قهرمانی فکر کند و برای اینکه در این رقابت کم نیاورد نیاز دارد که ابزار لازم را داشته باشد. خرید بازیکنان جدید شاید ابزاری شود تا شفر بتواند این بار مچ برانکو را بخواباند. فعلا برانکو در این راه پیش است و استقلال در کسب نتیجه موفق نبوده است. استقلال اما به هوای ساختن تیمی باشکوه کوشش می‌کند و این کوشش به ثمر می‌نشیند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخخخخخخ 2 بازی 2 امتیاز , کیسه با سالهای گذشته هیچ فرقی نکرده

    • بدون نام

      بدو‌تا برسی

    • لنگی پاره پاره

      لنگی بی چاه خواهد شد پاره پاره

    • بدون نام

      لنگی چرا مزخرف میگی

    • بدون نام

      به کوری چشم لنگیای حقیر و نفهم ، ایشالله

    • کاردوک

      حاجی گردو که سهله حاجی طالبی هم بیارن بازم زیرن و نهایتا مثل همیشه واسه سهمیه زور میزنن،تازه تیم فصل قبل رو شیشعلی بیچاره بسته بود و تمرین داده بود ،این فصل معلوم میشه شوفر بلده یا فقط یه شومنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج