۹۲۵۳۶۳
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

پافشاری ترامپ بر ادای شهادت افشاگر اوکراین‌گیت

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا امروز(دوشنبه) در توئیتی، شهادت رسمی افشاگر پرونده «اوکراین‌گیت» را خواستار شد و تاکید کرد، پاسخ‌های کتبی این فرد، قابل قبول نیست.

ایرنا: «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا امروز(دوشنبه) در توئیتی، شهادت رسمی افشاگر پرونده «اوکراین‌گیت» را خواستار شد و تاکید کرد، پاسخ‌های کتبی این فرد، قابل قبول نیست.

ترامپ در صفحه توئیتر خود نوشت: افشاگر، اطلاعات کذبی ارائه داد و با «آدام شیف» (رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا) سیاستمدار فاسد سر و کار داشت. او (افشاگر) باید شهادت دهد؛ پاسخ‌های کتبی قبول نیست؛ افشاگر دوم کجاست؟ وی بعد از آنکه متن مکالمه را منتشر کردم، ناپدید شد؛ حقیقتا (افشاگر) وجود خارجی دارد؟ خبرچین کجاست؟

پافشاری ترامپ بر ادای شهادت افشاگر اوکراین‌گیت

ترامپ در توئیت دیگری نوشت: آنچه در تماس تلفنی با رئیس جمهوری اوکراین گفتم، «به طور کامل» گفته شده است. دلیلی ندارد شاهدان برای تحلیل واژگان و معنای کلام من، احضار شوند. این از دیگر حُقه‌های دموکرات است؛ از روزی که انتخاب شدم (و قبل از آن)، مجبور به تحمل آن بودم. شرم‌آور است!

ترامپ روز یکشنبه نیز از فرد افشاگر که شکایتش زمینه آغاز تحقیقات در مورد استیضاح رئیس‌جمهوری آمریکا را رقم زد، خواست پیشقدم شود و مدرک ارائه دهد.

یک افشاگر ناشناس چندی پیش محتوای تماس تلفنی ترامپ با «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهوری اوکراین را منتشر کرد. این مساله سبب شد تا دموکرات‌ها تحقیقاتی را در خصوص احتمال سوءاستفاده ترامپ از قدرت و استیضاح وی انجام دهند.۹۱۰۹

پیشتر کاخ سفید محتوای تماس تلفنی ترامپ با رئیس جمهوری اوکراین را منتشر کرده بود. نسخه منتشر شده از این تماس تلفنی نشان می‌دهد او از همتای اوکراینی‌اش خواسته است در مورد «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ و پسرش «هانتر» تحقیقاتی به عمل آورد.

هانتر بایدن تا سال ۲۰۱۹ برای یک شرکت گاز اوکراینی کار می‌کرد؛ ترامپ و متحدان او کوشیده‌اند این موضوع را به تلاش بایدن و پسرش برای ورود به اقدامات غیرقانونی در اوکراین متهم کرده و به وجهه این نامزد دموکرات به عنوان اصلی‌ترین رقیب انتخاباتی ترامپ لطمه وارد کنند.

از سویی، «مارک زید» وکیل افشاگر گفته که موکلش آماده است به پرسش‌های کتبی ارائه شده از سوی جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا پاسخ دهد.

پیشنهاد ارسال پرسش‌های کتبی از سوی «دوین نونز» نماینده ارشد جمهوریخواه کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا مطرح شد. این امر به جمهوریخواهان امکان می‌دهد پرسش‌هایی از افشاگر ناشناس بپرسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ابن ترامپ مرد است وتمام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج