۹۸۵۸۴۰
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

عملیات امباپه؛ لج‌بازی فرانسوی با رئال مادرید

آ اس می‌گوید تنش بین PSG و رئال مادرید بر سر امباپه بالا گرفته و تیم پاریسی حاضر است امباپه را سال ۲۰۲۲ رایگان از دست بدهد تا مجبور شود سال آینده او را به رئال بفروشد.

ورزش سه: آ اس می‌گوید تنش بین PSG و رئال مادرید بر سر امباپه بالا گرفته و تیم پاریسی حاضر است امباپه را سال ۲۰۲۲ رایگان از دست بدهد تا مجبور شود سال آینده او را به رئال بفروشد.

روزنامه اسپانیایی آ اس از بالا گرفتن تنش بین دو باشگاه پاری سن ژرمن و رئال مادرید بر سر کیلیان امباپه خبر می‌دهد و از پیچیده شدن "عملیات امباپه" می‌گوید. پدیده جوان PSG همچنان گزینه رویایی رئال مادرید است و هم فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه و هم زیدان، سرمربی رئال، او را نگین گمشده انگشتر سفیدپوشان مادرید می‌دانند.

امباپه امسال هدف اول رئال مادرید بود ولی بحران کرونا باعث شد خرید او برای رئالی‌ها تا سال ۲۰۲۱ به تعویق بیفتد. قرارداد فعلی امباپه با PSG تا سال ۲۰۲۲ اعتبار دارد و تیم پاریسی می‌داند که رئال از این موضوع باخبر است که امباپه با تمدید قراردادش موافقت نخواهد کرد. این سناریو PSG را مجبور خواهد کرد که برای انتقال او به نمایندگان رئال مذاکره کند.

ولی آ اس می‌گوید PSG بر موضع خود مصر بوده و حاضر به کوتاه آمدن نیست. پاریسی‌ها حاضر نیستند اجبار به فروش ستاره بزرگ خود را بپذیرند و لئوناردو مدیر ورزشی PSG ترجیح می‌دهد امباپه را سال ۲۰۲۲ به رایگان از دست بدهد تا اینکه در تابستان ۲۰۲۱ به اجبار برای فروش او با رئال مذاکره کرده و مجبور به پذیرش شرایط مادریدی‌ها شود.

افزایش تنش بین رئال مادرید و پاری سن ژرمن

رابطه دو باشگاه رئال و PSG عالی بوده و پرز مایل است این رابطه را به همین شکل حفظ کند. او به همین علت شایعات مربوط به تمایل رئال برای جذب هر دو ستاره بزرگ PSG، نیمار و امباپه را تکذیب کرده بود. اما صحبتهای زیدان مبنی بر اینکه رویای امباپه همیشه بازی برای رئال بوده رابطه دو باشگاه را پرتنش کرده بود. لئوناردو بعد از این صحبتهای زیدان به صراحت اعلام کرد که از این اظهارات عصبانی شده و آن را تلاش برای از بین بردن تمرکز امباپه توصیف کرده بود.

لئوناردو در پاسخ به زیدان، به خبرنگاران گفت:" امباپه بهترین بازیکن جوان فرانسه است که قهرمان جام جهانی شده و بدون تردید امروز یکی از بهترین بازیکنان دنیا است. الان زمان مناسبی برای به هم زدن تمرکز او نیست. رئال باید این کارهایش را متوقف کند. او هنوز دو سال و نیم با ما قرارداد دارد".

ولی زیدان بار دیگر اظهارات مشابهی انجام داد و از علاقه شدید خود به پدیده فرانسوی صحبت کرد. این بار نوبت توماس توخل سرمربی PSG بود که به زیدان واکنش نشان دهد. توخل در این باره گفت:" نمی‌دانم زیدان چه علاقه‌ای به امباپه دارد. ممکن است شما عاشق یک بازیکن باشید ولی نتوانید او را به تیمتان منتقل کنید". دو روز بعد لئوناردو هم وارد ماجرا شده و آب پاکی روی دست زیدان ریخت. او به خبرنگاران گفت:" امباپه در PSG می‌ماند. این صد در صد قطعی است".

امباپه: گیر افتاده میان دو تیم

اما خود امباپه در میانه این تنش ایجاد شده بین دو باشگاه چه می‌کند؟ او چند ماه پیش وارد دعوای دو طرف شد و کفه ترازو را به سود زیدان و رئال سنگین کرد، چرا که در یک مصاحبه از زیدان به عنوان الگوی بزرگ خود یاد کرد.

در همان روزهایی که زیدان و امباپه مشغول تعریف و تمجید از هم بودند رابطه پدیده جوان فرانسوی با مربی‌اش در PSG پرتنش شد. او در فصل جاری نه یک بار بلکه چند بار عصبانیت خود را بابت تعویض شدن در میانه بازی نشان داده. مهمترین این عصبانیت‌ها در ماه فوریه در جریان دیدار PSG و مون‌پلیه اتفاق افتاد که دوربین‌ها نشان دادند امباپه در کنار زمین مشغول درگیری لفظی با توماس توخل است.

بعد از این حادثه، لئوناردو در تلاش برای آرام کردن دو طرف، جلسه‌ای با حضور امباپه تشکیل داد. بعد از این جلسه بود که لوپاریزین مدعی شد رابطه امباپه و توخل به آستانه بحران رسیده و بعید است PSG بتواند بین آنها آشتی برقرار کند.

این اتفاق‌ها درست پیش از وقوع بحران اپیدمی کرونا افتاد و باعث شده بود رئال مادرید بیش از پیش به موفقیت خود در جذب امباپه امیدوار شود. اما ناگهان کرونا از راه رسید و ضربه سنگینی که از نظر مالی به باشگاه‌ها وارد کرد، رئال مادرید را به این نتیجه رساند که چاره‌ای ندارد جز اینکه عملیات امباپه را فعلا به تعویق بیندازد. آ اس می‌گوید با توجه به تاریخچه این کشمکش، این روزها تنش بین دو باشگاه به اوج رسیده و PSG حاضر است امباپه را سال ۲۰۲۲ بدون بدست آوردن حتی یک سنت از دست بدهد ولی در سال ۲۰۲۱ او را به رئال واگذار نکند. امباپه هم فعلا چاره‌ای ندارد جز اینکه برای رسیدن به رویایش یعنی پوشیدن پیراهن سفیدرنگ رئال منتظر بماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کیسه زباله آبی

      ذغال مافیایی فقط دنبال بازیکنان تیمهای دیگه س.

      پاسخ ها

      • تع

        وجودت یه جک هست بچه حرفت که جای خود داره تع

      • بدون نام

        غیرازاین‌نیست‌ولی‌خوده‌امباپه‌‌میگفت‌اسطوره‌من‌پنالدو‌س‌ولی‌الان‌میگه‌زیدان

      • عیار

        همه ارزوی پوشیدن پیرهن رئال دارن اگه یزره شرافتمندانه تصمیم بگیرن .کساییم که میگن رئال بزرگ دنبال بازیکنان تیم های دیگه هست. خودشون چرا دنبال بازیکنانی مثل نیمار میرن و یا ندیدن چندتا بازيكن خوب رئال مثل سلطان کریس رفت از تیم محبوب همه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج