۹۸۶۰۶۴
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

مجیدی - دیاباته خطرناک‌ترین زوج استقلال!

اوایل فصل بود که همه می‌گفتند این مهاجم کیست که استقلال خریده، اما درخشش همین بازیکن برابر تراکتور نظرات را عوض کرد. بازیکنی که اگر مصدوم نمی‌شد شاید الان صدرجدول گلزنان لیگ برتر بود.

خبرورزشی نوشت: اوایل فصل بود که همه می‌گفتند این مهاجم کیست که استقلال خریده، اما درخشش همین بازیکن برابر تراکتور نظرات را عوض کرد. بازیکنی که اگر مصدوم نمی‌شد شاید الان صدرجدول گلزنان لیگ برتر بود.

درخشش دیاباته در لیگ نوزدهم باعث شده بهترین خارجی این فصل لیگ برتر لقب بگیرد و مشتریان خارجی زیادی پیدا کند. بازیکنی که هر لحظه بوی گل می‌دهد و نشان داده روی زمین و هوا خطرناک است، اما همین ستاره‌ای که خیلی‌ها دنبالش هستند و خیلی‌ها آرزو داشتنش را می‌کنند به کار فرهاد مجیدی در لیگ برتر نیامده و اگر مطهری را نیم‌فصل جذب نمی‌کردند الان استقلال یک برد هم در لیگ برتر با مجیدی نداشت.

دیاباته با ۸ گل زده بهترین گلزن خارجی لیگ برتر است، اما در ۴ بازی تحت هدایت فرهاد مجیدی فقط بیست دقیقه به میدان رفته و باقی دقایق را به خاطر مصدومیت از دست داده است. دیاباته در لیگ قهرمانان آسیا هم برای مجیدی نتوانست بازی کند و فقط در مرحله پلی آف به داد فرهاد رسید و در فقط ۱۵۸ دقیقه حضورش سه گل مهم را به ثمر رساند و پاس گل هم داد تا بهترین استقلالی مرحله پلی آف باشد. دیاباته از زمان حضور فرهاد مجیدی فقط ۱۷۸ دقیقه بازی کرده که دو دقیقه از دو بازی کامل هم کمتر است و این یعنی او در ۲۵ درصد بازی‌های استقلال تحت هدایت مجیدی حضور داشته است و میانگین گلزنی اش به ۵/۱ گل در هر بازی می‌رسد. رکوردی که اگر ادامه داشت، می‌توانست او را در لیگ برتر درصدر جدول گلزنان قرار دهد ولی بخت با مجیدی و دیاباته یار نبود تا رکورد صد درصد پیروزی در کنار هم را ادامه دهند.

زوج مربی و بازیکنی که مجیدی و دیاباته تشکیل دادند خوب می‌داند یک مهاجم چطور باید جایگیری کند و باقی بازیکنان چطور او را تغذیه کنند. مجیدی متخصص باز کردن راه‌های گلزنی برای مهاجمانش است و در حضور او مطهری، قایدی و دیاباته هر کاری دل‌شان بخواهد می‌کنند، اما زوج دیاباته با مجیدی خطرناک‌تر و پخته‌تر عمل می‌کند و به پیروزی نزدیک‌تر است. قرار گرفتن شیخ در ترکیب استقلال بعد از تعطیلات کرونایی قطعاً کابوس لیگ برترها است مگر اینکه باز هم دیاباته را مصدوم کنند و اجازه شکل گیری زوج او و مجیدی را ندهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زوج دیاباته....مجیدی.....؟

      پاسخ ها

      • یک شهروند

        متنو یه بار بخونی میفهمی

    • یک شهروند

      خب اگه شیخ رو فراری ندن خوبه

    • ح، ن

      این هم هنرمجیدی است که پیش بینی کرده بودگردیاباته نباشد ،بایدبفکریک زوجی برای خط حمله درکنارقایدی باشد ،،بایدبه فرهادآفرین گفت ،بنظرمن درصورت ماندن دیاباته دراستقلال مجیدی میتواندازهرسه محاجمش در خط حمله استفاده کند،،ازقایدی درهافبک حجومی ومطهری ودیاباته درنوک حمله،،اگراین نفرات برای فصل بعدی حفظ شوند،مجیدی یک مربی خیلی خوشبختی خواهدبود،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج