۹۸۷۶۶۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

توافق با برانکو، توخالی بود!

بی‌پولی‌های پرسپولیس به قدری شدید و پیچیده است که نمی‌توان انتظار رقم خوردن اتفاقات مثبت و فوری را داشت مگر اینکه برانکو و وکیلش چند ماه دیگر به سرخپوشان مهلت بدهند.

خبرورزشی: بی‌پولی‌های پرسپولیس به قدری شدید و پیچیده است که نمی‌توان انتظار رقم خوردن اتفاقات مثبت و فوری را داشت مگر اینکه برانکو و وکیلش چند ماه دیگر به سرخپوشان مهلت بدهند.

اواخر سال گذشته مدیران باشگاه پرسپولیس در مصاحبه‌های خود از فرصت ۵ تا ۶ ماهه برای تسویه‌حساب با برانکو ایوانکوویچ صحبت به میان آوردند. آن‌ها اعتقاد داشتند با اینکه رأی اولیه فیفا در مورد پرونده برانکو به دفتر باشگاه ایمیل شده، اما سرخپوشان فرصت ۵ تا ۶ ماه دارند تا وارد کانال مذاکرات جدید و توافقات بیشتر شوند و این پرونده را با خیر و خوشی خاتمه بدهند.

حتی یکی از مسئولان بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس صحبت از تهاتر مطالبات این باشگاه در فیفا با بدهی‌ها را به میان آورد و رسماً اعلام کرد آنقدر بابت حضور بازیکنان در جام جهانی ۲۰۱۸ از فیفا طلب داریم که بتوانیم با استفاده از آن، طلب برانکو و باقی پرونده‌های پرسپولیس را بدهیم، اما در این میان مسائل دیگری هم مطرح شده است. به عنوان مثال طلب کلی باشگاه از فیفا چیزی حدود ۶۵۰ هزار دلار است در حالی که رأی اولیه برانکو بدون در نظر گرفتن جریمه‌های دیرکرد و حق دادرسی ۲۰ هزار فرانکی پرونده یک میلیون و ۵۵ هزار یورو تعیین شده است.

از سوی دیگر وکیل برانکو در تازه‌ترین نامه خود به باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی اعلام کرد فقط تا ۱۲ اردیبهشت به این باشگاه فرصت می‌دهد تا اقدامات خود برای پرداخت پول سرمربی پیشین تیم را انجام بدهد. این‌فرد که حالا به یکی از اضلاع دعوا بین باشگاه و برانکو تبدیل شده و اصلاً پاسخگو تماس‌هایش نیست، حالا مدیران باشگاه را تهدید کرده اگر خیلی زود پول برانکو را ندهند با احکام شدیدی از سوی فیفا مواجه می‌شوند. حالا این سؤال به وجود آمده که آیا فرصت مذاکره و توافق با برانکو به پایان رسیده یا وکیل این مربی بلوف می‌زنند؟

مهدی خواجه‌وند، معاون دایره حقوقی باشگاه پرسپولیس به تازگی در پاسخ به تهدید وکیل برانکو گفته که از فیفا درخواست گراند یا جزئیات و پرونده تکمیلی را داده که این پروسه، حدود یک ماه زمان دادرسی و صدور رأی را به تعویق می‌اندازد، اما در این مورد شنیدیم گراند پرونده برانکو حدود ۲۰ روز قبل و در زمان تعطیلی رسانه‌های مکتوب به دفتر باشگاه رسیده و این فرصت هم از دست رفته است. مدیران باشگاه تا به حال باید فکری به حال حل مشکلات شکایت برانکو می‌کردند، اما تمام تمرکز آن‌ها صرف خرید زمان شده است.

به هر حال ادعای فرصت ۵ تا ۶ ماه برای مذاکره و توافق یا بستن پرونده شکایت برانکو هم در نوع خود جالب به نظر می‌رسید زیرا فیفا در رابطه با پرونده‌های پیشین مثل شکایت آنتونی گولتس و رأی ایگور پانادیچ نشان داد با سرخ‌ها شوخی ندارد و در صورت عدم پایبندی به متن قرارداد‌ها پرسپولیس را با جرایم سنگینی مواجه می‌کند.

هواداران این باشگاه در انتظار واکنش درست از سوی هیئت مدیره هستند، اما بی‌پولی‌های پرسپولیس به قدری شدید و پیچیده است که نمی‌توان انتظار رقم خوردن اتفاقات مثبت و فوری را داشت مگر اینکه برانکو و وکیلش چند ماه دیگر به سرخپوشان مهلت بدهند. هر چند این موضوع با توجه به عطش بالای کروات‌ها برای تسویه‌حساب فوری، کمی بعید به نظر می‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج