۱۲۷۸۶۲۷
۲۸۲۴
۲۸۲۴
پ

جنجال کی‌روش در بازی سپاهان – استقلال

دیدار دو تیم مدعی سپاهان و استقلال با اتفاقات جالبی همراه بوده و قطعا اتفاقات بازی رفت فصل نوزدهم لیگ برتر یکی از آنهاست که از ذهن طرفداران فوتبال تا مدت ها پاک نخواهد شد.

فوتبالی: دیدار دو تیم مدعی سپاهان و استقلال با اتفاقات جالبی همراه بوده و قطعا اتفاقات بازی رفت فصل نوزدهم لیگ برتر یکی از آنهاست که از ذهن طرفداران فوتبال تا مدت ها پاک نخواهد شد.

به گزارش فوتبالی، بازی‌های استقلال و سپاهان چه در تهران و چه در اصفهان همیشه پرحاشیه بوده است و گاهی اوقات کار تا جایی بالا می‌گرفت که کار از دست داور و عوامل برگزاری مسابقه نیز خارج می‌شد. یکی از جنجالی ترین دیدارهای این دو تیم پاییز سال ۹۸ در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد یعنی دقیقا همان استادیومی‌که فردا میزبان این دو تیم مدعی در رقابت‌های لیگ برتر خواهد بود.

استقلال در آن مقطع با استراماچونی نتایج خوبی می‌گرفت و پیروزی‌های متعددی کسب کرده بود. بردهای متوالی که شرایط تیم را روز به روز بهتر می‌کرد. در چنین شرایطی آبی‌پوشان به مهمانی سپاهان رفتند تا برابر شاگردان امیر قلعه نویی صف‌آرایی کنند. یک مسابقه بسیار زیبا که البته با اشتباهات سهوی داور مسابقه  به جنجال کشیده شد. محمدحسین زاهدی فر اگرچه یکی از داوران خوب و با شخصیت کشورمان محسوب می‌شود ولی آن روز در شرایط خوب خود قرار نداشت و تصمیماتی در داخل زمین گرفت که بعداً اشتباه بودن برخی از آنها مشخص شد. نقطه اوج این مسئله خطای هند پنالتی کی روش استنلی  در داخل محوطه جریمه بود. پنالتی که البته داور و کمک او  از کنار آن عبور کردند تا اعتراض استراماچونی به اوج خود برسد. سرمربی ایتالیایی وقت استقلال پس از اینکه بازی با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت ضمن انتقاد شدید از عملکرد تیم داوری با کنایه گفت: «من تا امروز فکر می‌کردم مربی فوتبال هستم ولی نمی‌دانستم که باید به شاگردانم والیبال هم یاد بدهم چون بازیکن تیم حریف داخل محوطه جریمه خود آبشار زد اما داور پنالتی نگرفت در چنین شرایطی طبیعی است که تمرکز همه ما از بین برود.»

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج