۱۰۱۸۱۰۳
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

منتجب‌نیا: مشتاق هستیم تا با رهبری دیدار کنیم

بعد از یک سال از روایت ها درباره دیدار اصلاح‌طلبان با رهبر انقلاب، رسول منتجب‌نیا از پیگیری این جلسات خبر داد.

خبرآنلاین: بعد از یک سال از روایت ها درباره دیدار اصلاح‌طلبان با رهبر انقلاب، رسول منتجب‌نیا از پیگیری این جلسات خبر داد.

او درباره جلسات گفت وگوی ملی گفت: «من جلسه نداشتم و آقای رهامی جلسه داشت، البته من و آقای رهامی یک جریانی را دنبال می‌کردیم که در ارتباط با رهبری و ایجاد اتصال و ارتباط از بین بردن فاصله ها بین اصلاح طلب ها و بیت رهبری بود که ما این نقش را تا حدی دنبال کردیم و با هم ملاقات داشتیم و پیگیری می کنیم.»

وی افزود: گفتگوی ملی را آقای احمد مازنی که نماینده مجلس در دور گذشته بودند ابداع کردند و دنبال می کردند، نظر خوبی بود منتهی مقدماتی داشت و با من هم دو جلسه داشتند و من هم نقطه نظرهایم را اعلام کرده بودم. من معتقد هستم که ما در درون نظام باید با بیت رهبری ارتباط داشته باشیم و حتی باید با گروه های مختلف سیاسی مثل اصولگرایان و.. ارتباط داشته باشیم، لازمه تفاوت سلیقه سیاسی دشمنی و مشاجره و جدایی نیست و ۲ مجموعه می توانند با هم رفیق باشند و با هم اختلاف سلیقه داشته باشند، همانطور که در یک خانه ممکن است ۲ برادر که هر دو از یک خون و از یک پدر و مادر هستند، ۲ سلیقه و ۲ گرایش سیاسی داشته باشند.

مشتاق هستیم تا با رهبری دیدار کنیم

این روحانی اصلاح طلب ادامه داد: ما در کشورمان همه در کنار هم هستیم و همه صاحب یک کشور هستیم، لذا باید ارتباط و صمیمیت و دوستی داشته باشیم در حالی که اختلاف سلیقه داریم. ما باید این ظرفیت را در جامعه بالا ببریم که تفاوت سلیقه سیاسی به معنای دشمنی و جدایی نیست.

دبیرکل حزب جمهوریت در پاسخ به این سوال که آیا این جلسات با رهبری همچنان ادامه دارد گفت: «ما مشتاق هستیم که خدمت ایشان برسیم و درخواست مکرر کرده ایم و منتظر اجازه ایشان هستیم تا خدمتشان برسیم البته در جلسات عمومی ما را دعوت می کنند و ما شرکت می کنیم و فعلا قضیه کرونا جلسات را بهم زده است.»

نباید اصلاح طلبان را اپوزیسیون و خارج از نظام دانست

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: «این یک ضرورت است چون بالاخره ما در کشوری زندگی می کنیم که قانون اساسی دارد و قانون اساسی هم رهبری تعیین کرده است و رهبری برای همه محترم است و باید به دستورات رهبری عمل شود. همه حق دارند که از رهبر انقلاب بهره بگیرند و رهبری هم همچون پدری مهربان بالای سر همه باشد؛ پس این یک ضرورت است و جامعه و قانون ما این انتظار را از ما دارد. »

او ادامه داد: «اما اینکه برای اصلاح طلبان چه نفعی دارد قطعا برای آنها نفع دارد، زمانی که اصلاح طلبان را منزوی و خارج از نظام و به عنوان اپوزیسیون فرض کنند و بگویند که اینها اصلا در نظام جایگاهی ندارند، خیلی بد است چون رفته رفته نیروهایشان تحلیل می رود و به دست فراموشی سپرده می شوند، در حالی که اگر اینها در بطن جامعه و نظام باشند همانطور که در بین مردم باید حضور فعال داشته باشند و درد مردم را احساس کنند و برای تسکین آن تلاش کنند باید با مسؤلان هم در ارتباط باشند و این ارتباط متقابل باید بین اصلاح طلبان و مسؤلان نظام وجود داشته باشد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد صالحی

      تنها راه نجات کشور از وضع موجود اتحاد و همدلی همه دلسوزان و جریانهای درون کشور است. اقتدار ملی ما در گرو وحدت ملی ماست.

    • بدون نام

      شما گند زدیدوحالا می خواهید به رهبری وصل شوید مثل اینکه یادتان رفته اعمالتان را ای منافقین

    • بدون نام

      همانطور که جناب کرباسچی فرمودند : شماهنوز به مردم نگفتید که موضع صریحتان در هر موضوع چیست ؟ روابط خارجی ؟ آزادی بیان ، آزادی تجمع و امکان اعتراض ، حجاب و .... وقتی خط مشخصی جز دنباله روی کورکورانه ندارید چطور ابرازوجودمیکنید ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج