جاباما
۱۰۳۶۲۸۶
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

موضوع نامه شهردار تهران به رهبر انقلاب چه بود؟

علیخانی از ارسال نامه حناچی شهردار تهران به دفتر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در این نامه در ارتباط با موضوعات حمل و نقل عمومی از ایشان درخواست کمک شده است.

خبرآنلاین: علیخانی از ارسال نامه حناچی شهردار تهران به دفتر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در این نامه در ارتباط با موضوعات حمل و نقل عمومی از ایشان درخواست کمک شده است.

محمد علیخانی در رابطه با آخرین وضعیت ورود اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران اظهار کرد: بر اساس توافقی که با شرکت ایران خودرو دیزل انجام شده قرار است در مجموع ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت اضافه شود.

وی افزود: طبق آخرین رایزنی‌های صورت گرفته این تعداد اتوبوس به صورت تدریجی وارد چرخه حمل و نقل عمومی خواهند شد که از آخر شهریور ورود اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های جدید آغاز خواهد شد و در یک بازه زمانی مشخص تعداد اشاره شده وارد چرخه حمل و نقل خواهند شد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران همچنین از تلاش مدیریت شهری برای اجرای وعده دولت در ارتباط با ورود اتوبوس‌های جدید به پایتخت خبر داد و گفت: دولت وعده داده است ۱۹ هزار اتوبوس برای کل کشور وارد چرخه حمل و نقل عمومی شود که از این تعداد ۴ هزار اتوبوس سهم شهر تهران است که متأسفانه تا به امروز وعده دولت محقق نشده است.

علیخانی همچنین از ارسال نامه حناچی شهردار تهران به دفتر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در این نامه در ارتباط با موضوعات حمل و نقل عمومی از ایشان درخواست کمک شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ******* shanjani ******

      ... یعنی حناچی پول میخواست..؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج