۱۱۹۲۱۹۵
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

آزار جنسی و گروهی در دنیای واقعیت مجازی

شرکت متا، متعلق با مارک زاکربرگ، پس از این که زنی، گفت در متاورس مورد ازار و اذیت جنسی واقع شده است، قابلیتی را برای مبارزه با آزار و اذیت واقعیت مجازی اضافه می‌کند.

انتخاب: شرکت متا، متعلق با مارک زاکربرگ، پس از این که زنی، گفت در متاورس مورد ازار و اذیت جنسی واقع شده است، قابلیتی را برای مبارزه با آزار و اذیت واقعیت مجازی اضافه می‌کند.

به نقل از نیویورک پست، این ویژگی که «مرز شخصی» نام دارد، از «تهاجم» آواتار‌های مجازی دیگر کاربران به فضای شخصی آواتار شما جلوگیری می‌کند.

آزار جنسی و گروهی در دنیای واقعیت مجازی

این ویژگی از روز جمعه در دنیای واقعیت مجازی Horizon Worlds و Horizon Venues متا ارائه خواهد شد. شرکت متا در بیانیه‌ای: "اگر کسی بخواهد وارد مرز شخصی شما شود، سیستم حرکت رو به جلو او را با رسیدن به مرز متوقف می‌کند. ما معتقدیم که مرز شخصی نمونه‌ای قدرتمند از این است که واقعیت مجازی چگونه می‌تواند به افراد در تعامل راحت کمک کند. به گفته این شرکت، اگر سایر کاربران در فاصله نزدیک یکدیگر قرار گیرند، این ویژگی فعال خواهد شد. "

این خبر پس از آن منتشر شد که یک مادر بریتانیایی در اواخر سال گذشته در حین آزمایش بتا Horizon Worlds متا گفت که به او «تجاوز گروهی» شده است. وی گفت: «در عرض ۶۰ ثانیه پس از پیوستن - من مورد آزار و اذیت کلامی و جنسی قرار گرفتم - ۳-۴ آواتار مرد، با صدای مردانه، به آواتار من تجاوز کردند و عکس گرفتند - در حالی که سعی کردم دور شوم، آن‌ها فریاد می‌زدند».

آزار جنسی و گروهی در دنیای واقعیت مجازی

ایجاد شهرت پاک برای محصولات متاورس برای متا بسیار مهم است، زیرا این شرکت به دنبال تبدیل بخش غیرسودآور واقعیت مجازی خود - که در سال گذشته حدود ۱۰ میلیارد دلار از دست داد - به یک بخش پولساز است. زاکربرگ استدلال کرده است که این سرمایه گذاری در دراز مدت نتیجه خواهد داد.

اما اکثریت قریب به اتفاق درآمد متا همچنان از فروش تبلیغات در سایت‌های شبکه‌های اجتماعی آن به دست می‌آید و در گزارش درآمد روز چهارشنبه، متا گفت که تعداد کاربران فعال روزانه فیس‌بوک از ۱.۹۳۰ میلیون به ۱.۹۲۹ میلیون در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ کاهش یافته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج