۱۱۹۲۴۹۵
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

۵ ویژگی جدید اینستاگرام

Alessandro Paluzzi یک توسعه دهنده موبایل در توییتر ویژگی هایی را به اشتراک گذاشته که اینستاگرام در حال کار بر روی آن ها می باشد. در ادامه به بررسی این ویژگی ها می پردازیم.

فرارو: به نظر می رسد اینستاگرام در حال کار بر روی چند ویژگی جدید است. Alessandro Paluzzi یک توسعه دهنده موبایل در توییتر ویژگی هایی را به اشتراک گذاشته که اینستاگرام در حال کار بر روی آن ها می باشد. در ادامه به بررسی این ویژگی ها می پردازیم:

به اشتراک گذاری مستقیم Reels در فیس بوک

این ویژگی به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به انجام مراحل اضافی Reel اینستاگرام خود را مستقیما در فیس بوک به اشتراک بگذارید. در حال حاضر، اگر کاربری بخواهد یک Reels را در اینستاگرام به اشتراک بگذارد، باید گزینه "Recommend on Facebook" را و سپس "Turn on for this Reel" را انتخاب کند. پس از آن می تواند Reels اینستاگرام خود را در فیسبوک به اشتراک بگذارد.

۵ ویژگی جدید اینستاگرام

بهبود دستورالعمل‌های ویرایشگر Story و Reels

اینستاگرام سعی دارد پلتفرم خود را تا حد امکان آسان کند. این شبکه اجتماعی در حال کار روی بهبود دستورالعمل های خود در ویرایشگر Story و Reels می باشد. هنگامی که کاربر نیاز به ویرایش یا حذف متن خود داشته باشد، دستورالعملی ظاهر می شود و نحوه ویرایش و حذف را به کاربر توضیح می دهد.

امکان گذاشتن پیام در صورت عدم پاسخگویی به تماس صوتی یا ویدیویی

اینستاگرام در حال کار بر روی دکمه " Reply" است که همراه گزینه های "Accept" و "Decline" تماس ظاهر می شود و زمانی که کاربر یک تماس ویدیویی یا صوتی دریافت می کند و نمی تواند در آن لحظه تماس را پاسخ دهد، با انتخاب گزینه ی جدید "Reply" چند پاسخ پیش‌فرض و پیام سفارشی برای ارسال به تماس گیرنده ظاهر می شود.

کاربران تجاری می توانند تماس های صوتی را بدون شماره تلفن قابل مشاهده دریافت کنند

در حال حاضر، اگر یک کاربر تجاری بخواهد از طریق تماس صوتی در اینستاگرام قابل دسترس باشد، باید شماره تلفن خود را نیز به نمایش بگذارد. در آپدیت بعدی اینستاگرام ممکن است کاربران بتوانند بدون نیاز به شماره تلفن با یک حساب تجاری تماس بگیرند.

امکان به اشتراک گذاری ویدیوهای Live به صورت استوری و خارج از اینستاگرام

این ویژگی به شما امکان می دهد تا ویدئوی Live خود را خارج از اینستاگرام به اشتراک بگذارید. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در خصوص نحوه عملکرد این ویژگی وجود ندارد.

۵ ویژگی جدید اینستاگرام

اینستاگرام به تازگی ویژگی Take a Break را برای اکثر کشورها فعال کرده است.به گزارش فرارو، این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد برای مدت زمانی که می‌خواهند روزانه در برنامه صرف کنند، محدودیت تعیین کنند. در ماه نوامبر، آدام موسری، رئیس اینستاگرام توضیح داد که ویژگی Take a Break طراحی شده است تا به کاربران یادآوری ‌کند که پس از گذراندن مدت زمان مشخصی در برنامه، استفاده از این برنامه را متوقف کنند.

Mosseri ‌می‌گوید که این ویژگی کاملا اختیاری است و کاربران می توانند بازه های زمانی ۱۰، ۲۰ یا ۳۰ دقیقه ای را انتخاب کنند تا به آنها یادآوری شود که چه مدت در برنامه اینستاگرام در حال گشت و گذار هستند و زمان استراحت را به آن ها یادآوری کند. این ویژگی اکنون پس از چند ماه آزمایش در ایالات متحده، بریتانیا، ایرلند، کانادا، نیوزیلند و استرالیا در حال اجراست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج