اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۱۲۰۳۱
۲۵۰
۲۵۰
پ

عمل بلفاروپلاستی با لیزر چگونه انجام می شود؟

عمل بلفاروپلاستی با لیزر یا همان عمل لیفت پلک چشم عملی برای زیبایی و جوانسازی چهره ی شماست که امروزه با روش های جدیدی صورت میگیرد. در این مقاله به چگونگی عمل بلفاروپلاستی با لیزر و فواید آن میپردازیم.

عمل بلفاروپلاستی با لیزر که به آن لیفت پلک نیز گفته می شود، برای بهبود ظاهر چشم ها استفاده می شود. افرادی که افتادگی پلک دارند می‌توانند تحت عمل بلفاروپلاستی قرار بگیرند تا پوست اضافی پلک ‌ها را از بین ببرند و همچنین با این عمل می توانند کیسه چربی چشم را نیز بردارند. جراحی بلفاروپلاستی عملی است که هم به صورت سنتی و هم با لیزر انجام می شود. اما به طور کلی عمل بلفاروپلاستی با لیزر یک جایگزین مطمئن و موثر به جای عمل سنتی در نظر گرفته می شود. در ادامه شما را با تفاوت های بین عمل بلفاروپلاستی با لیزر و بلفاروپلاستی سنتی، هزینه، شرایط و مزایای انجام عمل بفاروپلاستی آشنا می کنیم.

عمل بلفاروپلاستی با لیزر چگونه انجام می شود؟

عمل بلفاروپلاستی با لیزر چیست؟

برای رفع افتادگی پلک دیگر نیاز به عمل های خطرناک و جراحی های دردناک نیست. عمل بلفاروپلاستی با لیزر یکی از عمل های زیبایی به حساب می آید و بدون درد است. جراح با این نوع عمل می تواند برش های دقیقی ایجاد کند و مقدار بافت معینی را که باید در طول درمان جدا کند را تعیین کند.

هزینه عمل بلفاروپلاستی با لیزر چقدر است؟

هزینه عمل بلفاروپلاستی با لیزر بر اساس جراحی که انتخاب می کنید و مکانی که هستید و سایر عوامل دیگر بستگی دارد. ممکن است شما این عمل را در مکانی که تازه تاسیس شده انجام دهید که احتمالاً هزینه کمتری نسبت به بیمارستان ها و درمانگاه های معتبر می گیرد.

آیا واجد شرایط عمل بلفاروپلاستی با لیزر هستید؟

عمل بلفاروپلاستی با لیزر یک روش جراحی برای درمان افتادگی پلک است و بیمار باید واجد شرایط درمان باشد. مسائلی که ممکن است بیمار را از لیفت پلک با لیزر رد صلاحیت کند شامل هر گونه شرایط پزشکی یا مسائل بهداشتی تشخیص داده شده قبلی است که سلامت و رفاه بیمار را به خطر می اندازد. قبل از لیفت پلک با لیزر، بیمار باید با جراح ملاقات کند. جراح در مورد بلفاروپلاستی با لیزر صحبت می کند و ارزیابی هایی در مورد حالت چشم، میزان افتادگی پلک که ممکن است برای برخی از افراد در دید تاثیر گذاشته باشد، میزان پف پلک که باعث می شود چهره افراد خسته و ناراحت به نظر بیاید، همچنین سن بیمار که باید بالاتر از 35 سال باشد، انجام می دهد. تا واجد شرایط بودن بیمار برای درمان با لیزر مشخص شود. اگر جراح تشخیص دهد که بیمار می تواند لیفت پلک با لیزر را انجام دهد یک برنامه درمانی شخصی برای او تهیه می کند . در غیر این صورت نمی تواند این نوع جراحی را انجام دهد.

عمل بلفاروپلاستی با لیزر چگونه انجام می شود؟

عمل بلفاروپلاستی با لیزر چگونه انجام می شود؟

قبل از عمل بلفاروپلاستی با لیزر برای پلک فوقانی، ممکن است بیمار به صورت عمومی بیهوش شود. سپس، یک جراح یک صفحه فلزی را در نزدیکی چشم بیمار قرار می دهد و از لیزر برای ایجاد برش در پلک استفاده می کند. سپس جراح چربی و پوست اضافی پلک را برمی دارد و زخم را می بندد. مانند لیفت پلک فوقانی با لیزر، بلفاروپلاستی با لیزر برای برداشتن کیسه چربی چشم نیز با بیهوشی عمومی انجام می شود. در طی لیفت پلک با لیزر برای برداشت کیسه چربی چشم، جراح کیسه ها را از طریق یک برش کوچک در قسمت داخلی پلک پایین برمی دارد. همچنین از لیزر برای لایه برداری و سفت کردن پوست پلک پایین استفاده شود. ممکن است بعد از عمل بلفاروپلاستی با لیزر مقداری کبودی و تورم ایجاد شود، اما این مشکلات معمولاً طی چند روز پس از درمان خود به خود ناپدید می شوند. به طور کلی، در طول بلفاروپلاستی با لیزر نیازی به بخیه نیست و در این روش هیچ جای زخمی که قابل مشاهده باشد باقی نمی ماند. افرادی که بلفاروپلاستی با لیزر انجام می دهند، معمولاً می توانند فعالیت های عادی خود را در حدود یک هفته پس از درمان از سر بگیرند. اکثر بیماران برای بهبودی پس از لیفت پلک با لیزر به مرخصی از محل کار نیاز دارند زیرا دوره نقاهت معمولاً تا ده روز طول می کشد.

عمل بلفاروپلاستی با لیزر چگونه انجام می شود؟

آیا بعد از عمل بلفاروپلاستی با لیزر به لیزر مجدد نیاز است؟

از روش لیزری برای بازسازی پوست آسیب دیده، اسکار آکنه، مشکلات بافت و رنگ پوست و خطوط و چین و چروک های صورت استفاده می شود. این درمان به بهبود رنگ پوست، بافت و رنگدانه کمک می کند. همچنین پوست را احیا می کند. می توان لایه برداری پوست با لیزر را بعد از عمل بلفاروپلاستی با لیزر انجام داد، اما برای هر بیماری لازم نیست. پس از بلفاروپلاستی، جراح نتایج درمان را دنبال می کند. اگر جراح معتقد باشد که بیمار می تواند از لیزر یا هر روش دیگر جوانسازی صورت بهره مند شود، بدون هیچ مشکلی بیمار می تواند برای جوانسازی پوست خود اقدام کند.

مزایای عمل بلفاروپلاستی با لیزر چیست؟

از مزایای اصلی این عمل شامل جوانی و شادابی بیشتر چشم ها و ظاهری متعادل و طبیعی صورت است. بلفاروپلاستی با لیزر به بیمار این امکان را می‌دهد تا بدون قرار گرفتن زیر چاقو به نتایجی دست یابد که مشابه لیفت پلک سنتی است. این روش بیشتر برای انجام عمل های زیبایی انجام داده می شود و به بیماران کمک می کند تا انواع مشکلات پلک بالا و پایین را اصلاح کنند، مانند:

  • افتادگی پلک پایین
  • برداشت کیسه های زیر چشم
  • چین و چروک های ظریف در اطراف پلک پایین
  • افتادگی پوست پلک بالایی
  • چربی اضافی در پلک ها

در کنار مزایای ذکر شده در بالا، بلفاروپلاستی با لیزر باعث کبودی و تورم کمتر پس از درمان در مقایسه با لیفت پلک سنتی می شود. بلفاروپلاستی با لیزر تنها به 7 تا 10 روز زمان برای بهبودی نیاز دارد. به طور نسبی، مدت زمان کمتری برای بهبودی نسبت به انجام لیفت پلک سنتی دارد. علاوه بر این، عمل لیفت پلک با لیزر باعث ایجاد جای زخم نمی شود، در حالی که لیفت پلک سنتی موجب می شود جای زخم بر جای بماند.

عمل بلفاروپلاستی با لیزر چگونه انجام می شود؟

کدام بهتر است عمل بلفاروپلاستی با لیزر یا بلفاروپلاستی سنتی

هدف هر عمل بلفاروپلاستی کمک به بیمار برای بهبود ظاهر صورت خود بدون خطر است. در برخی موارد، بلفاروپلاستی با لیزر بهترین گزینه برای دستیابی به این هدف است. یا در موارد دیگر، برای بیمار انجام بلفاروپلاستی سنتی بهتر است. برای تصمیم گیری بین عمل بلفاروپلاستی با لیزر یا بلفاروپلاستی سنتی، بیمار باید با جراح مشورت کند. در این صورت جراح در مورد شرایط بیمار اطلاعات کسب می کند و یک ارزیابی جامع از چشم ها و سایر ویژگی های صورت بیمار انجام می دهد و سابقه پزشکی او را بررسی می کند. علاوه بر این، جراح می تواند تعیین کند که آیا بیمار واجد شرایط لیفت پلک با لیزر است یا به صورت سنتی باید انجام دهد یا هر دو عمل را می تواند انجام دهد. جراح همچنین تصمیم می گیرد که آیا بیمار می‌تواند از سایر درمان‌های جوانسازی، لایه برداری پوست با لیزر و احیای صورت بعد از عمل لیفت پلک انجام دهد یا خیر.

عمل بلفاروپلاستی با لیزر چگونه انجام می شود؟

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج