اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۱۷۹۶۱
۱۱۸۷
۱۱۸۷
پ

نماینده تبریز: هنرمندنماها دعوت به شورش می‌کنند

یک نماینده مجلس گفت: اخیرا عده‌ای هنرمندنما به بهانه مشکلاتی که در کشور به وجود آمده دعوت به شورش می‌کنند.

فارس: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس در مراسم گرامیداشت سی‌وسومین سالگرد امام خمینی (ره) گفت: در شرایطی که دشمنان خارجی، سلطنت‌طلب‌ها، منافقین خلق و اپوزیسیون خارج‌نشین با استفاده از فضای مجازی و ماهواره و به واسطه مشکلات اقتصادی سخنان مسموم خود را منتشر می‌کنند، متاسفانه برخی نیز در داخل به‌گونه‌ای اظهار نظر می‌کنند که گویا تکرار همان حرف‌هاست.

نماینده تبریز: هنرمندنماها دعوت به شورش می‌کنند

میرتاج‌الدینی:

* اخیرا عده‌ای هنرمندنما به بهانه مشکلاتی که در کشور به وجود آمده دعوت به شورش می‌کنند، باید به آنها بگوییم ای سلبریتی وطن‌فروش و دین فروش که با فیلم‌هایی نظیر عنکبوت مقدس به مشهد مقدس توهین می‌کنید، عاقبت توهین به خیمه‌های عزاداری عاشورا را در جریان فتنه ۸۸ دیدید و باید عبرت بگیرید.

* این سلبریتی‌ها و هنرمندنماها نان و نمک انقلاب را خورده‌اند و نمکدان شکسته‌اند و با پول این مردم و برنامه‌های تلویزیون جمهوری اسلامی ایران معروف شده‌اند اما تا آنجا به وطن و مردم خود خائن هستند که حتی فرزندان خود را هم در خارج به دنیا می‌آورند تا تابعیت آمریکا و کانادا و اروپا را بگیرند.

* در شرایطی که خانه و خانواده برخی از این سلبریتی‌های هنرمندنما خارج از کشور هستند، می‌آیند و در مملکت ما فیلم می‌سازند و در حوادثی مانند حادثه آبادان که رهبری بیانیه تسلیت می‌دهند و رئیس جمهور مردمی و وزیر کشور برای حل مشکل حادثه دیدگان شب و روز ندارند، در حالی که در خارج به دنبال خوشگذرانی‌های خود هستند، بیانیه می‌دهند.

* باید به این‌ها بگوییم که بزرگتر از شما در طول بیش از چهار دهه کاری از پیش نبرده‌اند و تهدیدات خود را ۶ ماه به ۶ ماه تمدید کرده‌اند اما به کوری چشم آنان و شما این انقلاب تا ظهور امام زمان (عج) پابرجا خواهد ماند.

* وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا و سیما بیش از این نباید به چنین سلبریتی‌های خائن، وطن فروش و دین فروش میدان دهند و پول بیت‌المال را به پای آنها بریزند، باید از هنرمندان واقعی حمایت کنند که هنر امام راحل و مردم ایران را در به وجود آوردن انقلاب اسلامی نمایش می‌دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج