۱۲۲۶۸۰۴
۳ نظر
۸۳۰۰
۳ نظر
۸۳۰۰
پ

بانو رودریگزِ زیبا؛ ممنون که خوشپوش هستی!

جورجینا رودریگز مدل ۲۸ ساله اسپانیایی از سال ۲۰۱۷ به عنوان شریک زندگی کریستیانو رونالدو شناخته می‌شود.

چی بپوشم: جورجینا رودریگز مدل 28 ساله اسپانیایی از سال 2017 به عنوان شریک زندگی کریستیانو رونالدو شناخته می‌شود.

او همچنین یک «اینفلوئنسر» اینترنتی است که بیشتر از 38 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد. جورجینا مدعی شده است که اولین ملاقات او و رونالدو با «عشق در نگاه اول» همراه بوده. او گفته که اولین دیدارشان در یکی از فروشگاه‌های «گوچی» رخ داده جایی که به عنوان دستیار فروش کار می‌کرده اما روزها بعد، دوباره همدیگر را در رویداد یک برند دیگر دیده‌ و صحبت کرده‌اند.

بانو رودریگزِ زیبا؛ ممنون که خوشپوش هستی!

حالا سال‌ها از آن روزی ‌می‌گذرد که جورجینا عشق در نگاه اول را تجربه کرده  و از آن روز اطرافیان و مخاطبانش در اغلب مواقع در اولین نگاه با فریبندگی و جذابیب مواجه می‌شوند. در این مطلب می‌خواهیم به چند مورد از زیباترین پوشش‌های شریک زندگی معروف‌ترین و پرطرفدارترین فوتبالیست دنیا بپردازیم.

جشن خیریه با لباس برند DSQUARED2

جورجینا رودریگز در جشن خیریه Elle  در سال 2019 با پیراهن ساتن قهوه‌ای آستین بلند شرکت کرد. او این لباس را از برند DSQUARED2 انتخاب کرد و آن را با کفش‌های پاشنه بلند پلت فرم طلایی ست کرد.

برند DSQUARED2 در اصل یک خانه مد لوکس ایتالیایی مستقر در میلان است که بنیانگذار و صاحبان آن برادران دوقلوی همسان به اسم دین و دن کاتن هستند که طراح مد، شخصیت‌های رادیویی و تاجر کانادایی‌اند. این برند در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین برندهای لوکس مرتبط با نمادهای صنعت موسیقی مثل کریستینا آگیلرا و ریانا به حساب می‌آید و تا به امروز همچنان به عنوان یکی از برندهای مد خیابانی جذابیت خود را حفظ کرده و مردم لوگوی آن را می شناسند.

بانو رودریگزِ زیبا؛ ممنون که خوشپوش هستی!

این برند به دلیل همکاری خود در زمینه موسیقی و مد شناخته شده است، این فعالیت را با طراحی لباس برای موزیک ویدیو مدونا به نام «به من نگو» و برای تور جهانی او در سال 2002 شروع کرد. در همین سال این شرکت اولین خط تولید لباس زنانه را برای مجموعه  بهار- تابستان در میلان به نمایش گذاشت.

بانو رودریگزِ زیبا؛ ممنون که خوشپوش هستی!

جورجینا یک آبی نامتقارن  با برند Jacquemus

جورجینا در سال 2019 در مراسم  MTV EMA حضور پیدا کرد. او یک پیراهن بلند آبی روشن، با یقه نامتقارن و چاک تا بالای ران در قسمت جلویی لباس پوشیده بود. این لباس از برند «ژاکوموس» انتخاب شده بود. جورجینا با رونالدو به این مراسم رفته بود که رونالدو هم یک دست کت و شلوار قرمز را با پیراهن سفید و یک جفت کتانی سفید پوشیده بود. جورجینا هم لباسش را با کفش‌های سفید ست کرد که با رنگ کفش‌های کتانی رونالدو همخوانی داشت.

در مراسم (EMA) MTV Europeem Music Awards  بهترین موسیقی سال انتخاب و بزرگترین هنرمندان از سراسر جهان دور هم جمع شده و این رویداد را جشن می‌گیرند.

بانو رودریگزِ زیبا؛ ممنون که خوشپوش هستی!

ژاکوموس (Jacquemus) یک برند فرانسوی است که در سال 2009 توسط  سیمون پورته ژاکوموس ، طراح مد فرانسوی 32 ساله، تاسیس شد. سیمون در 19 سالگی از حومه شهر پروونس به پاریس نقل مکان کرد با این هدف که برند خودش را راه اندازی کند. برند ژاکوموس هم روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا کرده و در بین برترین برندهای لوکس قرار گرفته است.

بانو رودریگزِ زیبا؛ ممنون که خوشپوش هستی!

جورجینا در جشنواره کن با برند ژان پل گوتیه

جورجینا در جشنواره کن سال 2021  پیراهنی بازهم به رنگ قهوه‌ای از برند ژان پل گوتیه پوشیده بود. چرم به کار رفته در این پیراهن آن را خاص و متمایز کرده بود. او این لباس را با جواهرات شوپارد و کفشهایی از برند لوسیلا (Le Silla) ست کرد.

بانو رودریگزِ زیبا؛ ممنون که خوشپوش هستی!

لوسیلا یک برند ایتالیایی کفش زنانه لوکس است که در سال 1994 توسط انیو سیلا و مونیکا چاباتنی تاسیس شد. «اغوا» کلمه کلیدی برای محصولات این برند است. زنی که Le Silla می پوشد، زنانگی قوی و مصمم را نشان می‌دهد و به دنبال جزئیات ارزشمندی است که بتواند توجه را به خود جلب کند.

بانو رودریگزِ زیبا؛ ممنون که خوشپوش هستی!

نقره ای‌پوش در هفتادمین جشنواره موسیقی سان‌رمو ایتالیا

رودریگز در هفتادمین جشنواره موسیقی سان‌رمو ایتالیا در سال 2020  پیراهن شیک نقره‌ای دکلته‌ با مدل شانه‌های افتاده آستین بلند و چاک‌دار تنش کرد. او درخشش این لباس را با گردنبندی از یاقوت و الماس تکمیل کرد.

بانو رودریگزِ زیبا؛ ممنون که خوشپوش هستی!

جورجینا رودریگز با کافتان در شب تولد کریستیانو رونالدو

جورجینا رودریگز تولد 28 سالگی‌اش را با کریستیانو رونالدو در دبی جشن گرفت. این زوج طلایی موضوع بحث شهر بودند، برج خلیفه را روشن کردند و در جوایز جهانی فوتبال شرکت کردند. جورجینا برای مراسم گلوب ساکر یک لباس نسبتاً ساده و در واقع یک کافتان مراکشی را انتخاب کرده بود.

بانو رودریگزِ زیبا؛ ممنون که خوشپوش هستی!

او در این کافتان طلایی با دوخت اسکالی (نخ طلایی) و کمربند تزئین شده‌اش‌، خیره‌کننده به نظر می‌رسید. این لباس با روسری نازکی که روی شانه‌های جورجینا را پوشانده بود، ظاهری جذاب برای او به وجود آورده بود.این مراسم یکی از پربازدیدترین عکس‌های رونالدو و جورجینا در اینستاگرام را هم ساخت. بلوز و شلوار تیره او که در لبه شلوارش ریشه‌هایی دیده می‌شود از برند «نادین مرابی» بود.

نادین مرابی 40 ساله از مادری انگلیسی و پدری لبنانی در منچستر به دنیا آمد. او 4 سال اول زندگی خود را در طرابلس لبنان گذراند. نادین حدود 10 سال برای کشور انگلیس در سطح بین المللی بازی هاکی انجام داد و جالب این است که حدود یک دهه پیش حتی خیاطی بلد نبود اما از طریق ویدئوهای آنلاین خیاطی و طراحی لباس یاد گرفت و برند خودش را راه انداخت.

بانو رودریگزِ زیبا؛ ممنون که خوشپوش هستی!

انگیزه نادین برای این کارها این بود که او دخترهایی را می‌دید که مثلا لباس‌هایی با برندهایی مثل زارا با قیمت 3000 پوند می‌پوشیدند و او پول خرید چنین لباس‌هایی را نداشت بنابراین به خودش گفت «من چیزی متفاوت می‌خوام که خیلی گران نباشد، پس به این نتیجه رسید که دوختن لباس چندان سخت نیست.» بر همین اساس لباس‌های برند نادین با شعار «لوکس مقرون به صرفه» تولید می‌شوند.

کافتان چیست؟

کافتان یک لباس گشاد سنتی و در اصل یک عبای جلوباز با آستین‌های راحت و گشاد است که در ابتدا فقط مردها آن را می‌پوشیدند و منشأ آن از بین‌النهرین باستان بوده که در کل خاورمیانه پوشیده می‌شد بعدها آفریقایی‌ها هم این نوع لباس را پوشیدند. این لباس با پارچه‌هایی از جنس‌های مختلف مثل پشم، پنبه و ابریشم دوخته می‌شود و در اکثر مواقع هنگام پوشیدن آن از کمربند استفاده می‌کنند.

بانو رودریگزِ زیبا؛ ممنون که خوشپوش هستی!

امروزه در مراکش، کافتان را بیشتر زنان می‌پوشند و کلمه کافتان در این کشور به معنای «لباس یک تکه» استفاده می‌شود. نسخه‌های دو تکه جایگزین کفتان مراکشی «تاکچیتا» نامیده می‌شوند و اغلب با یک کمربند بزرگ پوشیده می‌شوند. تکچیتا به منصوریه هم معروف است که از نام سلطان احمد المنصور گرفته شده که پوشیدن کافتان دو تکه را رواج داد. انواع مختلف کافتان در مراکش وجود دارد که به شهر آنها بستگی دارد. کافتان را می‌شود هم در مراسم رسمی و هم نیمه رسمی بسته به پارچه‌ای که از آن دوخته شده، پوشید.

پیراهن بلند دکلته انتخاب جورجینا

ما بیشتر از این سراغ زیباترین لباس‌های جورجینا در مراسم رسمی نرفتیم به این خاطر که او به طور کلی نشان داده که برای شرکت در چنین رویدادهایی پیراهن بلند دکلته را ترجیح می‌دهد که در قسمت جلوی آن چاکی تا بالای ران در نظر گرفته شده باشد. مثلا اگر به لباس‌های او در جشنواره ونیز سال‌های 2019 و 2020 نگاه کنید یا به حضورش در جشنواره کن دقت کنید، همین طرح کلی را خواهید دید.

بانو رودریگزِ زیبا؛ ممنون که خوشپوش هستی!

اما لباس‌های غیررسمی و کژوال جورجینا هم خیلی چشمگیر و قابل توجهند که  در ادامه به چند مورد از بهترین آنها اشاره می‌کنیم.

لباس‌های اسپورت جورجینا

جورجینا بعد از پیاده شدن از هواپیمای جت قبل از حضور در جشنواره ونیز سوار یک قایق تفریحی شد. او پوشش آبی رنگ اسپرت را در این موقعیت برای خودش انتخاب کرده بود و یک تیپ جین کامل از برند لویی ویتون پوشیده بود که شامل یک شلوار 1900 دلاری می‌شد.

بانو رودریگزِ زیبا؛ ممنون که خوشپوش هستی!

رودریگز لوازم جانبی، زنجیر، حلقه نامزدی یک میلیون دلاری، ساعت و کیف هرمس خودش را در این قایق شیک به نمایش گذاشت. کیف‌های Hermès Birkin گران ترین کیف‌های جهان هستند که قیمت یک کیف آن از 40 هزار تا 500 هزار دلار متغیر است.

بانو رودریگزِ زیبا؛ ممنون که خوشپوش هستی!

غافلگیری عاشقانه با لباس ازبکستانی

یکی از لباس‌های جورجینا که در مقایسه با لباس‌های دیگرش منحصر به فرد است لباس ازبکستانی «چاپان» بود که مخاطبانش را غافلگیر کرد. عکسی با این لباس را با عنوان «با عشق از ازبکستان» در یکی از پست‌های اینستاگرامش منتشر کرد.

بانو رودریگزِ زیبا؛ ممنون که خوشپوش هستی!

این لباس این به طور سنتی توسط مردان پوشیده می‌شود اما جورجینا آن را انتخاب و با یکی از انواع کیف‌های برند «هرمس» به اسم Niloticus Himalayan Birkin ظاهرش را تکمیل کرد. بد نیست بدانید که این نوع کیف به دلیل اینکه جنسش از چرم تمساح و خیلی کمیاب است یکی از گران‌ترین کیف‌های دستی جهان شمرده می‌شود که با قیمتی در حدود 400 هزار دلار فروخته می‌شود.

بانو رودریگزِ زیبا؛ ممنون که خوشپوش هستی!

چاپان (چپان) از فارسی Chapān به معنای لباس کهنه، نخی و فرسوده یا از عربی Jubba به معنای لفاف، خرقه، کت، جامه بیرونی گرفته شده و در واقع کتی است بدون دگمه که معمولاً در ماه‌های سرد سال روی لباس می‌پوشند و به نوعی می‌شود گفت لباس ملی ازبکستان به حساب می‌آید. چاپان‌های مخصوص جشن‌ها و مراسم رسمی از پارچه‌های ابریشم یا مخمل دوخته شده و با نخ‌های طلایی دست دوز و تزئین شده و در لبه‌های آنها برای تزئین از قیطان و منگوله استفاده می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      آدم لذت میبره

    • ناشناس

      به نظر منکه جذاب نیست

    • ناشناس

      جذاب نیست و سبزه است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج