۱۲۵۲۹۸۹
۲۵۰۱
۲۵۰۱
پ

سقوط وحشتناک هواپیما در یک منطقه مسکونی

اداره هوانوردی آمریکا از سقوط یک فروند هواپیمای کوچک در مناطق مسکونی شهری در ایالت «نیوهمپشایر» خبر داد.

فارس نوشت: اداره هوانوردی آمریکا از سقوط یک فروند هواپیمای کوچک در مناطق مسکونی شهری در ایالت «نیوهمپشایر» خبر داد.

منابع رسانه‌ای عصر شنبه به وقت تهران از سقوط یک فروند هواپیمای کوچک آمریکایی بر مناطق مسکونی شهری در ایالت «نیوهمپشایر» خبر دادند.

به گزارش وبگاه «ان‌بی‌سی نیوز» مقامات شهر «کین» اواخر روز جمعه به وقت محلی اعلام کردند که یک هواپیمای کوچک بر خانه‌ای در شهر کین در نیوهمپشایر سقوط کرد و همه سرنشینان آن کشته شدند. نوع این هواپیمای یک موتور «بیچ کرافت سیرا» است.

در این سانحه هوایی تمام سرنشینان این هواپیما کشته شدند و خوشبختانه ساکنان منزل مسکونی آسیبی ندیدند. این منزل مسکونی نزدیک فرودگاه کین قرار داشت.

پلیس شهر کین گفت که هیچ اطلاعاتی در مورد مسافران و خدمه هواپیما، تعداد و دلیل سقوط هواپیما ندارد. تصاویر هوایی دود شدید را در ساعت ۹ جمعه شب به وقت محلی نشان داد. اداره هوانوردی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که علت رخ دادن این حادثه را بررسی خواهد کرد.

چندی قبل نیز برخورد دو هواپیمای کوچک در آسمان نزدیک شهر «دنور» پرجمعیت‌ترین شهر ایالت «کلرادو» در آمریکا به مرگ سه نفر منجر شد.

سقوط وحشتناک هواپیما در یک منطقه مسکونی

به گزارش وبگاه «رادیو ملی آمریکا» در این حادثه هواپیمای «سسنا-۱۷۲» چهار نفره و هواپیمای سبک «سانکس» دو نفره با هم برخورد کردند.

آمریکا مدتی است که با سقوط جنگنده‌ها، بالگردها و هواپیمای سبک خود مواجه شده است. چندی قبل یک فروند بالگرد پلیس آمریکا نزدیک سواحل مشرف به اقیانوس آرام سقوط کرد.

این بالگرد در جریان پرواز بر فراز ساحل شهر «نیوپورت» در کالیفرنیا ناگهان سقوط کرد و یک افسر پلیس کشته و یک افسر دیگر مستقر در این بالگرد زخمی شد. سخنگوی پلیس در نشست خبری گفت که این بالگرد حین پرواز دچار مشکل شد و خلبان کنترل آن را از دست داد.

در سانحه‌ای دیگر نیز یک بالگرد رزمی آمریکا از نوع «آپاچی-۶۴» متعلق به پایگاه «فورت راکتر» نزدیک منطقه «اوزارک» در «آلاباما» سقوط کرد. دو خدمه این پرواز به دنبال این حادثه مجروح شده و بیمارستان منتقل شدند. بنا بر اعلام ارتش آمریکا، به این بالگرد طی این سانحه خساراتی وارد شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج