جاباما
۱۲۵۹۳۹۱
۲۳۴۹
۲۳۴۹
پ

افشاگری یک دختر علیه پدرش؛ ۷۰ زن را کشته است!

​ ادعای زنی که می‌گوید پدرش طی سال‌ها جنایت ۷۰زن را به قتل رسانده و وی را مجبور می‌کرده که اجساد را به داخل یک چاه قدیمی بیندازد، پلیس شهر فرمونت در ایالت اوهایوی آمریکا را وارد ماموریتی عجیب کرده است.

همشهری: ادعای زنی که می‌گوید پدرش طی سال‌ها جنایت ۷۰زن را به قتل رسانده و وی را مجبور می‌کرده که اجساد را به داخل یک چاه قدیمی بیندازد، پلیس شهر فرمونت در ایالت اوهایوی آمریکا را وارد ماموریتی عجیب کرده است.

لوسی استودی چند روز پیش در مصاحبه‌ای تکان‌دهنده با نیوزویک ادعا کرد که پدرش قبل از اینکه بمیرد راز مهمی در سینه داشته است. او مدعی شد که پدر وی یک قاتل سریالی بود که طی چندین دهه جنایت ۷۰زن را به قتل رسانده و او را مجبور می‌کرد که به مخفی کردن اجساد قربانیان به او کمک کند. لوسی گفت: پدرم زن‌های روسپی را به خانه می‌آورد و در آنجا به قتل می‌رساند. پس از آن من و برادر و خواهرم را مجبور می‌کرد که اجساد قربانیان را به زمین‌های کشاورزی اطراف خانه ببریم. در داخل این زمین‌های کشاورزی یک چاه عمیق قدیمی بود و پدرم مجبورمان می‌کرد که اجساد را داخل چاه بیندازیم و ما هم از ترس این کار را می‌کردیم.

افشاگری یک دختر علیه پدرش؛ 70 زن را کشته است!

زن جوان همچنین توضیح داد که هر بار که به دستور پدرش جسد یک قربانی را با خودش به بالای تپه‌ها و زمین‌های کشاورزی می‌کشانده، این احتمال را می‌داده که هرگز به خانه برنگردد.  او می‌گوید: «پدرم مردی خشن و هولناک بود. او می‌دانست که ممکن است دهان من بسته نماند و بالاخره رازش را فاش کنم. برای همین حدس می‌زدم که یک روز مرا هم مثل قربانیانش به قتل خواهد رساند.» او ادامه داد: پدرم تا زمانی که زنده بود دست از ارتکاب جنایت برنداشت. او در تابستان ما را مجبور می‌کرد که اجساد را با استفاده از یک چرخ‌دستی به دهانه چاه منتقل کنیم و در زمستان‌ هم مجبور بودیم از سورتمه برای انتقال اجساد قربانیان استفاده کنیم.ادعاهای تکان‌د‌هنده این زن در رسانه‌ها، پلیس را برای کشف حقیقت به تکاپو انداخت. تیم بوسول، معاون کلانتر شهر فرمونت می‌گوید که لوسی چند سال قبل هم با مراجعه به پلیس چنین ادعایی را مطرح کرد. او در آن زمان نیز گفت که پدرش یک قاتل سریالی است که تا حالا افراد زیادی را به قتل رسانده اما در آن زمان تحقیقات چندانی درباره ادعای او انجام نشد. چرا که چاهی که لوسی از آن حرف می‌زد، چاه عمیقی بود که طی این سال‌ها اثری از آن نبود و کاملا پر شده بود و برای حفاری نیاز به مبلغ زیادی بود. با این حال و پس از مصاحبه لوسی با نیوزویک و واکنش‌ افکار عمومی نسبت به آن، بررسی‌های تاز‌ه‌ای از سوی پلیس آغاز شد. تا جایی که بنابر ادعای یکی از رسانه‌های محلی، تیم‌های حفاری به منطقه‌ای که احتمال می‌رود اجساد قربانیان در آنجا دفن شده باشند، اعزام شده‌‌اند. همچنین پلیس با استفاده از سگ‌های جسدیاب، توانسته در 4نقطه مختلف در حوالی خانه‌ پدر لوسی بقایایی از استخوان‌های انسان کشف کند. یکی از نقاطی که استخوان‌ها در آنجا پیدا شده‌اند، محل همان چاه عمیقی است که لوسی به آن اشاره کرده است. با این حال هنوز مشخص نشده که بقایای کشف شده متعلق به چه فرد یا افرادی است و معلوم نیست ادعای زن جوان درباره اینکه پدرش یک قاتل سریالی بوده، درست است یا نه. براساس این گزارش، پدر لوسی، دونالد استودی نام داشت که در مارس2013 و در سن 75سالگی درگذشت. گفته می‌شود او دارای 4فرزند ازجمله 3دختر و یک‌پسر است و یکی از دختران او پس از شنیدن ادعاهای لوسی، در گفت‌وگو با خبرنگاران آنها را رد کرده و گفته که درست است که پدر ما مردی خشن و سختگیر بود، اما قاتل سریالی نبود و هرگز کسی را به قتل نرسانده بود. با این حال پلیس اعتقاد دارد که ادامه بررسی‌های تخصصی درباره بقایای کشف شده در اطراف خانه دونالد استودی اسرار این پرونده عجیب را فاش خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج