جاباما
۱۲۸۷۵۳۵
۱۷۶۴۴
۱۷۶۴۴
پ

خواب خیانت چه معنایی دارد و چه هشداری می‌دهد؟

حتی متعهدترین زوج ها هم ممکن است در خواب به شخص دیگری جز شریک زندگی شان فکر کنند.

روزیاتو: حتی متعهدترین زوج ها هم ممکن است در خواب به شخص دیگری جز شریک زندگی شان فکر کنند.

به گفته ی کارشناسان، خواب دیدن درباره ی داشتن رابطه عاشقانه با فردی دیگر امری بسیار رایج است. همه چنین خواب هایی می بینند، حتی آن هایی که در رابطه ی متعهدانه ای هستند. دیدن این دست خواب ها کاملاً طبیعی نیز هست، چون انسان ها موجودات کنجکاوی هستند و ما در خواب هایمان می توانیم بی دردسر و بدون لطمه زدن به دیگران سناریوهای عاشقانه ی دیگری را هم تجربه کنیم. بنابراین نباید به خاطر دیدن چنین خواب هایی احساس گناه کنید.

خواب خیانت چه معنایی دارد و چه هشداری می‌دهد؟

خواب دیدن درباره ی خیانت به شریک زندگی خود، امری انسانی است. این خواب ها بدان معنی نیستند که شما قصد خیانت به شریک زندگی تان را دارید، بلکه نشان می دهند شما از بابت چیزی در حال خیانت به خودتان هستید. وظیفه ی شما پیدا کردن همان چیز است.

در حقیقت ذهن شما در خواب، از موضوع خیانت به شریک زندگی استفاده می کند تا شما را به انجام یک واکاوی عمیق تر درباره ی خودتان در زمان بیداری وادارد.

خواب هایی که موضوع آن ها خیانت به شریک زندگی خود است، همگی درباره ی نیازهای شخصی خودتان هستند. به همین دلیل است که ممکن است در خواب خود را در حال خیانت با کسی ببینید که در بیداری از او بیزار هستید و اصلاً هیچ علاقه ای به او ندارید.

وقتی چنین اتفاقی رخ می دهد، باید ببینید اولین کلمه ای که با فکر کردن به آن شخص به ذهن تان می آید چیست. آن همان چیزی است که ذهن تان سعی دارد شما را به آن نزدیک تر کند.

شاید خصوصیتی در شما باشد که لازم باشد آن را بهتر درک کنید یا جنبه ای از خودتان که آن را انکار می کنید یا چیزی که باید در خودتان کشف کنید.

مثلاً اگر علاقه ای به همکار خود ندارید اما او حس شوخ طبعی خوبی دارد و شما اغلب زندگی را بسیار جدی می گیرید، ذهن تان در خواب، شما را با آن همکارتان درگیر یک رابطه عاشقانه می کند تا شما را ترغیب کند زندگی را آسان تر بگیرید.

به خاطر داشته باشید که چنین خواب هایی هرگز درباره ی شخصی که در خواب با او در حال خیانت هستید، نیستند، بلکه صرفاً درباره ی شما و چیزی که باید روی آن کار کنید، هستند.

این دست خواب ها تماماً به شما و آن جنبه از شخصیت تان مربوط می شوند که باید رشد یابد، درک شود یا پذیرفته شود تا بتوانید تغییراتی در خود ایجاد کنید.

 

 

اگر درباره ی خیانت شریک زندگی تان به خودتان خواب دیدید

با این حال، اگر آن کسی که در خواب شما در حال خیانت کردن است، شریک زندگی تان باشد نه خودتان، آنچه گفته شد در این مورد صدق نمی کند و شاید لازم باشد نگاه دقیق تری به رابطه ی خود داشته باشید.

در حقیقت اگر در خواب دیدید شریک عاطفی تان در حال خیانت به شما است، معنای خواب دیگر نه خودتان، بلکه رابطه ی شما با شریک زندگی تان است.

شاید سر شما و شریک زندگی تان شلوغ است و از رابطه تان غافل مانده اید. یا شاید شغل تان، یک علاقه یا حتی حیوان خانگی تان وقت زیادی از شما می گیرد یا شاید رابطه تان اندکی باهم سرد و عادی شده است.

ذهن شما در خواب از روش شوک دهی استفاده می کند تا توجه تان را دوباره به رابطه تان معطوف سازد. شاید لازم باشد زمان بیشتری را در کنار هم بگذرانید یا گرمای رابطه تان را بازگردانید.

اگر درباره ی خیانت خودتان با شریک زندگی سابق تان خواب دیدید

اگر در خواب دیدید که کسی که با او حال خیانت هستید شریک زندگی سابق شما است، وحشت زده نشوید، معنایش این نیست که هنوز به او علاقه دارید.

شما احتمالاً دارید الگوهای رابطه ای ِ مشابهی را در رابطه ی فعلی خود تکرار می کنید و ذهن شما در خواب سعی می کند به شما هشدار دهد که اجازه ی تکرار تاریخ را ندهید.

یا ممکن است شریک زندگی سابق تان در خواب شما نمادی ماجراجویی ای باشد که زندگی تان در بیداری آن را کم دارد. شاید لازم باشد آن حس اشتیاق را در دیگر جنبه های زندگی خود نیز پیدا کنید، مثلاً کارهای مورد علاقه تان را بیشتر انجام دهید یا نگرش خوش بینانه تری پیدا کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج