جاباما
۱۲۹۷۱۵۱
۹۵۳۶
۹۵۳۶
پ

با این ۱۰ ترفند زنان مشهور، مثل الماس بدرخشید

همه ی ما ترقندها و رازهای زیبایی کوچکی داریم که سال ها است از آن ها استفاده می کنیم. سلبریتی ها هم از این قاعده مستثنی نیستند.

روزیاتو: همه ی ما ترقندها و رازهای زیبایی کوچکی داریم که سال ها است از آن ها استفاده می کنیم. سلبریتی ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. آن ها برای درخشیدن بر روی فرش قرمز از همه نوع ترفندی استفاده می کنند. بعضی از این ترفندها بسیار کاربردی اند و بعضی بسیار عجیب.

شارلیز ترون

با این 10 ترفند زنان مشهور، مثل الماس بدرخشید

 

ظاهر گیرای شارلیز ترون در مراسم گلدن گلوب سال ۲۰۱۹ نه تنها بسیار مورد توجه قرار گرفت، بلکه یکی از رازهای جوانی پوستش را برملا کرد. طرفداران ریزبین ترون متوجه رد یک شیوه ی زیبایی پرطرفدار بر روی صورت او شدند: لیزر فرکسل که نوعی روش ترمیم و جوانسازی پوست با استفاده از لیزر است که از آن برای کاهش جای جوش، چین و چروک و لکه های پوستی استفاده می شود.

ریانا

با این 10 ترفند زنان مشهور، مثل الماس بدرخشید

ریانا برای فرم دادن به ابروهای خود از صابون معمولی استفاده می کند. او این روش را از میکاپ آرتیست خود یاد گرفته است. به گفته ی ریانا، صابون بهتر از هر محصول دیگری ابروها را سر جای خود نگه می دارد.

 

کیم کارداشیان

با این 10 ترفند زنان مشهور، مثل الماس بدرخشید

کیم کارداشیان در مهمان ونتی فر اسکار ۲۰۲۱ آرایش بسیار شیکی داشت. به گفته ی کارداشیان، از میکاپ آرتیست خود خواسته بود او را آرایش ساده کند و تنها یک برنزر کرمی به پلک هایش بزند.

جنیفر آنیستون

با این 10 ترفند زنان مشهور، مثل الماس بدرخشید

جیلین دمپسی، میکاپ آرتیست جنیفر آنیستون از یک ترفند ساده استفاده می کند تا رژلب او ساعت ها روی لبش بماند. دمپسی رژلب موردنظر را می زند و سپس یک ورق ِ برنج بر روی آن قرار می دهد و به آرامی یک پودر فیکس (تثبیت کننده ی آرایش) رویش می زند.

سوزان ساراندون

با این 10 ترفند زنان مشهور، مثل الماس بدرخشید

سوزان ساراندون با وجود داشتن ۷۴ سال سن کماکان شیک و زیبا است. میکاپ آرتیست او، تیم کویین، با ترفندی ساده به صورت ساراندون فرم می دهد: او برس آرایشی را آغشته به برنزر می کند، سپس آن را از پیشانی به گونه و از آنجا به چانه می کشد.

جنیفر لوپز

با این 10 ترفند زنان مشهور، مثل الماس بدرخشید

جنیفر لوپز همیشه یکی دو میلیمتری به خط دور لب خود اضافه می کند. او برای این کار از مدادهای خط لب به رنگ طبیعی استفاده می کند تا لب هایش پرتر به نظر برسند.

اِما استون

با این 10 ترفند زنان مشهور، مثل الماس بدرخشید

اِما استون همیشه پیش از شرکت در مراسم ها به خوبی خود را آماده می کند و فراموش نمی کند پوست و لب هایش را مرطوب کند. او برای این کار از پچ های کلاژن و ویتامین E استفاده می کند.

زویی کراویتز

با این 10 ترفند زنان مشهور، مثل الماس بدرخشید

زویی کراویتز روش ویژه ای برای آرایش دارد. او با یک ترفند ساده پوست خود را درخشان می کند: کراویتز همیشه روی هایلایتر کرم پودر می زند. بعد از زدن هایلایتر امکان زدن کرم پودر وجود دارد و با این کار هایلایتر از زیر کرم پودر درخششی به پوست می دهد.

الیزابت تیلور

با این 10 ترفند زنان مشهور، مثل الماس بدرخشید

الیزابت تیلو رازهای زیبایی زیادی داشت. یکی از آن ها رفتن به حمام بعد از آرایش کردن بود. بخار آب باعث تثبیت شدن آرایش روی پوستش می شد و پوستش حالتی مرطوب پیدا می کرد. او همچنین بیشتر از یک کرم پودر سبک استفاده می کرد تا کک و مک هایش از زیر آن معلوم باشند.

لیدی گاگا

با این 10 ترفند زنان مشهور، مثل الماس بدرخشید

لیدی گاگا از طرفداران کلاه گیس است. کلاه گیس نه تنها او را از صدمات ناشی از آرایش زیاد موها در امان نگه می دارد، بلکه کمک می کند بتواند فرم چشمانش را هم تغییر دهد. به گفته ی لیدی گاگا، او از چسب برای ثابت نگه داشتن کلاه گیس و همچنین کشیدن پوست خود در صورت نیاز استفاده می کند. این نکته در تصاویر او در مهمانی ونتی فر اسکار ۲۰۱۴ قابل مشاهده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج