اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۱۰۳۷۳
۲۴۴۳
۲۴۴۳
پ

راهکار جالب مرد استرالیایی برای صرفه‌جویی برق

یک پدر مجرد که در ملکی اجاره ای در خلیج بیتمن در نیو ساوت ولز استرالیا زندگی می‌کند می‌گوید به دلیل هزینه‌های غرامت که پس از حادثه‌ای در محل کار ناچار به پرداخت آن شده‌است ناچار است در هزینه های زندگی صرفه جویی کند. او به این منظور راه حل های عجیبی در نظر گرفته است و به عنوان مثال در خانه تنها یک لامپ دارد که مجبور است آن را با خود از اتاقی به اتاق دیگر ببرد.

روزیاتو: یک پدر مجرد که در ملکی اجاره ای در خلیج بیتمن در نیو ساوت ولز استرالیا زندگی می‌کند می‌گوید به دلیل هزینه‌های غرامت که پس از حادثه‌ای در محل کار ناچار به پرداخت آن شده‌است ناچار است در هزینه های زندگی صرفه جویی کند. او به این منظور راه حل های عجیبی در نظر گرفته است و به عنوان مثال در خانه تنها یک لامپ دارد که مجبور است آن را با خود از اتاقی به اتاق دیگر ببرد.

مارتین بونگیورنو یک پدر مجرد است که به خاطر کاهش هزینه های زندگی اش در مورد امور مالی شخصی خود بسیار سختگیرانه عمل می‌کند. او برای روشن کردن خانه تنها یک لامپ دارد و آن را از اتاقی به اتاق دیگر می‌برد تا هزینه ها را کاهش دهد.

راهکار جالب مرد استرالیایی برای صرفه‌جویی برق

او که پس از دریافت قبض برق ۲هزار دلاری متوجه شد قادر به پرداخت آن نیست، به ناچار به فکر راه‌های جدیدی برای پس انداز افتاد. مارتین به ABC گفت: «یک لامپ وسط اتاق گذاشته‌ام و اگر لازم باشد از یک اتاق به اتاق دیگر بروم، لامپ را درمی‌آوردم و در اتاق بعدی وصل می‌کنم.»

 

این تنها یکی از کارهایی است که او در حال حاضر برای صرفه جویی انجام می‌دهد. مارتین از خوردن غذاهایی که نیاز به پخت و پز دارند امتناع می‌کند، دوش آب گرم نمی‌گیرد و تا زمانی که بیرون کاملا تاریک شود از روشن کردن همان یک لامپ هم خودداری می‌کند.

راهکار جالب مرد استرالیایی برای صرفه‌جویی برق

 

او در حال حاضر حدود ۱۵ دلار استرالیا در روز برای غذا و ۲۰ دلار استرالیا برای برق هزینه می‌کند. این موضوع پس از افزایش اجاره بهای محل زندگی‌اش به میزان ۴۰ دلار در هفته اتفاق افتاد.

او می‌گوید نگرانی مداوم درباره پول و محاسبه تک تک هزینه ها برایش طاقت فرسا شده است: «دائما برای بقا در حال جنگ هستی. این خسته کننده است چون متوجه می‌شوی که یک مساله موقتی نیست.»

راهکار جالب مرد استرالیایی برای صرفه‌جویی برق

استرالیا مانند بسیاری از کشورهای دیگر با بحران هزینه های زندگی مواجه است و دولت استرالیا برای کمک به بیش از ۵میلیون خانوار برای پرداخت قبوض برق، پیشنهاد داده تا ۵۰۰ دلار استرالیا جمع آوری شود.

راهکار جالب مرد استرالیایی برای صرفه‌جویی برق

اما در برخی از نقاط استرالیا قیمت ملک به قدری ارزان است که کسی که آپارتمانی در لندن دارد می‌تواند صاحب جزیره خصوصی خود شود.

جزیره Poole که در مجموعه جزایر ویتساندی، در نزدیکی کوئینزلند استرالیا قرار گرفته قیمیت برابر ۹۹۵ هزار دلار استرالیا دارد. این جزیره حدود ۲۰ هکتار وسعت دارد و دارای دو ملک مجزاست که یکی در اواخر قرن نوزدهم ساخته شده و دیگری خانه‌ای مدرن‌تر مربوط به دهه ۱۹۸۰ است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج