۱۳۱۵۴۴۷
۴۲۱
۴۲۱
پ

رپورتاژ آگهی

آموزش جامع ارسال پیامک با کامپیوتر

شاید شما هم مثل من فکر می‌کردید که تنها راه ارسال اس ام اس گوشی موبایل است و برای کسب‌وکارهایی که از اس ام اس انبوه استفاده می‌کنند، فقط پنل پیامکی توصیه تنها ابزار است. اما این دو گزینه تنها راه‌های ارسال پیام نیستند و اگر کمی بیشتر درباره کامپیوتر بدانید، می‌توانید ارسال پیامک به وسیله کامپیوتر را هم امتحان کنید.

آموزش جامع ارسال پیامک با کامپیوتر

شاید شما هم مثل من فکر می‌کردید که تنها راه ارسال اس ام اس گوشی موبایل است و برای کسب‌وکارهایی که از اس ام اس انبوه استفاده می‌کنند، فقط پنل پیامکی توصیه تنها ابزار است. اما این دو گزینه تنها راه‌های ارسال پیام نیستند و اگر کمی بیشتر درباره کامپیوتر بدانید، می‌توانید ارسال پیامک به وسیله کامپیوتر را هم امتحان کنید.

البته یادتان باشد که ارسال اس ام اس از طریق این برنامه‌ها در تعداد هم محدودیت دارد؛ پس اگر حجم ارسالی پیام‌های شما زیاد است، بهتر است از سامانه پیامکی استفاده کنید که آن را هم در ادامه معرفی می‌کنیم.

اگر خیلی هم دربارۀ ارسال پیامک از طریق کامپیوتر نمی‌دانید، نگران نباشید! من در این مقاله که منبع آن سایت ملی پیامک است، می‌خواهم چند اپلیکیشن حرفه‌ای و جذاب را معرفی کنم تا بتوانید خیلی آسان و بی‌دردسر از طریق دسکتاپ یا همان کامپیوتر شخصی‌تان، پیام‌هایی را که می‌خواهید ارسال کنید.

 ارسال پیامک از طریق کامپیوتر با 5 اپلیکیشن تخصصی

در این مقاله چند اپلیکیشن کاربردی و مهم را برای اتصال موبایل اندروید و iOS  به کامپیوتر شما معرفی می‌کنیم تا هر زمان که خواستید از طریق کامپیوتر هم پیام‌های مهم را ارسال کنید، تمام مراحل کار را خودتان بلد باشید!

برنامه  mighty text

برنامهmighty text یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های مدیریت گوشی همراه از طریق کامپیوتر است. این اپلیکیشن بر روی دو پلتفرم ویندوز و اندروید، به شما این امکان را می‌دهد تا علاوه‌بر فرستادن پیامک، بتوانید اعلان‌ها و اخطارها (مانند اخطار کمبود شارژ) را هم ببینید.

البته استفاده از mighty text رایگان نیست؛ ولی در صورتی‌که در یک ماه نیازی به ارسال بیشتر از 250 عدد پیامک را نداشته باشید، نیاز شما را برطرف خواهد کرد. در ادامه لینک دانلود این برنامه را برای اندروید و ویندوز قرار داده‌ایم. با این اپلیکیشن می‌توانید به‌راحتی اس ام اس ارسال کنید، پیامک‌های دریافتی داشته باشید و از آن برای مدیریت گوشی کمک بگیرید.

آموزش جامع ارسال پیامک با کامپیوتر

اپلیکیشن Air Droid

علاوه‌بر ارسال پیام کوتاه با استفاده از برنامه Air Droid ، می‌توانید فایل‌های کامپیوتر و موبایل‌ را به‌راحتی و بدون نیاز به کابل USB منتقل و تلفن همراه خود‌ را مدیریت کنید.

Air Droid یکی از ساده‌ترین و محبوب‌ترین برنامه‌های عرضه‌شده در زمینه مدیریت گوشی‌های هوشمند اندروید و iOS است. برای استفاده از این نرم‌افزار به نسخه دسکتاپ، نسخه اندروید یا iOSنیاز دارید و کافی است به اینترنت متصل باشید. با این اپلیکیشن می‌توانید حتی از راه دور هم به اطلاعات موبایل خود دسترسی داشته باشید. همچنین استفاده از Air Droid هزینه‌ای ندارد؛ فقط لازم است بعد از دانلود و نصب نرم افزار روی کامپیوتر و موبایل هوشمند، اکانت (حساب کاربری) مخصوص خود را بسازید.

آموزش جامع ارسال پیامک با کامپیوتر

اپلیکیشن پرطرفدار My SMS

My SMS را می‌توانیم یک گزینه خوب برای لینک‌کردن دسکتاپ، موبایل اندروید و دستگاه iOS به حساب بیاوریم. این برنامه به‌صورت نصبی برای اندروید، iOS و ویندوز (دسکتاپ) در دسترس است. با استفاده از My SMS می‌توانید پیامک ارسال کنید، به لیست مخاطبین خود برای ارسال پیام کوتاه دسترسی داشته باشید و از همه مهم‌تر، پیام‌های صوتی ارسال کنید.

شرکت سازنده برای راحتی کار شما حتی یک نسخه Chrome هم ارائه کرده است که نحوه کار با آن مانند سایر نسخه‌ها است و با دسترسی آسان به موبایل، می‌تواند برای ارسال پیامک گزینه خوبی باشد. برای استفاده از My SMS  بهتر است ابتدا نسخه‌های اندروید یا iOS را نصب کنید، سپس بر اساس شماره پیامکی که برایتان ارسال شده، مراحل ثبت‌نام را مرحله به مرحله انجام دهید. بعد با همان ایمیل، از طریق نسخه ویندوزی به نرم افزار وارد شوید.

آموزش جامع ارسال پیامک با کامپیوتر

اپلیکیشن چهارم؛ برنامه Pushbullet

با استفاده از برنامه Pushbullet  دیگر به موبایل نیازی ندارید و می‌توانید با سرویس شماره مجازی این اپلیکیشن (افزونه مرورگر کروم) پیام کوتاه ارسال کنید.

این سرویس بسیار باسابقه و پرطرفدار است و سال‌ها است که خدمات تماس صوتی را هم به‌ صورت پولی در اختیار کاربران قرار داده است. این برنامه از زمان رونمایی، از طرف کسانی برای ارسال پیامک به یک برنامه دسکتاپ نیاز داشتند، مورد توجه قرار گرفت.

آموزش جامع ارسال پیامک با کامپیوتر

روش پنجم؛ سامانه پیامکی اختصاصی

سامانه پیام کوتاه در ایران معمولاً به‌ صورت یک حساب شخصی به کسانی ارائه می‌شود که برای تبلیغات و بازاریابی به ارسال پیامک انبوه با سرویس melipayamak و گروهی نیاز دارند. شرکت‌های بسیاری در این زمینه فعالیت هستند و شما می‌توانید با هزینه مناسب به این سامانه‌ها دسترسی داشته باشید.

سامانه پیامکی برای ارگان‌ها و ادارات دولتی، شرکت‌های بزرگ، مغازه‌ها و فروشگاه‌های آنلاین، بیزنس‌های بزرگ و حتی کسب‌وکارهای کوچک ضروری است و قیمت مناسبی هم دارد. ارسال پیامک انبوه، آسان‌ترین راه استفاده از سامانه‌های پیامکی است که شما را به مشتریان بسیاری معرفی می‌کند.

ملی پیامک؛ ارائه‌ دهنده سامانه‌های ارسال پیام کوتاه

سامانه ملی پیامک با بیش از ده سال سابقه، یکی از شرکت‌های پیشگام در حوزه پنل‌های ارسال پیام کوتاه است که علاوه‌بر ارائه خدمات، آموزش‌های لازم را هم برای ارسال پیامک از طریق کامپیوتر در اختیار شما قرار می‌دهد. حالا فقط کافی است تا وارد پنل بشوید و هر تعداد اس ام اس که نیاز دارید ارسال کنید. این امکان ویژه، همین پنجمین روش ما یعنی استفاده از سامانه پیام کوتاه است.

آموزش جامع ارسال پیامک با کامپیوتر


در صورتی که کسب‌وکار شما نیاز به بازاریابی پیامکی دارد یا تعداد پیام‌های ارسالی شما برای مشتری بالا است و نمی‌توانید از اپلیکیشن‌هایی که گفتیم استفاده کنید، ما یک پیشنهاد برای شما داریم. همین حالا در صفحه اصلی ملی پیامک برای دریافت پنل درخواست بدهید تا در هرجا با لپتاپ یا کامپیوتر فقط به با دسترسی به اینترنت بتوانید از طریق سامانه، اس ام اس ارسال کنید.

در صورتی هم که به آموزش بیشتر درباره اسم ام اس مارکتینگ نیاز دارید، پیشنهاد می‌کنم از کتاب بازاریابی پیامکی کمک بگیرید یا با همکاران من در قسمت پشتیبانی تماس بگیرید. در ضمن می‌توانید سوال‌هایتان را در انتهای همین مقاله بنویسید تا در این زمینه بیشتر راهنمایی‌تان کنیم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج