adexo3
۱۳۳۸۸۵۷
۳۰۷۰
۳۰۷۰
پ

تحقیقات درباره مرگ ناگهان دختر جوان و مرد مسن

دختر جوان و مرد مسن در ۲ ماجرای جداگانه و بعد از تحمل شرایط پراضطراب جان خود را از دست دادند.

اعتمادآنلاین: دختر جوان و مرد مسن در ۲ ماجرای جداگانه و بعد از تحمل شرایط پراضطراب جان خود را از دست دادند.

تحقیقات در مورد مرگ ناگهانی دختری جوان و مردی مسن که در دو واقعه جداگانه جان خود را از دست داده‌اند به کارشناسان پزشکی قانونی سپرده شد.

تحقیقات درباره مرگ ناگهان دختر جوان و مرد مسن

ظهر دیروز زن و مرد جوانی که مدتی بود با هم اختلاف داشتند، پس از آخرین دعوای خود به کلانتری 115 رازی مراجعه کردند. با توجه به موضوع درگیری که خانوادگی بود آنها به اتاق مشاوره مستقر در کلانتری هدایت شدند و ساعتی بعد ماجرا ختم به خیر شد. زن و شوهر جوان که قصد ترک کلانتری را داشتند، با خواهر این زن روبرو شدند. هنوز دقایقی از روبه‌رو شدن آنها با دختر جوان که متولد سال 1363 بود نگذشته بود که این دختر در محوطه کلانتری از حال رفت و انتقال او به بیمارستان هم موثر واقع نشد و در نهایت دختر 38 ساله جان خود را از دست داد.

در پی این اتفاق بازپرس کشیک قتل دادسرای جناییی تهران که در جریان همه مرگ‌هایی که در پایتخت اتفاق می‌افتد قرار می‌گیرد از ماجرا مطلع شد و دستور انتقال پیکر دختر جوان به پزشکی قانونی را صادر کرد تا دلیل اصلی مرگ او مشخص و معلوم شود که آیا مرگش به ماجرای اختلاف خواهر و دامادشان ارتباطی دارد یا نه. این در حالی است که گمانه‌های اولیه و معاینات پزشکی که قبل از مرگ انجام شد، از ایست قلبی و احتمالا سکته ناشی از استرس حکایت دارد اما اعلام نتیجه قطعی به معاینات متخصصان پزشکی قانونی موکول شده است.

در پرونده دوم هم درگیری لفظی دو همسایه به بد حال شدن همسایه مسن‌تر منجر شد که با مرگ او پایان یافت.

در این پرونده مرگ مرد 63 ساله‌ای به بازپرس علیمردان اطلاع داده شد. بررسی‌های ماموران پلیس حکایت از آن دارد که در ساختمانی در جنت آباد دو همسایه در راهرو با هم روبرو شدند و درگیری لفظی آنها باعث از هوش رفتن همسایه مسن‌تر شد و پس از انتقال او به بیمارستان اقدامات پزشکی موثر واقع نشد و پیرمرد جان خود را از دست داد. همچنین در تحقیقات اولیه مشخص شد در طبقه بالای متوفی پسر جوانی زندگی می‌کند که مدتی بود سرویس بهداشتی او آب می‌داد و سقف طبقه پایین را خراب کرده بود.

همسایه‌ها به ماموران گفتند ظاهرا پسر جوان چند بار برای تعمیر خرابی لوله اقدام کرده اما باز هم نشتی آب  رفع نشده بود.  به همین دلیل پیرمرد از دست پسر جوان گله داشت و زمان حادثه درگیری لفظی بین دو همسایه اتفاق افتاد. در نهایت بازپرس جنایی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و بررسی علت اصلی مرگ را صادر کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج