۱۳۸۹۳۲۸
۱۸۶
۱۸۶
پ

رپورتاژ آگهی

آشنایی با دنیای ارز دیجیتال و معامله در آن

ما در قسمت زیر تعدادی رمزارز معرفی می کنیم که شما می توانید این رمزارزها را در لیست ارزهای دیجیتال قرار دهید و بر روی آن ها سرمایه گذاری کنید.

کسب سود فراوان در بازار ارزهای دیجیتال موجب شده است که افراد بسیار زیادی برای حضور در این بازار تلاش کنند تا بتوانند در این بازار سود قابل توجهی به دست آورند. بر همین اساس موضوع آشنایی با دنیای ارز دیجیتال و معامله در آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا اگر یک معامله گر شیوه صحیح معامله را فرا نگیرد نمی تواند به درستی به معامله بپردازد و سرمایه موجودش را نیز از دست خواهد داد. از همین رو بسیاری از صاحب نظران این حوزه، به معامله گران مبتدی توصیه می کنند که قبل از ورود به بازار رمزارزهای دیجیتال و شروع معامله، به یادگیری مفاهیم و استراتژی های موجود بپردازند تا بتوانند به بهترین شکل از آن استفاده کنند.

لیست ارزهای دیجیتال

آشنایی با دنیای ارز دیجیتال و معامله در آن

همانطور که می دانید ارزهای بسیار زیادی در بازار ارز دیجیتال وجود دارند که همواره مورد توجه معامله گران است اما نمی توان به صورت قطعی در مورد آینده این ارزها پیش بینی درستی ارائه داد و به طور قطعی گفت که این ارزها آینده درخشانی دارند؛ پس همواره از سوی افراد حرفه ای به کاربران مبتدی توصیه می شود که لیست ارزهای دیجیتال شاخص را به دست آورند و بر روی رمزارزهای موجود در لیست سرمایه گذاری کنند. ما در قسمت زیر تعدادی رمزارز معرفی می کنیم که شما می توانید این رمزارزها را در لیست ارزهای دیجیتال قرار دهید و بر روی آن ها سرمایه گذاری کنید.

بیت کوین

آشنایی با دنیای ارز دیجیتال و معامله در آن

بیت کوین یکی از ارزهای بسیار مشهور است که امروزه توانسته در سراسر جهان شناخته شود. بیت کوین را می توان به عنوان عاملی برای آشنایی افراد با بازار کریپتو معرفی کرد. محبوبیت روز افزون بیت کوین موجب شده است که دیگر ارزهای دیجیتال نیز به رونق دست یابند و شناخته شوند.

شاید تاکنون شما نیز این اصطلاح را شنیده اید که می گویند بیت کوین پول آینده است، به نظر می رسد این رمزارز در آینده به بخشی از زندگی مردم جهان تبدیل شود؛ از همین رو بسیاری از سرمایه گذاران بازار های مالی به سمت این رمزارز جذب می شوند و تلاش می کنند تا بر روی آن سرمایه گذاری کنند. بیت کوین مانند دیگر رمزارزهای این حوزه، یک پول مجازی است که همانند پول های فیزیکی و متداول عمل می کنند. بیت کوین را برای اولین بار ساتوشی ناکاموتو در سال ۲۰۰۹ به سراسر جهان معرفی کرد. برخلاف ارزهای سنتی، بیت ‌کوین توسط بانک مرکزی و یا دولت‌ ها پشتیبانی نمی‌ شود، بیت ‌کوین با هدف غیرمتمرکز بودن توسعه یافت و همین موضوع باعث شد تا با تمامی مفاهیم سنتی (مانند ارزهای رایج، سهام یا اوراق ‌قرضه) متفاوت باشد و به چالش جدیدی تبدیل شود.

ویژگی دیگر بیت ‌کوین، شفافیت است که موجب شده است افراد با اعتماد کامل بر روی این رمزارز سرمایه گذاری کنند؛ شفافیت به این معنی است که تمامی تراکنش ‌ها، در یک دفتر کل توزیع شده ثبت می ‌شوند و قابل مشاهده هستند.

یکی از مهم‌ ترین خصوصیات این ارز دیجیتال، سقف عرضه آن است؛ تنها ۲۱ میلیون واحد بیت‌ کوین تولید خواهد شد و پس از اتمام استخراج این تعداد، دیگر کسی نمی‌ تواند بیت‌ کوین استخراج کند.

رمزارز اتریوم

بدون تردید شما نیز تاکنون نام رمزارز اتریوم را شنیده اید و می دانید که این رمزارز پس از بیت کوین یکی از محبوب ترین رمزارزهای جهان است که امروزه توانسته از محبوبیت بسیار بالایی در میان مخاطبان برخوردار شود. با روی کار آمدن پول دیجیتال غیرمتمرکزی مانند بیت کوین، بحث ‌های زیادی درباره ارز دیجیتال و بلاک چین شکل گرفت و با ظهور ارز دیجیتال اتریوم، این گفتگو ها داغ ‌تر شد.

رمزارز اتریوم اتریوم را نمی توان فقط یک ارز دیجیتال دانست بلکه اتریوم یک شبکه کامیپوتری غیرمتمرکز نیز است. اتریوم همچنین توسط کوین دیجیتالی به نام اتر قدرت می گیرد، اتر به جای این ‌که جایگزینی برای دلار، یورو یا پوند باشد، کاربردهای فراوان دیگری هم دارد.

رمزارز تتر

رمزارز تتر نیز در بین لیست بهترین ارزهای دیجیتال قرار می گیرد. تتر (Tether) یک ارز دیجیتال و استیبل کوین است، بدین معنا که هر Tether با یک دلار آمریکا پشتیبانی می ‌شود. استیبل کوین یا کوین پایدار در واقع کوین‌ هایی با قیمت ثابت هستند، معمولا اکثر استیبل کوین‌ ها پشتوانه دلار دارند اما برخی از این نوع رمزارزها با طلا، ارزهای دیجیتال دیگر یا کالاهای با ارزش دیگر پشتیبانی یا توسط الگوریتم‌ های ریاضی تنظیم می ‌شوند؛ بر اساس چنین ایده‌ ای و از طریق توانایی عملیاتی ارزهای دیجیتال، ارزش دلار ثابت می ‌ماند.

رمزارز کاردانو

رمزارز کاردانو نیز همانند دیگر رمزارزهای معرفی شده، یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین است. این رمزارز، برای رفع مشکل مقیاس پذیری نسل های قبلی رمزارزهایی همانند بیت کوین و اتریوم طراحی شده است. بهتر است بدانید که ساختار این رمزارز امکان پیاده سازی قراردادهای هوشمند را فراهم می کند و همین امر موجب شده است که کاردانو به یک شبکه سازگارتر و مقیاس پذیرتر تبدیل شود. نام رمزارز کاردانو از نام یک ریاضی ‌دان قرن نوزدهم، آدا لاولیس انتخاب شده است.

صرافی مکسی

آشنایی با دنیای ارز دیجیتال و معامله در آن

صرافی مکسی برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ تاسیس شد. این صرافی، یک پلتفرم معامله ارز دیجیتال است که امروزه جایگاه ویژه ای در میان کاربران بازارهای مالی دارد. معامله گران بازارهای مالی می توانند به طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال از جمله رمزارز بیت کوین، اتریوم و ۳۰۰ آلت کوین دیگر دست یابند و به معامله آن ها در این صرافی بپردازند. موسسان صرافی مکسی تلاش کرده اند تا یک محیط امن و قابل اعتماد برای کاربران خود فراهم آورند. همچنین بهتر است بدانید که صرافی مکسی در بیش از ۱۷۰ کشور مورد استفاده قرار می گیرد. این پلتفرم، معاملات اسپات، مارجین، فیوچرز، سهام و سایر خدمات را برای پاسخگویی به نیازهای مختلف جامعه ارزهای دیجیتال ارائه می ‌دهد. به دلیل تعداد زیاد ارزهای دیجیتال موجود و ویژگی ‌های معاملاتی پیشرفته، صرافی MEXC کاربرانی را از سراسر جهان جذب کرده است.

صرافی مکسی دارای ویژگی های بسیار برجسته ای است که موجب شده است این صرافی در میان کاربران بسیار محبوب شود؛ از جمله صرافی مکسی به دلیل این که از ۲۰۰ ارز دیجیتال پشتیبانی می کند توانسته در کنار دیگر صرافی ها متمایزتر دیده شود. قابلیت استیکینگ برای تعدادی از ارزهای دیجیتال، امکان‌ پذیر است. استیک کردن، یکی از راه ‌های کسب درآمد غیر فعال است، از جمله دارایی ‌های موجود برای استیکینگ در صرافی ارزهای دیجیتال MEXC می ‌توان به بیت‌ کوین، اتریوم و پولکادات اشاره کرد.

همچنین باید توجه داشته باشید که نرخ بهره بر درآمد در صرافی مکسی به انتخاب های کاربر و شرایط بازار بستگی دارد. در بیشتر ارزهای دیجیتال، این مقدار حدود ۱۰ درصد است و تنها در صورتی سودآور است که مقدار مناسبی از ارزهای دیجیتال در اختیار داشته باشید.

از مهم ترین مزایای صرافی مکسی می توان به بازارهای معاملاتی مختلف و چارت های سریع و دقیق اشاره کرد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج