۱۳۶۵۲۹۴
۱۰۸
۱۰۸
پ

رپورتاژ آگهی

معرفی بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال برای خرید اتریوم

صرافی‌ ارز دیجیتال یا اکسچنج‌ها پلتفرمی آنلاین به‌جهت خرید و فروش رمزارزهای مختلف مانند اتریوم هستند. مهم‌ترین نکته‌ای که در خصوص خرید اتریوم باید به آن توجه داشته باشید، اعتبار و امنیت صرافی‌هاست. در ادامه بهترین پلتفرم‌های ۲۰۲۳ برای خرید ارز دیجیتال اتر و سایر رمز ارزها معرفی شده‌است‌. تا انتها همراه ما باشید.

 

معرفی بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال برای خرید اتریوم

بایننس (Binance)

بایننس یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال در جهان است که هم‌اکنون بیش از ۹۰ میلیون کاربر فعال دارد. جالب است که بدانید همه اعتبار خود را از سال ۲۰۱۷ تاکنون کسب کرده‌است. مهم‌ترین مزیت ترید و خرید اتریوم در این بستر، کارمزد کم تراکنش‌ها و سرعت بالای انجام آن‌هاست. ضمن این‌که این پلتفرم از بسیاری از رمزارزهای دیجیتال محبوب نیز پشتیبانی می‌کند. شاید به همین دلیل باشد که بیشترین حجم معاملات روزانه در بین تمام اکسچنج‌ها متعلق به بایننس است.

هم‌اکنون حدود ۳۵۰ رمز ارز مختلف توسط این صرافی پشتیبانی می‌شود و رفته‌رفته به تعداد آن‌ها نیز افزوده خواهد شد. امکانات و مزایای این شبکه برای خرید و استعلام قیمت اتریوم به‌قدری زیاد است که حتی بسیاری از معامله‌گران ایرانی نیز ترجیح می‌دهند که در این بستر ترید کنند. کاربرپسند بودن پلتفرم، پشتیبانی از بازار فیوچرز، تأیید معاملات مارجین، امکان احراز هویت و پشتیبانی از کیف‌پول‌ معتبر از دیگر مزایای معامله در بایننس است.

صرافی کوکوین (Kucoin)

یکی‌دیگر از محبوب‌ترین صرافی‌های خرید ارز دیجیتال کوکوین است که حدود ۲۰ میلیون کاربر و طرفدار از بیش از ۲۰۰ کشور جهان دارد. تحلیل‌گران مهم‌ترین ویژگی این پلتفرم را امکان خرید و فروش بیش از ۷۰۰ ارز دیجیتال می‌دانند. جالب است که بدانید سایت رسمی این پلتفرم نیز ادعا می‌کند که حدوداً از هر ۴ ترید، یکی از آن‌ها در بستر کوکوین انجام می‌شود.

کوکوین نیز همانند بایننس از امکانات متنوعی‌ مانند ترید در بخش فیوچرز و مارجین پشتیبانی می‌کند و سرعت تأیید تراکنش‌های خوبی دارد. این پلتفرم حتی به فکر مبتدیان کریپتوکارنسی بوده‌است و امکان معامله از طریق ربات‌های معامله‌گر را فراهم کرده‌است. پشتیبانان کوکوین نیز با تسلط بر بیش از ۲۰ زبان مختلف، آماده خدمت‌رسانی به کاربران هستند.

معرفی بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال برای خرید اتریوم

کراکن اکسچنج (Kraken)

کراکن یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های خرید اتریوم به‌شمار می‌رود که در سال ۲۰۱۱ میلادی تأسیس شده ولی فعالیت رسمی خود را از سال ۲۰۱۳ آغاز کرده‌است. در این شبکه امکان معامله‌ی بیش از ۱۸۵ ارز دیجیتال مختلف ازجمله اتریوم، بیت کوین، تتر و سایر رمز ارزها وجود دارد. تعداد کاربران این پلتفرم حدود ۹۰ میلیون نفر از ۱۹۰ کشور جهان تخمین زده می‌شود. حجم معاملات فصلی این اکسچنچ چیزی در حدود ۲۰۰ میلیارد دلار است که مبلغ خوب و باورنکردنی است.

صرافی کوین بیس (Coinbase)

کوین بیس را می‌توان یکی از بهترین اکسچنج‌های خرید اتریوم برای بسیاری از کاربران کریپتوکارنسی و به‌خصوص کاربران آمریکایی دانست. این اکسچنج به‌دلیل طراحی رابط کاربری ساده‌، نظر بسیاری از سرمایه‌گذاران جهان را به خود جلب کرده‌است؛ به‌طوری‌که بیش از ۱۰۳ میلیون کاربر فعال دارد. امنیت بسیار بالای پلتفرم و پشتیبانی از معاملات فیوچرز و مارجین از دیگر مزایای ترید در بستر این شبکه است.

شاید بتوان بزرگ‌ترین نقطه ضعف کوین بیس را تعداد کم رمزارزهای پشتیبانی‌شده‌ی آن دانست. با این‌که این کوین بیس امکان خرید و استعلام قیمت اتریوم را فراهم می‌کند؛ اما تنها ۲۱۶ رمز ارز دیگر توسط آن پشتیبانی می‌شوند.

اوکی اکس (OKX)

اوکی ایکس از دیگر صرافی‌های معروف برای معامله رمز ارزهای مختلف و خرید اتریوم است که از سال ۲۰۱۷ میلادی فعالیت خودش را آغاز کرده‌است. از طریق بستر این پلتفرم می‌توانید به بیش از ۳۵۰ توکن دیگر نیز دسترسی داشته باشید و به ترید آن‌ها بپردازید.

عملکرد اوکی اکس برای معامله‌گرانی که نرخ کارمزدهای شبکه برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است، بسیار قابل قبول بوده‌است؛ شاید به همین دلیل باشد که طرفداران زیادی دارد. درواقع این پلتفرم نرخ کارمزدها را براساس معیارهای مختلفی تعیین می‌کند و مبلغ کارمزد یک ترید برای همه کاربران به یک اندازه نیست. این ویژگی فرصت خوبی را برای سرمایه‌گذاران موقعیت‌های معاملاتی شورت و لانگ فراهم کرده‌است تا بتوانند از بخش فیوچرز این پلتفرم بیشترین سود را کسب کنند.

کوینکس اکسچنج (CoinEx) برای خرید اتریوم

بر طبق تحلیل اتریوم کوینکس یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۳ است که علاوه‌بر امکان خرید اتریوم از حدود ۶۰۰ رمز ارز مختلف نیز پشتیبانی می‌کند. شاید بتوان مهم‌ترین ویژگی این اکسچنج را ممنوع نبودن فعالیت کاربران ایرانی و پشتیبانی آن از زبان فارسی دانست. به همین دلیل بسیاری از معامله‌گران ایرانی آن را بهترین پلتفرم خرید و فروش اتر می‌دانند.

بای بیت (Bybit)

بای بیت نام یکی دیگر از صرافی‌های معروف کریپتوکارنسی است که از سال ۲۰۱۸ فعالیت خود را آغاز کرده‌است. ویژگی‌های فوق‌العاده پلتفرم بای بیت باعث شده‌است که علاقه‌مندان بازار فیوچرز به استفاده از آن ترغیب شوند.

عدم نیاز به احراز هویت اجباری، امکان فعالیت کاربران ایرانی، نرخ کارمزد کم و امکان خرید اتریوم و بیش از ۲۵۰ ارز دیجیتال مختلف ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌های این شبکه معاملاتی بوده که باعث ثبت‌نام و ترید حدود ۵ میلیون کاربر شده‌است. امکان معامله در بخش مارجین، سپرده‌گذاری و همچنین معاملات فیوچرز از دیگر مزایای معامله در این بستر هستند.

معرفی بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال برای خرید اتریوم

درنهایت کدام صرافی برای خرید اتریوم بهتر است؟

اتریوم دومین ارز دیجیتال غیرشبکه‌ای محبوب پس از بیت کوین است که با سه هدف اصلی پول دیجیتال غیرمتمرکز، ساخت و اجرای قراردادهای هوشمند و تسهیل پرداخت‌های جهانی ارائه شد. به سبب همین ویژگی‌ها، صرافی‌ های ارز دیجیتال از جمله صرافی ارز دیجیتال والکس پدید آمدند که از این ارز پرطرفدار پشتیبانی می‌کنند. این‌که بهترین پلتفرم برای خرید و فروش اتریوم چیست؟ موضوعی است که باید آن را باتوجه به ویژگی‌های هر شبکه معاملاتی تعیین کنید. بهترین گزینه پلتفرمی است که از توکن‌های بیشتری پشتیبانی می‌کند و نرخ کارمزد کمتری دارد. در عین حال به این موضوع توجه داشته باشید که صرف اتکا به معرفی اتریوم در این مقاله، دلیل خوبی برای خرید آن نیست. برای آن‌که بیشترین سود را از خرید اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال ببرید، لازم است که ابتدا درمورد آن‌ها تحقیق کنید و به مشورت با تحلیگران خبره بپردازید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج